SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 001 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Apollyon

SCP 001 چیست

وقتی توی سایت اصلی این مورد رو جستجو کنید با پیغام اطلاعات درد دسترس نیست مواجه میشید ولی با تحقیق عمیق تر متوجه شدم که چند تئوری مختلف از SCP-001 وجود داره که من اینجا 3 تاش که خیلی خفن بود رو بهتون توضیح میدم. 

 

1- درخت زندگی (توهم بی پایان)

طبق این تئوری ما همه در توهمی که SCP-001 ساخته زندگی میکنیم از لحظه ای که به دنیا اومدیم تا لحظه ای که میمیریم

اگه این توهم واقعی باشه و یه روزی از اون خارج بشیم دنیا واقعا چه شکلی خواهد بود؟ بهتر از چیزیه که ما داریم تجربه میکنیم یا بدتر

 

 

2- تصاحب زندگی

شایعه هایی وجود دارن که طبق اون SCP-001 موجودیه که با هیپنوتیزم و کنترل ذهن، کاملا وجود شخص مورد نظرش رو در اختیار میگیره و تمام خاطرات اون رو هم بدست میاره و بجز تغییر ناگهانی رفتار و تصمیمات شخص روش دیگه ای برای تشخیص تاثیر این SCP وجود نداره. تا اینجا شاید اونقدرام خطرناک بنظر نیاد ولی موضوع اینجاست که این موجود خودش رو شاه جهان میدونه و با تصاحب اختیار رهبران بزرگ دنیا واقعا در حال کنترل دنیاست.

 


3 - نگهبان دروازه

بر طبق این تئوری روزی مردی خوابی عجیب میبینه که داره به سمت یک نور حرکت میکنه هرچی بیشتر پیش میره نور بیشتر و بیشتر میشه تا حدی که تقریبا شدتش غیرقابل تحمل میشه. منشا اون نور موجودی غول پیکر با بال های درخشان و آتشینه که داره از یک دروازه محافظت میکنه اون موجود غول پیکر خشمگین میشه و با شمشیرش میاد طرفو دو نیم کنه که از خواب بیدار میشه.

شخص آماده میشه بره سرکار که از سازمان scp میان با ون مشکی میبرنش پیش رئیس یکی از بخشای سازمان و اون برای مرد توضیح میده که scp ها چی هستن و چندتا نمونه بهش نشون میده که باور کنه واقعا وجود دارن بعد از اون بهش میگه یکی از scp ها که قدرت تولید خواب و رویا رو داره متوجه شده که تو خواب یکی از scp ها رو دیدی که ما بهش میگیم SCP 001 و با هیچ روش نظامی یا فراطبیعی موفق به مهارش نشدیم ولی احتمالا تو کلید کشف این راز هستی.

در همین حد دیگه اطلاعاتی نه از شخص موجوده نه از SCP-001 و چیزی بیشتر از شایعات ازش وجود نداره.

 

 

 
 

تصویر مخفی

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۳۳)

  • T
  • ۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۲
  • پشمام :7

    توی سایت اصلی گفته بود خطر مرگ داره :/

    آره در واقع جای این scp رو میتونی با بدترین چیزی که به ذهنت میرسه پر کنی
    خصوصیات مشخصی نداره
  • دانیال
  • ۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۷:۱۶
  • سلام داداش من خیلی وقته وبلاگ رو میبینم پیشنهاد می کنم بری بازی رو بازی کنی من کردم مخصوصا نسخه سکرت لابراتوری که آنلاین با بقیه میشه بازی کرد ولی خب می خواستم بگم این موجود به یک چیز دیگه هم نسبت داده میشه کارخانه مرگ که هر کی واردش چه انسان عادی چه هر کس دیگه ای خواهد مرد و در دسته naturalized قرار میگیره گفتم بدونی😉

    سلام بر تو
    ممنون که همراهی میکنی
    حتما فرصت کنم بازی میکنم
    من خودم دوس دارم 001 یه موجود خیلی قدرتمند باشه و فراتر از بقیه scp ها
    راستش دو مورد اول اصلا وجود ندارن از خودم درآوردم 😅 و از اونجایی که scp هار از تخیل ما بوجود اومدن و 001 هم ماهیت مشخصی نداشت من اینطوری 001 رو برای خودم تصور کردم.
  • دانیال
  • ۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۱:۳۹
  • ادامه بده اگر سخته چند نفر مثل خودت که ا

    Scp دوست دارن ادمین کن وبلاگت عالیه

    اتفاقا آخرین scp کار یه دوست دیگست خودم نذاشتمش
    اونم زیاد وقت نداره
    نمیدونم اگه کسی باشه که زود خسته نشه و حوصله داشته باشه و کمی وقت خیلیم خوبه
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • ۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۴:۰۱
  • عررررر برگام /:

    خواب طولانیه و دوسش دارم /:

    اما...

