SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 689 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Keter

SCP 689 چیست

SCP-689 یک مجسمه کوچک سبز رنگ از جنس سنگ یشم به ارتفاع 30 سانتی متر است که طرح آن با شباهت به آنچه طبق کتیبه های باستانی، خدای ناشناخته جهان زیرین نامیده میشه تراشیده شده، به شکل اسکلتی که نشسته و دستانش را روی زانوها گره کرده است. این مجسمه در یکی از اکتشافات باستان شناسی آلمان قبل از جنگ کشف شد.

SCP-689 تا زمانی که حداقل توسط یک انسان در حال دیده شدن باشد کاملاً بی اثر است. به نظر نمی رسد که رفتارهای عادی مانند پلک زدن باعث قطع شدن این ارتباط شود، اما هرگونه بی توجهی، هر چند لحظه ای، باعث آسیب پذیر شدن مشاهده گر می شود به این صورت که به محض عدم مشاهده SCP-689، این SCP از مکان فعلی خود ناپدید می شود و طی 15-20 ثانیه یک نفر که قبلاً SCP-689 را مشاهده کرده است بلافاصله می میرد و SCP-689 در بالای جسد آن شخص دوباره ظاهر می شود. اگر هیچکدام از بیننده های قبلی در حال حاضر زنده نباشد، دوباره در همان مکان قبلی ظاهر می شود.

{{در واقع میگه اگه هیشکی SCP-689 رو ندیده باشه که هیچی فعالیتی نداره. اگه یک نفر ببینتش بعد از قطع مشاهده مثلا سرشو برگردونه SCP-689 غیب میشه و بعد از 15-20 ثانیه اون شخص میمیره و SCP-689 بالای سر جسدش ظاهر میشه. حالا اگه مثلا 3 نفر دیده باشنش بعد از این که آخرین نفر قطع ارتباط دیداری با مجسمه کرد هر 15-20 ثانیه بدون داشتن ترتیب یک نفر کشته میشه و هربار مجسمه بالای سر جسد ظاهر میشه. حالا این بین اگه اشخاص دیگری هم این مجسمه رو ببینن اونا هم به لیست اضافه میشن و بعد از کشته شدن همه افراد، SCP-689 به مکانی که اولین نفر دیده بودش برمیگرده }}
آزمایشات نشان داده است که این مورد تأثیر در غیر انسانها ندارد، اما هر انسانی که تاکنون مستقیماً SCP-689 را مشاهده کرده است، بالقوه آسیب پذیر است. عامل مرگ و میر ثابت نیست، نتایج کالبد شکافی از حملات قلبی و سکته مغزی گرفته تا پارگی کامل تمام اندام های داخلی گزارش شده اند. مکانیسم انتخاب قربانی در حال حاضر ناشناخته است، با این تفاوت که به نظر می رسد اولویت به افراد در میان جمعیت قرار دارند و یا توسط تعداد زیادی از افراد احاطه شده باشند. به نظر نمی رسد مشاهده تصاویر ضبط شده از SCP-689 تاثیری داشته باشند.

با توجه به احتمال "واکنش زنجیره ای" در صورتی لازم بدانند SCP-689 رو جابجا کنند و اجازه خروج از محفظه را بدهند، کاملاً مهم تلقی می شود که تمام پرسنلی که SCP-689 را مشاهده کرده اند بلافاصله قرنطینه و یا قبل از اثر SCP-689 از بین بروند.



سند # 689-B: آزمایش پیشنهادی برای از بین بردن SCP-682 توسط SCP-689:
به دنبال عدم موفقیت در گزینه های دیگر و با توجه به اولویتی که برای نابودی به SCP-682 قائل شده اند، محققان پیشنهاد کرده اند که SCP-682 را به عمد در معرض SCP-689 قرار دهند، سپس با خاموش کردن چراغ ها ارتباط دیداری را قطع کنند. پرسنل نظارت بر SCP-689 باید بسیار احتیاط کنند که در صورت رخداد غیرقابل پیش بینی و یا مشاهده عمدی، همه کارکنانی که SCP-689 را غیر از هدف مورد نظر را دیده اند باید فورا کشته شوند یا در محفظه مهار تا زمان کشته شدن قرار بگیرند تا اطمینان حاصل شود که شی از مهار فرار نمی کند. (احتمالا از دسته D در این آزمایش استفاده شود)

 

روش های ویژه مهار: SCP-689 قرار است در یک محفظه بزرگ بتنی مجهز به چراغ های "سدیم یدید" با شدت نور بالا باشد.

به گونه ای که محیط SCP-689 همیشه روشن باشد.

بخاطر این که قبلا چندین نفر از جمله بعضی محققان سازمان در معرض دید SCP-689 قرار داشته اند ناچار همیشه باید افرادی را در حال نظاره به SCP-689 بگذارند. برای این امر حداقل سه پرسنل باید همیشه در محل مهار کشیک باشند: دو نفر از کلاس D در داخل محفظه مهار و یک نفر در ایستگاه اپراتور برای گزارش وضعیت به مرکز کنترل.

اپراتور باید کاملاً نابینا باشد یا کلاه ایمنی مجهز به دوربین داشته باشد و نباید در طول شیفت خود برداشته شود. تحت هیچ شرایطی اپراتور نمی تواند به محفظه نگاه کند. ناظران کلاس D باید SCP-689 را بدون وقفه در معرض دید داشته باشند. پلک زدن به صورت طبیعی مجاز است اما باید حداقل یک یک جفت چشم وجود داشته باشد که همیشه بر روی SCP-689 متمرکز باشد. اگر به هر دلیلی هر زمان چراغ ها در داخل محفظه خاموش شوند یا در هنگام مشاهده وقفه ای ایجاد شود، کنترل شرایط دشوار خواهد شد.
 


تصویر مخفی

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۶)

  • mr.paradox
  • ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۹:۲۹
  • من به هیچیش کار ندارم 

    این چرا انقدر خوشگله رنگشو هم دوست دارم 

    یعنی میشه یکی از اینارو به دوستان هدییه داد 

     

    اگه خودت نگاش نکرده باشی آره
  • محمد طاها اسلامی
  • ۰۸ دی ۹۹ ، ۱۳:۰۸
  • دستت درد نکنه منتظر اومدش بودم

    خواهش
  • محمد طاها اسلامی
  • ۲۴ دی ۹۹ ، ۱۳:۵۳
  • اقا یه سوال

    تو پست 131( همون چیزی که مثل گربس رفتارش و زیرش یه چرخه و...) گفتین برای اس سی پی هایی که نیاز به نگهداری داعمی دارن

    اگه نگاش نکنن که سر جاش میمونه

    پس چرا باید بنده خدارو کل عمرشو نگاهکنن؟

    دیگه خدا میدونه
  • رسول فرامرزی
  • ۱۶ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۰
  • سلام من از scpها خوشم میاد اگه میتونم درخواست کنم میتونین  از scp990بذارید؟

  • TheEternity
  • ۲۸ دی ۰۱ ، ۱۶:۵۸
  • یه سری scp بودن کلا چشم بودنا،اونا رو میشه برای نگهداری این یارو گذاشت ^_^

     Wait گفت رو غیر انسان ها جواب نمیده :/

    اصلا لازمه نگاش کنن؟ ._.

  • H
  • ۱۶ تیر ۰۲ ، ۰۱:۰۲
  • منو یاد scp-173 میندازه کارایی که میکنن تقریبا شبیه هنه