SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 067 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Safe

SCP 067 چیست

SCP-067 نوعی قلم جوهری (روان نویس) است که در زمانی بین جنگ جهانی اول و دوم توسط یک شرکت آلمانی به نام Pelikan ساخته شده است. این قلم  به رنگ سبز کمرنگ است و در امتداد کناره آن یک خط قرمز مستقیم قرار دارد. پوسته آن بلوط است و نوک آن بسیار تیز و در صورت فشار داده شدن بر دست، اندکی قادر به سوراخ کردن پوست انسان است.

 گرچه ظاهرا فاقد مخزن است ، اما به نظر می رسد که هرگز جوهر آن تمام نمی شود. علاوه بر این ، این قلم با جوهر Iron Gall می نویسد ، که برای هنرمندان مناسب است.

محققان به این نتیجه رسیده اند که هر سوژه ای که SCP-067 را در اختیار دارد ، تمام کنترل دست و بازویی را  که SCP-067 را در آن نگه داشته،  از دست می دهد. در واقع کنترل در دستان SCP-067 است. یک نتیجه اینه که دست "کنترل شده" شروع به استفاده از قلم برای نوشتن شرح حال دقیق فردی می کند که قلم را در دست دارد. در این بیوگرافی اطلاعاتی از قبیل نام ، سن ، تاریخ تولد ، سو پیشینه کیفری ، ترس و غیره وجود دارد. بار دیگر شناخته شده است که قلم مواردی مانند واقعه ای را که در طول زندگی فرد اتفاق افتاده است ، می نویسد. به عنوان مثال ، هنگامی که نمونه آزمایشی 1204M شی SCP-067 را در دست داشت، شروع به نوشتن اتفاقات دقیق تصادف یک وسیله نقلیه موتوری کرد که سال قبل اتفاق افتاده بود. بعداً ، سوژه اعتراف کرد که بسیاری از جزئیات نوشته شده را خود به یاد نداشته است (از جمله شماره پلاک خودروی قبلی او ، رنگ خودروی دیگر و ..) سوژه اظهار داشت که خاطره وی از این واقعه در حین نوشته شدن متن در ذهن او چنان تازه بود که "می توانست مزه خون جاری شده دهان خود را به یاد بیاورد".

اشخاصی که SCP-067 در دست داشته باشند نیز به رغم عدم وجود آموزش رسمی هنر یا تمایلات قبلی به طراحی، به ایجاد آثار هنری پیچیده معروف شده اند. به عنوان مثال ،مورد آزمایشی 1102F، زن جوانی که هیچ تجربه هنر قبلی نداشت، توانست موجودی بالدار شبیه یکی از SCPها بکشد ، که توسط محققان حاضر به عنوان [داده های به پایان رسیده] توصیف شده است. هنگامی که از افراد خواسته می شود توضیح دهند که هنگام نگه داشتن SCP-067 چه اتفاقی می افتد، پاسخ معمول این است که دست به طور آزادانه کنترل خود را به SCP-067 میسپرد  تا کار خود را بلامانع به پایان برساند. علیرغم اینکه برای نقاشی یا نوشتن به آنها دستور داده نشده است ، افراد احساس همدلی ، تحسین و همکاری با SCP-067 را توصیف می کنند.

نقل قول شده: "من واقعاً نمی دانم چگونه آن را توضیح دهم ، این به نوعی اتفاق افتاد. وقتی قلم را برداشتم ، به نظر می رسید که انگار دیگر دستم در کنترل خودم نیست. می دانستم که اگر بخواهم آن را حرکت دهم میتوانستم ، اما ترجیح ندادم چون تصویری را که می کشیدم دوست داشتم. مثل این بود که دست من زندگی دارد. ناگهان دستم متوقف شد و فهمیدم که دوباره کنترل کاملی بر دست خود دارم و قلم را دوباره گذاشتم پایین من به نقاشی نگاه کردم و دیدم که چقدر زیباست. حدس می زنم قلم کار را انجام داده. "

 

آزمایش:

در ██ / ██ / 20██ ، آزمایشی انجام شد تا ببیند قلم چگونه بر موجودات زنده غیر از انسان تأثیر می گذارد.

آزمایش001 :

فرد مورد آزمایش ، یک راسوس ماکائی (فکر کنم از گونه میمون هاست) نر 2 سال و 4 ماهه که قبلاً نحوه استفاده از قلم و نشانگر را آموخته بود ، در یک اتاق نظارت روانشناختی استاندارد قرار گرفت (رنگ آمیزی دیواره خنثی ؛ آینه های مشاهده یک طرفه) ، به همراه SCP-067 ، میز کار ، و یک تکه کاغذ.

