SCP Room

انواع scp - اس سی پی
1471 SCP چیست

طبقه بندی شده در کلاس Euclid

1471 SCP چیست

SCP-1471 یک برنامه 9.8 مگابایتی رایگان برای دستگاه های تلفن همراه با نام "MalO ver1.0.0" است. این برنامه در فروشگاه های برنامه های آنلاین وجود دارد. SCP-1471 هیچ  توسعه دهنده مشخصی ندارد و به نوعی می تواند فرایند تأیید برنامه را دور بزند تا مستقیماً نصب شود. SCP-1471  همچنین می تواند از حذف شدن توسط سایر برنامه های مدیریت برنامه جلوگیری کند.

پس از نصب SCP-1471 ، هیچ آیکون یا میانبری برای برنامه ایجاد نمی شود. سپس SCP-1471 هر 3 الی 6 ساعت ارسال تصاویری از طریق پیام متنی را آغاز می کند. همه تصاویر شامل SCP-1471-A یا در پس زمینه یا گوشه تصویر هستند. SCP-1471-A به عنوان یک جسم بزرگ انسان نما با جمجمه ای متشکل از دندان تیز و موهای سیاه ظاهر می شود.

در طی 24 ساعت اول پس از نصب SCP-1471، تلفن همراه تصاویر گرفته شده را در مکان هایی که معمولاً هر شخص مراجعه می کند، دریافت می کند. پس از 48 ساعت ، تلفن همراه تصاویری را شامل SCP-1471-A دریافت میکند که در مکانهایی که اخیراً توسط شخص بازدید شده است گرفته شده اند. پس از 72 ساعت ، تلفن همراه با نمایش SCP-1471-A در نزدیکی او، تصاویر شخص را در زمان حال دریافت می کند.

افرادی که بیش از 90 ساعت در معرض این تصاویر مداوم قرار میگیرند، شروع به تجسم کوتاه مدت SCP-1471-A در اطراف خود، سطح بازتابنده یا ترکیبی از این دو می کنند.

تماس مداوم با SCP-1471: پس از این مرحله باعث تجسم برگشت ناپذیر و پایدار SCP-1471-A می شود. افراد در این مرحله گزارش کرده اند که تلاش مکرر SCP-1471-A برای برقراری ارتباط بصری با آنها انجام شده است، اما در درک دلیل این اقدامات موفق نیستند. در حال حاضر تنها روش درمانی شناخته شده برای معکوس کردن اثر SCP-1471، خودداری فرد از دیدن این تصاویر قبل از 90 ساعت بعد از نصب است. تاکنون هیچگونه فعالیت خصمانه ای در رابطه با SCP-1471-A گزارش نشده است.

 

سند بایگانی 1471-01

توجه: SCP-1471 همانطور که در فروشگاه های برنامه ارسال شده است.

مالو

ver1.O.O

رایگان!

شرح:

هرگز دوباره به آن احساسات ناجوانمردانه تنها بودن بسنده نکنید. MalO یک تجربه هیجان انگیز و تعاملی است که شما را درگیر و شیفته خود می کند. اضطراب در موقعیت های اجتماعی ممکن است باعث ایجاد نگرانی و عصبانیت شود، اما پس از گذشت تنها چند ساعت از MalO ، خیلی زود احساسات دردناک ناامیدی را فراموش خواهید کرد. به یاد داشته باشید ، هرچه بیشتر شرکت کنید، MalO بیشتر شما را درگیر خود می کند. تجربه شما کاملاً به خود شما بستگی دارد. ما شما را تنها نخواهیم گذاشت. (کاملا بدون تبلیغات).

 

 

روش های خاص مهار: کلیه دستگاه های موبایلی که دارای SCP-1471 هستند باید نابود شوند.

تمام فروشگاه های برنامه های کاربردی آنلاین برای دستگاه های تلفن همراه باید کنترل شوند تا از فروش بی رویه SCP-1471 جلوگیری شود. دستگاه های مشکوک باید با استفاده از بدافزارهای مخفی سازمان هدف قرار بگیرند تا دستگاه را غیرفعال کنند تا زمانی که توسط عوامل میدانی این دستگاه ها ضبط و جمع آوری شوند.

