SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 049 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Euclid

SCP 049 چیست

در فرانسه پلیس محلی در بازه کوتاهی تماس های زیادی از گزارش مفقود شدگان دریافت میکرد روزی تماسی از یک خانه در حومه شهر دریافت میکنه که کسی به زور وارد خونش شده. پلیس سریعا به محل میرسه ولی متوجه میشن اعضای اون خونه به قتل رسیدن و با تعدادی جسد و مردی که با نقاب و لباس های عجیب در اون بین ایستاده مواجه میشن.

لباس هایی که اون مرد بر تن داشت شبیه به چیزی بود که دکترهای طاعون در زمان قرون وسطا بر تن میکردن پلیس برای دستگیری و تفتیش سعی میکنه لباس و نقاب اون شخص رو دربیاره ولی موفق نمیشه گویا تمام پوشش با چسب محکم بهش چسبیده و یا جزئی از بدن اون شخص شده بودن.

 

سازمان از موضوع باخبر میشه و این SCP رو با کد 049 نامگذاری میکنن و به سازمان منتقل میشه. عکس برداری با اشعه ایکس نشون میده که SCP-049 ساختار اسکلتی مشابه انسان در زیر لایه خارجی خودش داره. SCP-049 قادر به گفتار به زبانهای مختلفه, عمر این scp مشخص نیست ولی دست کم به 8 زبان تسلط داره. به سوالاتی که ازش پرسیده میشه جواب های فلسفی و گاهی گنگ و نامفهوم میده.

 

در حالی که SCP-049 به طور کلی با کارکنان بنیاد صمیمانه همکاری می کنه، اگر احساس بکنه که در حضور چیزی که خودش "آفت" نامیده قرار گرفته گاهی کاملاً تهاجمی میشه. اگرچه ماهیت دقیق این بیماری که 049 بهش آفت میگه در حال حاضر برای محققان بنیاد ناشناخته است ، اما به نظر می رسه این مسئله برای 049 بسیار نگران کننده باشد و این موجود همواره به دنبال راه درمان این بیماری میگرده و کارایی که تا به حال کرده رو اینطوری توجیه میکنه که همه اونا دچار آفَت بودن ولی الان پاکن و نمیتونن آفت رو پخش کنن. اون میگه موجوداتی که مرگشون نزدیکه رو میتونه حس کنه و در سوالی که ازش پرسیده شد که آیا منظورت از آفت، مرگه؟ جواب میده چیزی که من دنبالشم ورای زندگی و مرگه.

شایعه ای که در موردش هست اینه که آفت میتونه مربوط به اثری که scp-2718 از خودش بجا میذاره باشه و ممکنه واقعا تنها امید از بین بردنش scp 049 باشه.

 

049 قادر است باعث شود تمام عملکردهای ارگانیسم بیولوژیکی بدن از طریق تماس مستقیم پوست از کار بیفتد. نحوه وقوع این امر در حال حاضر ناشناخته است و کالبد شکافی از قربانیان SCP-049 به طور قطع نتیجه ای نداشته. SCP-049 پس از این قتل ها ابراز سرخوردگی یا پشیمانی کرده است، اگرچه معمولاً با استفاده از وسایل موجود در کیف پزشکی سیاهی که به همراه داره ، به دنبال انجام یک عمل جراحی بر روی اجساد هست ولی این جراحی ها همیشه "موفقیت آمیز" نیستند، اما اغلب منجر به ایجاد نمونه هایی از SCP-049-2 می شوند.

 

 

SCP-049-2: 

نمونه های SCP-049-2 اجسادی هستند که توسط SCP-049 مورد جراحی قرار گرفته اند و علائم حیاتی آنها بازیابی شدن. به نظر نمی رسد که این موارد هیچ یک از خاطرات قبلی یا عملکردهای ذهنی خود را حفظ کنند ، فقط مهارت های حرکتی اساسی و مکانیسم های پاسخ را دارند. در حالی که این نمونه ها در شرایط معمول غیر فعال هستند، بسیار کم حرکت می کنند، اما اگر تحریک شوند ، یا SCP-049 آنها را هدایت کند، می توانند بسیار پرخاشگر بشن. نمونه های SCP-049-2 عملکردهای بیولوژیکی فعال دارن، اگرچه اینها بسیار متفاوت از فیزیولوژی انسانی است که در حال حاضر میشناسیم. علی رغم این تفاوت ها، SCP-049 اظهار داره که افراد "بهبود یافته" اند.