    شاید چشام ابی باشه و مو های بلوند همون حور ک دوس دارم ت واقعیت((:

    جرررر خیلی حال میده ♡^♡

    *جمع کردن برگام از رو زمین...*

    این حتی اگه حور باشه خطر مرگ داره :) بازم دوسش داری؟ :)
    خوبه دختر خوب برگات که ریخت جمشون کن من وقت ندارم بیام برگای شما رو جمع کنم😂💙
  • امیر
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۵:۳۶
  • سلام خدمت ادمین های سایت

    میگم تو سایت اصلی وقتی میخوای اطلاعات scp_5999 ببینی دوبار اخطار میده من این اخطار هارو رد کردم بعد نمیدونم یه ویدیو بود جرات پلی کردنشو نداشتم😂 خلاصه یه اطلاعاتی از این بزارین یا خودتون ویدیو رو ببینین دمتون گرم عالی هستین

    چه scp خفنی مطالعش میکنم اگه جالب بود قرار میدم
    متشکرم
  • دانیال
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۹:۱۱
  • این scp رو دیدم تو سایت همه صفحه ها بلاک هست ولی شاید پیدا بشه سعی می کنم ولی همه سایت ها اخصار میدن:warning warning do nit be continu procsed نمیدونم چرا دنبالش خودتم بگرد

    فقط سایت اصلی معتبره بقیه سایتا اطلاعات درستی ندارن
    آره ادمین میخوام اگه دوس داری و حوصله ترجمه داری اطلاعاتشو بفرستم به ایمیلت
  • دانیال
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۲۳:۱۶
  • مشکلی ندارم اتفاقا ترجمه هم بلدم به خاطر رشته ام (it) هست میفهمم کاری هم نیست که خیلی وقت گیر باشه میتونم کمکت کنم ایمیل هم اینه 

    d.h.41148@gmail.com

    دیگه اکانت ساختی با همون ادمینت میکنم
  • دانیال حسینی
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۲۳:۲۴
  • این از اکانت پروفایل رو تغییر میدم الان شبه دسترسی به لپ‌تاپ ندارم فردا دارم پروفایل هم درست میکنم 

    وبلاگت که راه افتاد نام کاربریتو بده تا ادمین اینجا هم بشی 
    دیگه هر وقت تونستی سالی ماهی یه پستی هم گذاشتی خیلی لطف میکنی فکر نکنم هیچ سایت دیگه ای شروع به این کار کرده باشه احتمالا به زودی میبینیم از ما کپی میکنن
  • دانیال حسینی
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۲۳:۵۲
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ۹خخخخخخخخخخخخخمخخ

    .
  • محمد طاها اسلامی
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۱۳
  • سوتی تو فیلمه حس نکردی؟

    تو دسته keter اسمش اون scp 682 بود ولی زده بود 049

    خدایی عجب تیزبینی هستم من XD

    😵😵😵😵
  • اراد
  • ۰۸ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۱۹
  • این scp 001 تو چه دسته ای هست نفهمیدم که تو کدوم دسته هست

    توی دسته  Apollyon
    که خطرناک‌ترین دسته حساب میشه
  • اراد
  • ۱۹ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۴۸
  • من تو سایت اصلی scp ها که بودم میخواستم scp 001رو بخونم بعد سایت گفت اجازه دسترسی به این اطلاعات به هرکسی داده نمیشه چرا داده نمیشه

    چیزی درموردش نوشته نشده.
  • Alisupe
  • ۲۹ اسفند ۹۹ ، ۲۰:۵۳
  • یه عالم cp$ وجود داره یکیشم ۴۶۶۶.اسمشم کرامپوس یه سرچی کن کلی مطلب داره بعد بزار تو سایت❤❤❤راستی داداش مطالبتم حرف نداره یه ساله دنبال مطالب فارسی scpام.دمت گرم

    اینو فردا میگذارم
  • امیر علی ممشلی
  • ۱۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۲۴
  • سلام واقعا مطلب عالی بود درمورد این scp ولی فکر کنین این scp با scarlet king درگیر بشه ؟

  • Ya'll can call me SIMP
  • ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۹:۵۸
  • ۰۰۱ لعنتی شاهکاره

    و تئوری سوم امکان حقیقتش از همه بیشتره چون نیک نیمشم the gate gaurdian هست

  • رو 049 کراش دادم :/
  • ۱۴ خرداد ۰۰ ، ۰۲:۰۷
  • آخری فکر کنم غلطه چون گفته بودن بنیاد از scp-001 شروع کردن که با این حساب نمی تونن چند تا scp دیگه رو نشون بدن چون بقیه هنوز کشف نشدن .