 

 

 

تصویر مخفی

  • ᕼᗩᑎᗩ ...

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۳۷)

  • دانیال حسینی
  • ۱۲ آبان ۹۹ ، ۲۲:۱۵
  • آقا این مال حنانه بود تازه دیدم منتشر نشده بود من مطلب خودم رو حذف می کنم با اجازه

    اعععععععع نه دانیال چرا حذفش کردییییییییییی
    ایح ایح الان عرق شرم ازم داره میباره😶😶

  • scp Admin
  • ۱۳ آبان ۹۹ ، ۱۱:۴۱
  • من یدونه ازینا میخوام از تنهایی دربیام 

    ای بابا این همه scp عجب شانسی که دانیالم همینو انتخاب کرده بود 

    آقا این یعنی چی؟

    "روش های خاص مهار: کلیه دستگاه های موبایلی که دارای SCP-1471 هستند باید c باشند"

    جاهایی که معنیشو نمیدونید یکی دیگم بخونه نمیفهمه داستان چیه خب یا اون تیکه رو ننویس یا چیزی که ازش برداشت کردی رو بنویس

    "روش های خاص مهار: کلیه دستگاه های موبایلی که دارای SCP-1471 هستند باید نابود شوند"

    جیییز 
    فک کنم دوتامون میخواستیم درخواست آریا رو انجام بدیم 0-0

    دعوا نکن دیگه T-T 
    مگه من نگفتم ویرایشش کنید؟ 0-0 خب پس تقصیر من نیست 0-0
    الان درستش میکنم 0-0
  • پارادوکس
  • ۱۳ آبان ۹۹ ، ۱۱:۵۰
  • دعوای ادمین هاباید جالب باشه 

    اقا یه دقیقه استپ بزن من برم چس فیل (اره دقیقا پفه فیل و ذرت بوداده هم میتونستم  استفاده کنم ولی من این اسمو پر مصما تر میدانم (فکر نکنم مصما رو درست نوشته باشم ))

    بیارم بخورییییییممممم 

    خخخخخخ

    عکسش واسه پروفایل خوبه  

    جالب بود خوشمان امد بسییییییییییییییییییییییییییییی

     

     

    این scp خیلی دوس داشتنیه کلی عکسای چیزدار ازش توی اینترنت هست یه فیلمم هست شاید آپلود کنم بذار تهش♥
    دعوا نمیکنیم کلا اینجا انگار 3 تا ادمین داره و 4-5 تا خواننده پست 😋
    پست میذاریم چون scp هارو دوس داریم 
  • scp Admin
  • ۱۳ آبان ۹۹ ، ۱۱:۵۴
  • دعوا چیه؟ من وقتی استیکر و ایموجی نمیذارم فکر میکنی جدیم؟ 😏💀💀

    🙈

    آره 0-0
    افشین بدون استیکر و ایموجی افشین نیس 0-0
  • paradox
  • ۱۳ آبان ۹۹ ، ۲۰:۳۸
  • حاجی یواش یواش 

    خخخخخخخخخخخخ اون ته که میزارم منظور کلا به فاز خنده بگیرید و  جدی  نگیرید 

    نکنه مفهوم دیگه ای داره ؟؟؟؟؟(استیکر متفکر ) واقعا نکنه مفهوم دیگه ای داره ؟

    افشین تو که دیگه منو میشناسی دیدی من جدی باشم ؟؟من کلا تو کار مسخره بازیم خخخخخخخخخخخ

    اگه ناراحت شدین شرمنده 

    ببخشد (جرات داری منو نبشخی اصلا دلت میاد ؟؟؟)

    میدونم حنا خیلی لطیف و حساسه بخاطر اون اینجوری گفتم که خیالش راحت بشه 

    .
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۰۲:۰۴
  • XDDDDDDD

    جدیدا لطیف و حساس شدم. من اینطوری نبودممممم 0-0

    ببین در ارتباط بودن با دخترا چه بلایی سرم آورده XD

    جررررررر دارم میمیرم از خنده XD

    آقا دعوا کنید‌.اه حوصله ام سر رفته امروز شیفت کاری ندارم.اه.دعوا کنید من حوصله ام سر رفته.
  • SCP 079 The computer
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۰:۲۳
  • ای خدا.اماده باشید امروز اگر بشه 079 رو میگذارم😘.بعدم دعوا نکنید حال ندارم جدا کنم شما هارو 😶