رد زمان کشف SCP-049 محققان چندین مورد از SCP-049-2 را نیز در کنار SCP-049 پیدا کردند. و در حالی که پرسنل سازمان در حال درگیری با 049-2 ها بودند، SCP-049 شروع به یادداشت برداری از اجساد در دفترچه خود کرد و پس از اتمام کارش با کمال میل وارد بازداشت بنیاد شد.

 

با این که scp-049 قبول کرده با سازمان همکاری کنه ولی هنوز غیرقابل اعتماد و خطرناکه و در کلاس Euclid طبقه بندی شده و برای انتقالش به سلول یا بخش دیگه از طناب های کششی و قفل گردن استفاده میکنن.

اینجا میتونید صدای ضبط شده و صحبت scp-049 رو با محققی که داره باهاش صحبت میکنه گوش بدید.

 

 

اطلاعات بیشتر

 

 

عکس مخفی

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۷۶)

  • mr.paradox
  • ۱۴ مهر ۹۹ ، ۲۰:۵۷
  • ناراحت نشی ها 

    ولی واقع به یه وب دیگه نیاز بود ؟؟؟

    همون ور میزاشتی  خوب 

    ولی دستت درد نکنه همرو خوندم (تو وقت استراحت )

    امید وارم اولین نظر مال خودم باشه خخخخ

    بیش از 5000 تا اس سی پی داریم من 100 تاشم که بخوام بذارم مطالب دیگم کاملا گم میشدن
    حالا شادم هر ده تای اینارو یه پست کردم و گذاشتم اون طرف ولی پستش طولانی میشه کسی حوصله نمیکنه بخونه

  • Daniel Death
  • ۱۵ مهر ۹۹ ، ۰۲:۱۹
  • چه قدر از این یارو خوشم اومد

    منم همینطور
    بهترین scp که فعلا میشناسم
  • mr.paradox
  • ۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۴:۳۶
  • هلی شت چقدر زیادن 

    فککن حدا قال یکی واقعا واقعی باشه 

    دهن همه سرویس میشه 

    اینجور که تو تعداد گفتی فک کنم این وب کم بیاد دوسه تا دیگه هم بزن خخخخ

    نع الان که گفتی فهمیدم اتفاقا کارت درست و صحصیح بوده 

    براووو 

    حالا همینم معلوم نیست تا کی پست بذارم
    میخوام کاری کنم کسی دنبال اس سی پی میگشت اینجا رو پیدا کنه
  • دانیال
  • ۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۷:۱۱
  • عاشق این scp هستم خیلی scp خوبی هست دوست داشتنی

    آره یه سری کلیپ مبارزاتی هم داره یه بخش بعدا براش درست میکنم
    خیلی scp مرموزیه از یه طرف آدم دلش میخواد بذاره به کارش ادامه بده شاید واقعا به یه کشف مهم برسه ولی از طرفی ممکنه مشکلات روانی داشته باشه و کارش بی نتیجه باشه.
  • Mr.Ghost .14
  • ۱۶ مهر ۹۹ ، ۱۸:۲۷
  • پشمام از این جور چیزا تو ایرانم هست ؟ 0_0

    والا تو ایران از این بدترش داره جلو چشممون راست راست راه میره
    یه تنه یه ملتو نابود میکنه در اصل اونا scp هستن
  • mr.paradox
  • ۱۸ مهر ۹۹ ، ۱۷:۰۸
  • من متوجه این کامنت ایران نشدم  چی شد کی ؟ چه زمانی ؟؟ من کیم ؟تو کی؟

     

    منظورم مثلا اوناییه که زمینای زراعی بیله سوار مغانو فروختن به یه نفر خطرناک تر از همه scp ها هستن
  • حنانه
  • ۱۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۲۸
  • خخخخخ

    حتما اینقدر لباساشو پوشیده به تنش جسبیدن XD (بی معنی هم خودتی ._.)

    ایش منو یاد میساکی انداخت .__.