    آه راستی یک اس سی پی هستش که شبیه برکه ای قرمزه که از توش هیول پیول در میاد اونم بزارین 

  • scp mobile tasks force nine tailed foxs
  • ۱۸ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۴۳
  • سلام من دیشب ساعت 1:45 scp-1048  رو گذاشتم انشاالله سریعتر قرار بگیره

    بله ممنون میدونم چقدر کار ترجمه وقت گیره .
  • scp mobile tasks force nine tailed foxs
  • ۱۸ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۴۶
  • راستی یک چیز دیگه گفتی کم کم شروع می کنن کپی کردن راستش چند وقتیه شروع کردن /:

    مثلا تو سایت ویرگول scary@land داره از روت اسکی میره حتی عکساشم از رو تو بر می داره --____--

    آره اشکال نداره همین که مطالب جذابی میذاریم حس خوبی داره و وقتی یه سایت دیگه استفاده کنه و کامنت بگیره انگار اون کامنتا هم برای ما نوشته شدن

  • TNT
  • ۰۳ تیر ۰۰ ، ۰۹:۳۹
  • هفته پیش من خواب این SCP دیدم فرداش دیدم یه ون سیاه اومد دم در خونه از سرایدار یه چیزایی پرسید رفت از اون موقع شبا میرم زیر پتو 😐

  • scp-093
  • ۱۶ تیر ۰۰ ، ۲۳:۴۷
  • یه چیزی درباره ی اس سی پی 093 بزار

     

  • Yasna
  • ۱۶ دی ۰۰ ، ۱۵:۲۴
  • لینک سایت اصلیو میخواممممبحیحقجقحیخقتقوفنیجستقتکقنیمقنیتقکیکینینبننبتبکیکبکفقک

  • faz
  • ۰۱ بهمن ۰۰ ، ۱۱:۲۲
  • من دوتا داستان دیگه هم شنیدم یکیش اسکارلت کینگه و یکی دیگش نقطه ی کور خدا . اگه میتونی درمورد این دوتا هم تحقیق کن لطفا

    .
  • ابوالفضل
  • ۰۸ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۵۴
  • آقا من یه نظر دارم که اون دروازه ای که scp001نگهبانشه همون کلید خروج از این توهم هستش.یعنی اگه بر فرض مهال اگه بری داخل دروازه از این توهم آزاد میشی.

    نظرت چیه؟

  • ابوالفضل
  • ۰۸ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۵۴
  • آقا من یه نظر دارم که اون دروازه ای که scp001نگهبانشه همون کلید خروج از این توهم هستش.یعنی اگه بر فرض مهال اگه بری داخل دروازه از این توهم آزاد میشی.

    نظرت چیه؟

  • Rimuru
  • ۲۲ مهر ۰۱ ، ۲۱:۳۵
  • مگه SCP_001 اسکارلت کینگ نیست ؟

  • مریم
  • ۳۰ مهر ۰۱ ، ۱۹:۵۷
  • خیلی خفن بود عاشقش شدم

  • ناشناس
  • ۱۴ دی ۰۱ ، ۱۶:۲۲
  • میشه لینک این سایت بدی ولی scp 343  از این هم قویتر این فقط فرشته یک دروازه هست اونم دروازه مردگان 

  • R.A.F
  • ۱۴ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۳:۵۷
  • از اینایی که این ویدیو مسخره رو ساختن واقعا خوشم نمیاد ، اصلا به اعتقادات دیگران احترامی نمیذارن ، یه موجود مسخره رو داره میپرسته ، کنارش قرآنه ، تف تو ذات کسایی که هر نوع بی احترامی به اعتقادات دیگران میکنند 

  • ایلیا
  • ۱۱ آبان ۰۲ ، ۲۰:۰۹
  • پشکام صد درصد اگه دنیارو تز بین نبرد اسم من ایلیا نیست

  • Scp000
  • ۲۳ آذر ۰۲ ، ۲۱:۲۲
  • اقا من احساس میکنم شبیه رضوان یا نگهبان دروازه جهنم یا بهشته 

  • Arsin khb
  • ۰۵ بهمن ۰۲ ، ۰۹:۲۳
  • میگم scp 096 عکس واقع ایش تو اینترنت هست

  • Annabelle
  • ۲۴ فروردين ۰۳ ، ۱۰:۵۱
  • در چه دسته بندی قرار میگیره؟