سوژه SCP-067 را با پای چپ خود برداشت ، سپس آن را در دست راست گرفت و مزه آن را چشید. سوژه سپس قلم را روی کاغذ گذاشت و بو کرد. بعد از 30 ثانیه ، سوژه دوباره SCP-067 را برداشت و شروع به ضربه زدن مکرر آن به روی میز کرد. سوژه همچنین شروع به زدن SCP-067 روی بدن خودش کرد. سوژه با تمام قوای خود SCP-067 را محکم کوبید ، تا اینکه جوهر روی پوست او پاشید. سپس سوژه SCP-067 را روی زمین انداخت (تجزیه و تحلیل مکانیکی بعدی هیچ گونه خسارت وارد شده بر SCP-067 را نشان نداد).

در این مرحله ، سوژه صفحه ای از کاغذ را پاره کرد و شروع به مالیدن آن روی جوهری که روی خزش ریخته بود، کرد. این کار 3 دقیقه ادامه یافت و پس از آن کاغذ را بین دندانهای خود گرفت و از روی میز کار به بالای آینه (با چنان نیرویی که میز برعکس شد) جهید. سوژه شروع به آغشتن جوهر از روی کاغذ بر روی آینه  کرد ، در حالی که مرتباً صدا می داد. تجزیه و تحلیل بعدی نشان داد که 50  نوع از صداهایی که نشانه پریشانی معمولی  از راسوس ها است را از خود بروز داده. سوژه 50 نوع دیگر از صداهای غیر معمول نیز از خود در آورده.

بعد از 6 دقیقه آغشته کردن جوهر به آینه ، سوژه با دندان و چنگال خود شروع به پاره کردن کاغذ کرد ، اما قبل از نابود کردن بیش از 20٪ کاغذ ، آن را رها کرد. بعد سوژه روی زمین افتاد ؛به سرعت نفس می کشید و صداهای غیرمعمول را تکرار می کرد.

دستیار سوژه گزارش داد ، هنگامی که سوژه از اتاق نظارت روانشناختی برداشته شد ، روحیه اش به سرعت بهبود یافت.

 

روشهای خاص مهار: در صورت عدم استفاده، SCP-067 باید در یک جعبه چوبی با نمد قرار گیرد. نوک چوب باید چوب پنبه شود و همه آثار هنری و نوشتاری برای تجزیه و تحلیل و آزمایشات بیشتر به بخش تحقیقات SCP ارسال شود.

تصویر مخفی

  • ᕼᗩᑎᗩ ...

SCP

scp 067

scp 67

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۱۸)

  • scp Admin
  • ۰۱ آبان ۹۹ ، ۰۳:۵۸
  • این scp همه رازای آدمو برملا میکنه شرف و آبرو نمیذاره 😂

    باید به خواهرم هدیه بدمش 👀😂
  • Antar Barqi
  • ۰۱ آبان ۹۹ ، ۱۱:۱۵
  • این بدک نیست :|

    میخوای بدیش به کی؟ *0* 
  • mr.paradox
  • ۰۱ آبان ۹۹ ، ۱۱:۴۴
  • وای فکر کن ای دست ننه بابات باشه بزارن جلوت و بعد ازت سوال بپرسن 

    هلی شت این باید زودتر نابود بشه قبل از این که دست پدر مادرامون بیفته 

    چقدر ترسناکه اگه بیوفته دستشون T-T

    البته دیگه سوال پرسیدن نمیخواد خودش همه چی رو مینویسه °^° T-T
    قلمه بهمون خیانت میکنه T-T
  • mr.paradox
  • ۰۱ آبان ۹۹ ، ۱۳:۵۸
  • حالا شمارو نمیدونم 

    من که کلی حرف های نگفته دارم که اگر گفته بشه مجبور میشم شبا پارک بخوابم 

    اوه مای گاد جاسازامو پیدا کنن بر فنا رفتم که 

    (جاساز چیز بدی ندارم ولی دوست هم ندارم کسی بفهمه دارمشون ) 

    البته که هیچ وقت اصله کاری ها لو نرفته  دوسه تا رو یواشکی گزاشتم  لو بره بهم شک نکن 

    واقعا چجوری همون دو سه تا رو گذاشتی پیدا کنن؟ :/

    مال من اگه پیدا بشن به معنای واقعی به فنا رفتم...
  • Mr Ghost
  • ۰۱ آبان ۹۹ ، ۱۷:۵۳
  • کابوس ینی این بره دست والدین