    شایدم همینطور باشه 😂
    میساکی؟ کی هست؟
  • Antar Barqi
  • ۱۹ مهر ۹۹ ، ۱۴:۵۲
  • scp-2718 رو بذار اگه میتونی :)

    یه توضیح کوچیک توی کامنت در موردش دادم بازم میبینم اگه سایت نکات جالبی درموردش گذاشته بود میذارمش
  • حنانه
  • ۲۰ مهر ۹۹ ، ۰۳:۰۵
  • میساکی می دیگه :/

    توی انیمه دیگری

    آهان زیاد داریم خب باید انیمشم اشاره میکردی
     .
  • حنانه
  • ۲۰ مهر ۹۹ ، ۲۲:۰۸
  • http://s17.picofile.com/file/8410595276/grinning_face_with_smiling_eyes_1f6011.jpg

    الان قیافه من اینطوریه
    . منم اینجوری
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • ۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۳:۰۵
  • مممممم/:جذابع چشاش 😂

    همیشه دوس داشتم چشام این رنکی باشع/:

    دمت جیز عالی بود 🔪👍👻

    خیلی چشم رنگی دوس داریا 
    لباساش جذاب تره ردای سیاه داره
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • ۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۳:۰۸
  • حنانه جونم اوتاکو هستی منم اوتاکو بیدمممممXDD

    خس خوبی به میساکی ندارم فقط اوسوی چقدر اسکله ک عاشقش شده بود/:

    وای من عاشق میساکی بیدم :) عجیبه دوسش دارم :)
    تازه اوتاکو شدم زیاد انیمه ندیدم :" 
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • ۰۵ آبان ۹۹ ، ۰۸:۳۳
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    امممم باید این لباسو تو هالووین بپوشم((:

    راستی!_!

    جرا راجبSCP توی ** ** ** نمیگن؟_؟

    خب ببین سایت مرجع بارها تاکید کرده که اینا واقعی نیستن
    شاید واسه همین توی ........ چیزی نمیگن @_@
  • awtix
  • ۰۳ آذر ۹۹ ، ۰۰:۲۱
  • مطالبت عالین.فک کنم کامل ترین مطالبو نسبت ب بقیه داری.
    من ک به شخصه همشونو کامل خوندم.
    بقیشم بزار.حتمن استقبال میشه.
    موفق باشی:)
    من که اینو نذاشتم ولی از طرف افشین خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

    ممنون
  • awtix
  • ۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۳:۳۴
  • خاهش میکنم:)

    ولی من حرفم کلی بود

    همه ی پستاتون چ مال شما چ مال اقا افشین چ مال حنا خانوم همشون فوق العاده و کاملن:)

    خسته نباشید دلاورانD:

    ممنونننننننن
    از شما بیشتر وقتی میبینم یک نظر اومده خوشحال میشیم که حداقل خونده و گفته نظرش رو
  • awtix
  • ۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۳:۴۰
  • وای خیلیی عالی و باحال بود=)

    مرسی

    فقد یه سوال

    شما درمورد SCP 3199 مطلب گذاشتید؟

    هرچی گشتم پیدا نکردمم:((((

    ممنون =)

    خیر هنوز نذاشتیم ولی تا چند ساعت آینده قرارش میدم =)
  • Musle Car
  • ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۲:۲۸
  • تنها scp که تو سازمان نشست مثه ادم با محققا حرف زد این بود فکر کنم خیلی باهوشه و همینطور فکر کنم که تقریبا تمام حرکاتو کاراش مثه ادماس والا انجور که سایت گفته بود خیلی کاراش مثه ادماس ولی نمیدونم فکر کنم خیلی دنبال یه درمانیه که ادما رو خوب کنه شاید واقعا یه درمانی رو کشف کنه شاید اون یه بیماری جدید باشه که در اینده این درمانش رو پیدا می کنه از یه ور می خوام که یه کارش ادامه بده شاید واقعا یه مریضی بزرگ تو اینده باشه که این درمانش رو پیدا کنه ولی از یه ور هم ادمارو هی می کشه ولی من اگه جای سازمان بودم یه ازمایشگاه با چندتا پرسنل براش زیر نظر سازمان ردیف می کردم بالاخره هیچ چی بی حکمت نیست شاید واقعا یه چیزی رو دیده ومیدونه که انقدر وحشت داره 

     

    یکی از scpهای مورد علاقمه 😍😍😍

     

     

    doctor  palgue❤❤

    ممکنه.منم مورد علاقه آنها بعد079
  • SALAR107
  • ۰۲ دی ۹۹ ، ۱۴:۱۶
  • لطفا 2-scp-049 روهم بزارید یجورای همین scp 049 اونایی که روشون آزمایش میکنه هست بزارید💉🔬  تازه یلدا مبارک باد 💓💓💓💓🍉🍉