    کسی دعوا نکرده منم یه scp میذارم دیگه امروز قول میدم 😂
  • SCP 079 The computer
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۰:۲۶
  • دقت کردین فقط مستر پارادوکس تو وبلاگ هست هومممم.قبلا عنتر برقی و miss vampire هم بود

    آره 0-0
    این دنیا دیگه جای موندن نیست :(
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۰:۲۶
  • من و افشین تابحال دعوا نکردیم 0-0 شایدم کردیم 0-0

    نخیر همیشه باهم خوب بودیم ..
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۴:۰۷
  • عرررررر هممون بزاریم سه تا اس سی پی بشه XD

    مال من آمادس فقط باید ویرایش نهایی بشه 0-0

    فکر خوبیه من شروع میکنم به ترجمه 
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۴:۱۱
  • جوووون 6-6

    البته وقتی خوابتو دیدم 0-0

    هقققق نمیخوام بهش فک کنم =(

    . خب فکر نکن
    با این خوابات
  • SCP 079 The computer
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۶
  • می گم ها اون استیکر آخری ترسناک نیست به جای نشون دادن علاقه 😂😐😐😐😐

    6_6
    افشین جوابگو باش 0-0
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۴:۵۷
  • یعنی اصلا خوابای من یه موجودات عجیبین! :D

    دیشب خواب دیدم غرق شدم XD

    چندین بار خواب مرگمو دیدم 0-0

    من دم صبح خواب دیدم یه زن زشت جای یه انگشتر عقیقو بهم گفت رفتم پیداش کردم ولی ولی ازم دزدیدن 😭😂
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۵:۰۴
  • 😂😂😂😂😂

    من یه بار یه چیزی رو گم کردم (یادم نمیاد چی بود) بعدش خواب دیدم پشت مبل خونمون پیداش کردم. بعدش که بیدار شدم رفتم نگاه کردم دیدم اونجاست -_- 

    0__0

    ای ناقلا با اجنه درارتباطی؟..
  • ♪♪HANANE ♪♪
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۶:۳۰
  • نمیدونم شاید 0-0

    ..
  • paradox
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۸:۳۵
  • مستر پارادوکس رفیق نیمه راه نیست 

    هرچی پست بزارید خودم میام زیرش  کامنت میدم 

    انا وری وری وفادار (ترکیب عربی انگلیسی و فارسی خخ)

    با این که این پست مال من نیست ولی دمت گرم
    یو آر کار درست 
    .
  • paradox
  • ۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۸:۴۳
  • خخخخخخخخ 

    یو ار کاردرست توووووو 

    کیف کردم 

    خخخ

    یک ممبر واقعی تو بلیت جزیره من در فورتنایت رو داری.جایی بسیار خوب.
  • scp 079
  • ۲۴ آبان ۹۹ ، ۱۴:۱۶
  • راجب 079 هم بگو

    جز آخرین پست هامون بود
    صفحه اصلی رو چک کنید
  • سلام .
  • ۰۹ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۴۹
  • به نظرم این یک حکر هستش 

     

    اینم ممکنه
  • سلام .
  • ۱۰ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۱۳
  • اولین بار که این scp رو دیدم ساعت 10 صبح بود . قلبم رفت تو دهنم . به همین خاطر برای اینکه ترس من بریزه یک کلیپ طنز از این scp ساختم و خوشبختانه..... . خدا رحم کرد که سکته نکردم 

     

    عه چه جالب منم حدودا ساعت ده اینو ترجمه کردم =)
    اینا تخیلین زیاد خودتونو درگیر نکنید =/
  • سلام .
  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۱۰:۱۵
  • می دونم اما اولش فکر کردم این یه عکسی از مومو باشه 

     

    اره یکم شبیهن
  • رو 049 کراش دادم :/
  • ۱۴ خرداد ۰۰ ، ۰۲:۰۱
  • قشنگ بود ولی من به شخصه از دیدن فرد غریبه ( و چه بدتر حیوان غریبه ) وحشت می کنم ( این شامل افراد هم شهری هم میشه ) .