    حتما چیزی پیدا کردیم میذاریم 💓
    ممنون انشالله یلدای خوبی رو گذرونده باشید💓
  • I like scp_49
  • ۲۴ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۱۴
  • این اس سی پی از همه خفن ترو  باهوش تره این داشمون حتما دنبال درمان برا کرونا بوده 😂 خداییش تو عکس اول خیلی خفن در اومده انقدیم باهوشه که اعضای scp قبول کردن که باهاشون همکاری کنه میدونستی 999 خیلی به این 049 علاقه نشون میده تو گوگل سرچ بزن scp 049 and scp 999 انقد عکسای کیوتی ازشون میاره تنها scp هم هست که نشست عین آدم حرف زد 😂😐

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • I like scp-49
  • ۲۹ بهمن ۹۹ ، ۲۳:۱۶
  • ببین اگه وقت کردی حتما درباره 999 و 049 باهم بزار یه جور ارتباط خاصی باهم دارن ممکنه 999 رو 049 به وجود آورده باشه احتمال اینکه هردو نقشه شومی تو سرشون باشه زیاده و اینکه یه توضیح کوچولو هم بده این لباساش رو با چسب به خودش چسبونده 😂😂😂😂

    سلام
    توی سایتا گشتم ولی چیزی پیدا نکردم
    ولی توی یوتیوب هم نگاه میکنم ببینم پیدا میکنم یا نه
    .
  • مرتیکه بلو
  • ۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۷:۵۱
  • ۰۴۹ چه صدای جذابی داره

    موافقم XD
  • سلام .
  • ۰۸ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۳۹
  • سلام. اگه واقعا درمان میکنه بهتره بیاد کویت 19 رو درمان کنه ببینیم چه کار میکنه. کی رو میکشه

     

    .
  • Bendy
  • ۰۹ اسفند ۹۹ ، ۱۷:۰۱
  • این یارو نامیراس؟؟یا میشه از بین بره؟

    نمیدونم
  • سلام .
  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۱۰:۴۴
  • نه. من از کلیپ ها فهمیدم  که هیچ چیزی اون رو نمیکشه ولی کلیپی راجب مردی که تمام SCP ها رو نابود  میکرد بود    .

     

     

    اما برای اینکه مردم مشغول بشن و بیان این چیزا رو ببینن  میان به این SCP ها  7 تا جون میدن تا نمیرن

     

    عااااااو چه خفنننننن
  • اراد
  • ۱۲ اسفند ۹۹ ، ۱۶:۴۶
  • scp 049 به اتاق عمل 😂😂

  • amir8465
  • ۱۵ اسفند ۹۹ ، ۲۰:۴۴
  • پشمام فکر میکردم زنه

    نکنید اینکارو !XD
    کراش یه ملته!
  • اراد
  • ۱۷ اسفند ۹۹ ، ۱۱:۰۰
  • یه سوال شکارچی scp ها چیه اخه همه جا الان شکارچی scp هارو میشناسن

     

  • amir8465
  • ۱۹ اسفند ۹۹ ، ۲۱:۳۶
  • میشه منم ادمین این سرور شم قول میدم ازیت نکولم 

     

                                                                                     O                                                    O    

                                                                                                                I

                                                                                             ---                            ---

                                                                                                ---                     --- 

                                                                                                       ---      ---                                                                                                                                                                           --

     

  • melody
  • ۳۰ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۲۴
  • اقا این افته از 1سال پیش پیداش شد بهش بگید بیاد این کوید 19 رو برداره ببره😂😂😂😂

     

    این 049 با 173 scp های مورد علاقه‌ی منم*-*

  • mehdisml
  • ۰۳ فروردين ۰۰ ، ۰۸:۲۹
  • dada in voisa bala nmiad

  • کیان
  • ۳۱ فروردين ۰۰ ، ۱۸:۲۶
  • این ویس ها که پلی نمیشه چی میگین؟ 😤😠

    واسه من که پلی میشن
    شاید بخاطر اینه که دستگاهت نمیتونه فرمتش رو بخونه.
  • Venoum33
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۱۴
  • SVP 093 روبزارید ممنون

  • Nick
  • ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۰۲
  • !Oh yes

    My heart 😂

    این چه قیافه خفنی داره

    از قیافش هم بگذریم کارش هم خفنه

    نه خوشمان امد

    نمیدونم چرا ولی از این زاویه ای که از صورتش گرفتن یاد هکر ها میوفتم :|

    اخه هکر ها هم  این شکلی کلاه میزارن رو سرشون با ی نقاب و تو زاویه دید تاریک وای میستن :/

    مطلب خیلی باحالی بود و احساس میکنم یکی از متمدن ترین اس سی پی هاست😀

    Thank you and bye

  • Nick
  • ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۱۱
  • راستی ی سوال هم داشتم!!!

    Bendy (بندی) و Cartoon cat (گربه کارتونی) هم اس سی پی محسوب مشن؟

    فکر کنم همتون بشناسیدشون...چون اصولا کسایی که به چیزای ترسناک علاقه دارن اینا رو هم میشناسن!!!

    مخصوصا کاتون کت...البته اگه از خون و خون ریزی خوشتون نمیاد یا میترسید کلیپ ویدیو های کارتون کت رو نبینید!!! (البته من اخرای ۱۱ سالمه و دیدم...اگه عادت داشته باشید به هیولا و جامپ اسکر مشکلی نداره)

  • Ya'll can call me SIMP
  • ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۹:۳۶
  • "کراش ی ملته"

    حق گفتی...XD

    راستی اون پایینا بحث از 999 بود

    ی فکت باحال اینه ک 999 و 682 رابطه نیمه- خونی دارن-(half sibling)

    *ربطی به پست نداشت ولی بازم*

    بعد یکی از کامنتا میگه شاید 049 ۹۹۹ رو بوجود اورده باشه این اشتباهه ۹۹۹ یکی از بچه های اسکارلت کینگه:')

    نمد ت پست راجب ۹۹۹ گذاشتیش چون ی دیقه هم نیست ک تو این سایتم-... ولی باز گفتم اینجا بگم:'(

     

  • Gh2008
  • ۱۶ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۵۸
  • این اس سی پی مورد علاقه منه لطفا در مورد اس سی پی ۱۱۱۱ و ۲۷۱۸ هم مطلب بزارید

  • scp mobile tasks force nine tailed foxs
  • ۱۹ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۲۷
  • یکی گفته بود یک ملت روش کراش دادن قطعا من از جزو اون ملتم  0___0

    باورم نشد یارو مرده بعد تحقیق کردم فهدیم واقعا مرد DX

    یعنی شکیست عشقی خوردم    :...(

    این و scp173 باعث به وجود اومدن اینجا شدن .
  • KFH
  • ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۳۷
  • لطفا راجب scp 166 هم توضیح بدید 

  • Amir
  • ۲۶ تیر ۰۰ ، ۱۵:۰۴
  • این موجود scp049 قوی ترین ای سی پی بعد زعوسه چون داخل یکی از فیلم ها یک تنه همه رو نابود می‌کنه.این داداش مون اصلا اعصاب ندارم. و به نظر میاد که فیلسوف هم باشه چون اکثر حرف هایش با معنی و طعنه های جنجالیه

  • کسری
  • ۰۳ مهر ۰۰ ، ۱۵:۲۷
  • بنظرتون SCP 049 میتونه SCP 096 رو شکست بده

  • scp.poch
  • ۰۵ مهر ۰۰ ، ۲۰:۳۴
  • Scp2718

    چیه درمورش بزار یا حداقل ب م توضیح بده 

  • 1Direction Fan
  • ۲۰ مهر ۰۰ ، ۱۲:۳۱
  • ازش‌خوشم‌اومد😂

  • Af cookie
  • ۰۴ آذر ۰۰ ، ۱۲:۱۴
  • لعنتی چقدر خوبه 

    دوسش دارم :)

  • لیدوما
  • ۰۱ بهمن ۰۰ ، ۰۰:۰۷
  • جعر افشین بالخره پیدات کردم

  • TahaT400
  • ۰۵ بهمن ۰۰ ، ۱۲:۲۳
  • من این SCP رو یک شخص مهربون میبینم اون واقعا هم هق زندگیو هم هق هر چیزی تو این دنیا رو داره اون مهربونه کسی میدونه بگه

  • لیدوما
  • ۱۶ بهمن ۰۰ ، ۱۳:۴۸
  • بالخره پیدات کردم افشین اون یکی وبلاگات چیشد 

  • محمد
  • ۳۰ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۰:۳۲
  • اقا این مثل یه اسکین داخل کالاف دیوتی موبایله 

  • به گفته scp 049
  • ۰۲ خرداد ۰۱ ، ۱۵:۱۰
  • "don't be afraid I am the cure"

  • بهداد
  • ۱۴ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۱۵
  • خطرناک ترین Scp اونی هست که اگه بهش نگاه نکنی حرکت میکنه و اگه بهش نگاه کنی همون جا وایمیسه.