    بیشتر از همه از دخترا می ترسم فرقی هم نداره غریبه یا آشنا ( دلیل سینگلیم فاش شد ).

     

  • SCP1471
  • ۰۶ مرداد ۰۰ ، ۰۳:۳۳
  • نمیدونم از وقتی که این scp دیدم دوست داشتم یه بار از نزدیک ببینمش 😂😂یا از این حرفا کلا این scp انقده جذابه ادمو به خودش جذب می‌کنه برنامشو دقیقا از کجا باید بگیرم 

  • عرررررررررررررررر
  • ۲۰ مرداد ۰۰ ، ۱۶:۲۴
  • عاقاع نیم ساعت داشمح نگا میکردم آخر نفهمیدم مالو چیع MalO ver1. 0.0 بود دگ؟

    اوکیع منح میرم برینم ب روانم😐😂🥕

  • Danyal
  • ۲۴ آبان ۰۰ ، ۰۵:۳۴
  • باحالع

    امتحانش میکنم👌🏻

  • sadra ciot
  • ۱۴ آذر ۰۰ ، ۱۴:۰۶
  • سلام منم خوره اس سی پی هستم امیدوار عضو مفیدی باشم ۱۲ سالمه

     

  • کوروش
  • ۲۶ اسفند ۰۰ ، ۲۳:۴۶
  • آقا من برنامشو پیدا کردم،اگه نصبش کنم گوشیم که ویروسی نمیشه نه؟

  • SCP-1471
  • ۰۲ خرداد ۰۱ ، ۱۴:۳۵
  • بیشتر درباره من توضیح بذار 

  • SCP-049
  • ۰۲ خرداد ۰۱ ، ۱۴:۵۶
  • به دوستی داشتم برنامشو نصب کرد اما فیک بود رسید به مرحله توهم یه بار بهش گفتم به 1471 دست بده وقتی دست داد گفت دستش پشمالو و ناخن های تیزی داشته( اگر شک دارید از اینترنت ببینید )... اون حتی کلمه scp رو نشنیده بود و نمیدونست چی هست این هم از دلیل بر واقعی بودن scp

  • مرد
  • ۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۵:۳۳
  • توی اینترنت نوشه این اس سی پی مونث هستش

    پس میرم باهاش رابطه جنسی برقرار کنم

  • ماهان محبوبی فر
  • ۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۶:۰۲
  • سلام من یه تازه واردم به این وبلاگ اما با scp ها آشنایی کامل دارم و اتفاقا بازیشم بازی میکنم اما کمی برام قدیمی شده در هر حال scp-035 اس سی پی مورد علاقم هست ولی یه سوال دارم ادمینا مردن ؟ چون دیگه اس سی پی جدید نمیزارن

  • .منم هیچ چیز
  • ۲۴ آذر ۰۱ ، ۲۳:۵۰
  • گزارش هایی اومده کهscp1471به کسایی تجاوز جنسی کرده نمیدونم چرا ولی میگن به نزدیکترین مرد به خودش تجاوز میکنه و زناشون رو زنده میندازه جلو گرگا

  • ...
  • ۰۱ بهمن ۰۱ ، ۱۹:۵۸
  • این یه گرگینه هست :)

  • Arad
  • ۲۴ آذر ۰۲ ، ۱۹:۲۵
  • من واقعا این سوالی که برا پیش اومده این که این اس سی پی راسته کاری به کارت نداره یعنی باهت ...

    اخه ازبس توانترنت چرته پرته ادم دلش میخواد از تنهایی دراد بره این برنامه رو دانلود کنه والا ما ایرانیا تازه اگه بیاد سراغمون خوشحال میشیم از بس فشار تورم دیوانه مون کرده دیگه این چیزی نیست .

     

  • امیر محمد احمدی
  • ۲۸ دی ۰۲ ، ۱۶:۰۸
  • سلام  داش من تو سایت دیدم نوشته آدم ها رو روانی می کنه و می کشه

  • khf
  • ۲۰ اسفند ۰۲ ، ۱۱:۴۲
  • حاجی تو گوگل زدمmalo ver1.0.0واقعا گوگل پلی اورد!_! *_* ولی ننصبیدم

     

  • امیرعلی
  • ۲۷ ارديبهشت ۰۳ ، ۲۲:۵۶
  • جاننننننننن