  • پویا
  • ۲۷ خرداد ۰۱ ، ۲۱:۳۶
  • یعنی از خودیه😂💪🏻

  • جواب کسری رو میدم
  • ۰۷ مرداد ۰۱ ، ۱۵:۰۲
  • وقتی که میتونه با scp 096 دوست بشه کشتنش براش مثل آب خوردنه

  • تبلیغات سینگل باش
  • ۰۴ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۰۳
  • ازش خوشم میاد واسه اینکه سینگله ( یعنی از کسی خوشش نمیاد.........تتممامم)

     

  • Fatii
  • ۱۸ مهر ۰۱ ، ۰۹:۲۱
  • عرر .... عررررررر .؟..عتیپینسمسمسشمیخسسبنثمبمبمثکمچ.   الان دارم همه حرافای تو ویسارو ترجمه میکنم عاه .... سخته ولی صداش کراشه بخدا 🗿✨

     

     

     

     

  • Fatii
  • ۲۰ مهر ۰۱ ، ۱۰:۵۶
  • اقا راستی این scp یه آهنگم میخونه که من 

    تا اونجایی که فهمیدم حالا نمد غطل املایی دارم یا نه میگه

    Rengo rengo rosies

    A pocket for all a pousies

    I tesh you , i tesh you

    We all fall down

    اگه بفهمی چی میگه یه اوشکولات جایزته 🦆✨

  • ماهان محبوبی فر
  • ۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۶:۱۷
  • این هم چون فلسفی حرف میزنه دوسش دارم

    ممنون بابت وبلاگتون 

    عاشقشم دیگه نیازی نیست برای اس سی پی ها برم مترجم گوگل ولی دوست دارم ادمین بشم و چند تا اس سی پی خودم برازم

  • Arshiya
  • ۰۲ دی ۰۱ ، ۰۳:۳۳
  • داش دمت گرم خیلی مطلب کامل و بروزی بود اومدم یکم دیگه بهت اطلاعات و توضیحات درمورد قدرت و چیز های دیگه ی های این scp بهت بدم که اگه دوست داشتی اد کنی...

     

    قدرت ۱_ این موجود در واقع یک نیمه انسان حساب میشه که با تغییر ملوکولی بدن تغییر ژن داده و به یک موجود کاملا پیشرفته تبدیل شده که درک قدرت اون فراتر از درک بشره 

     

    ۲_ این scp  قابلیت کپی ژن بقیه موجودات هم داره اما خب تویه شرایط خاص...اون شرایط هم اینه که scp049 با دست و بدن خودش یک موجود رو بکشه و بعد ملوکول های اون موجود رو جذب خودش کنه...۳_این scp لعنتی تقریبا نامیراس و اگه شما بتونی اون رو بکشی یجورایی نکشتیش و اون قابلیت ترمیم داره اونم تو هر شرایطی

    ۴_اخرین قدرتش هم قدرت اصلی خودشه که با لمس موجودات کد اکثر سن ملوکول های موجودات رو به 0 میرسونه... اگه ساده بگم یعنی با قدرتش لمست منه تمومی

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • Micheal
  • ۰۵ دی ۰۱ ، ۲۲:۲۹
  • سلام مطلبتون عالی بود واقعا این scp مورد علاقمه ولی ی مشکلی هست تو سایت نمیدونم چرا ولی اون وویسایی که گذاشتین رو باز نمیکنه خیلی ممنون میشم اگه مشکلو برطرف کنین چون واقعا دلم میخاد صداشو بشنوم

  • TheEternity
  • ۲۸ دی ۰۱ ، ۱۷:۳۸
  • خیلی گنگه P:

  • ...
  • ۰۱ بهمن ۰۱ ، ۲۰:۰۴
  • لعنتی شبیه اساسین هاست :/

  • Raha
  • ۱۹ اسفند ۰۱ ، ۰۴:۴۵
  • من هم روی این scp کراش دارم راستی یکسری چیز ها در مورد واقعی بودن یا نبودن این مو جودات بگم تو گفتی داخل ان سایت مدام می گفتن این ها الکی هستند خوب اگر الکی هستند یک بار بگوید کافی است لازم نیست انقدر تکرار کنند . دلیل دوم من این است که مثلا من که یک دختر ۱۴ ساله هستم یک مجود عجیب در جنگل ببینم خوب با خودم می گویم من از دست این موجود امکان ندارد که جون سالم بدر ببرم اگر از ان ها بیشتر هم باشد جی پس چند نفر باید روی ان ها نظارت داشته باشند و سعی کنند نگذارند ان ها به ما حمله کنند پس سازمان هم برای همین به وجود امد دلیل سوم در دنیا اتفاقات عجیبی می افتد خودت گفتی خیلی به فضایی ها باور داری خوب من هم دارم حالا بیاد یه نگاه به حرم احرام مصر بندازیم در ان زمان ساخت همچین چیزی قیر ممکن است حتی ایلام ماسک هم گفته که ما همین الان هم قادر به ساختن همچین چیز بزرگی نیستم پس امکان دارد حرم های اهرام مصر را فضایی ها ساخته باشند و دیگر مثلا ما در دنیا هوا پیما های زیادی دیدم که به سورت عجیب و قیر اقلانی ناپدید می شوند اگر این اتفاق ها می افتند و هیچ دلیل منتقی ندارند پس برای وجود این سازمان هم نباید دلیل خواصی وجود داشته باشه تازه تو گفتی احتمال واقعی بودن سازمان ۱ در ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ هستش خوب یک درصد هست یا امکهن دارد ان ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ درصد که میگوید این سازمان وجود ندارد باشد یا می تواند ان ۱ درصد باشد کسی چه می داند تازه ان نظر من است هرکی نظر خودش را دارد می دانی بعد از منتشر شندن اطلاعات این سازمان انسان هایی که در موردش خواندن به سه دسته تبدیل شدند دسته اول می گویند وجود ندارد دسته دوم که خودم من هم یکی از انها هستم می گویند وجود دارد اما انها می گویند وجود ندارند که ما نترسیم دسته سوم ۵۰ ، ۵۰ ، می گویند که من جزو این دسته هم هستم که می گویند هم امکان داره وجود داشته باشه هم امکان داره الکی با شه فقط خدا می داند واقعی هستند یا نه راستی خواستم بگویم کارت الی هست و بهتر است که به این روشت ادامه بدی راستی در مورد scp 978 هم بگذار لطفا ممنون 

  • Raha
  • ۱۹ اسفند ۰۱ ، ۰۴:۴۹
  • من هم روی این scp کراش دارم راستی یکسری چیز ها در مورد واقعی بودن یا نبودن این مو جودات بگم تو گفتی داخل ان سایت مدام می گفتن این ها الکی هستند خوب اگر الکی هستند یک بار بگوید کافی است لازم نیست انقدر تکرار کنند . دلیل دوم من این است که مثلا من که یک دختر ۱۴ ساله هستم یک مجود عجیب در جنگل ببینم خوب با خودم می گویم من از دست این موجود امکان ندارد که جون سالم بدر ببرم اگر از ان ها بیشتر هم باشد جی پس چند نفر باید روی ان ها نظارت داشته باشند و سعی کنند نگذارند ان ها به ما حمله کنند پس سازمان هم برای همین به وجود امد دلیل سوم در دنیا اتفاقات عجیبی می افتد خودت گفتی خیلی به فضایی ها باور داری خوب من هم دارم حالا بیاد یه نگاه به حرم احرام مصر بندازیم در ان زمان ساخت همچین چیزی قیر ممکن است حتی ایلام ماسک هم گفته که ما همین الان هم قادر به ساختن همچین چیز بزرگی نیستم پس امکان دارد حرم های اهرام مصر را فضایی ها ساخته باشند و دیگر مثلا ما در دنیا هوا پیما های زیادی دیدم که به سورت عجیب و قیر اقلانی ناپدید می شوند اگر این اتفاق ها می افتند و هیچ دلیل منتقی ندارند پس برای وجود این سازمان هم نباید دلیل خواصی وجود داشته باشه تازه تو گفتی احتمال واقعی بودن سازمان ۱ در ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ هستش خوب یک درصد هست یا امکهن دارد ان ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ درصد که میگوید این سازمان وجود ندارد باشد یا می تواند ان ۱ درصد باشد کسی چه می داند تازه ان نظر من است هرکی نظر خودش را دارد می دانی بعد از منتشر شندن اطلاعات این سازمان انسان هایی که در موردش خواندن به سه دسته تبدیل شدند دسته اول می گویند وجود ندارد دسته دوم که خودم من هم یکی از انها هستم می گویند وجود دارد اما انها می گویند وجود ندارند که ما نترسیم دسته سوم ۵۰ ، ۵۰ ، می گویند که من جزو این دسته هم هستم که می گویند هم امکان داره وجود داشته باشه هم امکان داره الکی با شه فقط خدا می داند واقعی هستند یا نه راستی خواستم بگویم کارت الی هست و بهتر است که به این روشت ادامه بدی راستی در مورد scp 978 هم بگذار لطفا ممنون 

  • Raha
  • ۱۹ اسفند ۰۱ ، ۱۷:۵۹
  • راستی می خواستم بگیم که اگر سحبت های هر ویس را دوبله می کردی بهتر میشد

  • ....
  • ۱۹ فروردين ۰۲ ، ۲۰:۵۹
  • خیلی باحاله دستتون درد نکنه 

  • ی تیکه ابر تنها🗿🍺
  • ۰۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۱:۴۸
  • کراششششششششششششممممم 

    ولی چرا scp 049 رو با scp035 شیپ میکنن😐💔

  • Raha
  • ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۸:۵۷
  • Scp049 زیاد میونه خوبی با 035 ندارد scp035 یک گوهی خورد وگفت scp049 معشوقش و باعث شود همه فکر کنند ان دو همجنسگرا هستند🏳️‍🌈 و برای این می گویم ان دو میونه خوبی باهم ندارند چون که scp049 تو یکی از سخنانش با سازمان گفت که باید امید وار باشم تا جای ممکن scp 035 را از من دور نگه دارن و بعد نمی دانم چه گفتن که 049 ناامید شود چون باید باهم وقت بگذرانن یچیز تو همین مایه ها ولی 035 گیرت بیارم بدبختی الته تا وقتی بدبخته که خودش من را نکشد😹  حالا ولی من از همجنس گرایی متنفرم چون رو 049 کراش دارم و کل دنیا میایند انرا با 035 می گذارند 

  • SmaamX
  • ۲۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۴:۲۷
  • تر‌یا‌ک؟

  • Raha
  • ۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۶:۱۷
  • راستی می شود بگویی ویس ها را از کجا پیدا کردی لطفا

  • درسا
  • ۰۵ مرداد ۰۲ ، ۱۵:۱۸
  • فک کنم روش کراش زدم..🚶

    راستی یه پیشنهادی ، سایت ویرگول رو میشناسی احیانا ؟ بنظرم خوب میشد اگر اونجا  هم یه اکانت ایجاد میکردی و پست میزاشتی

     

  • نگار
  • ۲۷ شهریور ۰۲ ، ۱۴:۴۰
  • این پست کی ارسال شده مال چه زمانیه و scp-049 کی پیدا شده؟؟؟؟

  • Amirmohamad
  • ۰۹ آبان ۰۲ ، ۱۴:۵۵
  • خیلی خوب است

     

  • حسین
  • ۲۶ آبان ۰۲ ، ۲۳:۴۶
  • رو چشاش زوم کنید . یکمی صورتشو میبینید

  • امیر محمد احمدی
  • ۲۸ دی ۰۲ ، ۱۶:۴۳
  • این فیس واقعی این اس سی پی هست۰ ویه کریستال قرمز داره که اگه  دوباره به دستش بیاره اندازه ی یه خدا قوی میشه

  • Raha
  • ۰۲ بهمن ۰۲ ، ۲۳:۲۴
  • اقای امیر محمد احمدی فکر نمی کنی با یک اس سی پی دیگه اشتباه گرفتی داداشم

  • Kian
  • ۲۶ بهمن ۰۲ ، ۰۹:۰۸
  • سلام من که راضی بودم فقط بگم اسکیبیدی شخصیت زامبی آورده وscp049را گذاشته و خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشم آمد

     

  • امیر
  • ۰۹ فروردين ۰۳ ، ۱۰:۱۴
  • هاگی  واگی  هم اس سی پی؟

  • a.y
  • ۱۵ ارديبهشت ۰۳ ، ۰۰:۳۲
  • داش دمت گرم زحمت میکشی نوشته هات عالیه ولی بعضی وقتا فایلا خرابه مثلا الان فایلای صوتی کار نمیکنه ولی درکل دمت گرم♥