    کابوس هممون هم  شد این 😂😐👀
  • Antar Barqi
  • ۰۲ آبان ۹۹ ، ۲۱:۵۴
  • اینو نباید جزو safe میذاشتن :|

    اگه که دست والدین بیفته آخرالزمان میشه :|

    😂😂😂
    خدایی اگه دست والدین بیوفته اول کشت و کشتار میشه
    بعدش هم از عصبانیت میریزن توی خیابون😂
    فکر کنم زیادی تخیل میکنم . _ .
  • Antar Barqi
  • ۰۳ آبان ۹۹ ، ۰۷:۲۷
  • نه منم همین طوریم 😂😂

    آخجون یه خیالباف 😍
    خب من کلاس دارم با اجازه رفع زحمت میکنم ( وی آهی میکشد)
  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • ۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۳:۵۴
  • بسی خفن بیدXD

    عررررر میدم به داداشم *یاح یاح یاح*

    کیف میده مخصوصا تپی جرعت یا حقیقت ازش استفاده کنی {: 

    البته توی جرعت نمیشه استفاده کرد :)
    ولی خیلی کاربردیهههه قشنگ میریزه بیرون همه چیز رو 😂
  • mr.paradox
  • ۰۵ آبان ۹۹ ، ۱۶:۴۶
  • نه بابا اتفاقا من از اصل خوبی استفاده میکنم 

    راحت بگم پسری که +++++ باشه وجود نداره اگه خودت رو + جلوه بدی شک میکنن که یه ریگی به کفشت هست 

    بعد هکم من الان بیمه بیمه هستم اگه بخوان بگردن فکرشون رو جاساز های قدیمی میره (خود به خود ) الان یه چیز بگم 

    برگاتون بریزه یکی از جاساز هام دست خودشون هست نمیدونن  که توش چی هست نگاه هم نخواهند کرد 

    توضیح طولانی داره ولی سادش اینه من با یه برنامه ریزی از قبل جاساز رو دادم دست خودشون اصلا شک هم نمیکنن اصلا نگاش هم نمیکنن بله من فلش 8 گیگ پر از جاسازرو خودم تقدیمشون کردم ؟؟؟؟

    اصلا هم شک نکردن الان 2ساله دست اوناست ولی به هیچ عنوان لو نرفتم هروقت لازم باشه ازشون میگرم دوباره پس میدم 

    بله دیگه مستر پارادوکس اینه عزیزان 

    بهترین جاساز تو چشم ترین جاساز هست 

    خدایی دارم برگامو جمع میکنم XDDD
    جمله آخرو خوب اومدی ولی من ترجیح میدم پیش خودم نگهش دارم 0-0
  • دانیال
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۱:۲۳
  • خوبه من خونه خودم رو دارم شما رو نمی‌دونم شبا رو هم بیدارم متاسفانه به یک دلایلی

    منم شبا رو بیدارم به یک دلایلی  0-0
  • mr.paradox
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۶:۵۷
  • دانیال جون 

    خدایی خحسودیم شد 

    خونه مجردی داری چقدر میشه  کیف کرد البته من اون به یک سری دلاییلت رو خوندم تو میدنایت 

    خوب ولی بازم ارزش داره خونه مجردی 

    هیچکش نمیتونه بگه برو درس بخون خونه جارو کن ظرف بشور (بله بله با اینکه پسرم اینارو انجام دادم تازه دلتون هم بسوزه اشپزی هم بلدم چه غذایی بلدم زیاد تا دلت بخواد نیمرو  خاگینه املت پیاز عسلی تخم مر اب پز سوسیس تخم مرغ نون پنیر سبزی و....

    نه انصافا اشپز خوبی هستم قیمه هم پختم )اوه مای گاد چه پسر کدبانوییم من  خوش به حال زنم  البته که من همونجور که پاداش تمام نیکی هاش هستم تاوان تمام گناهانشم خواهم بود    

    خونه مجردی خطرناکه من که جنبشو ندارم 🤔😮😅
  • دانیال
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۸:۳۳
  • مستر حسودیت نشه ولی بنا به دلایلی چون علاقه مند بودم به جت و ارواح خواب ازم گرفته شده شب ها صدای قل خوردن یک چیز سنگین و افتادنش هستم تمام شب بیدارم با لامپ های تمام روشن بعدم خوبه بچه ای الان باید مثل یک حیوان کار کنم تا پول در بیارم پدرت در میاد شکر کن

    اگه خونتون آپارتمانیه که خیالت راحت صدا زیاد میاد اگه ویلاییه هم جک و جونور بالاخره هست
  • اراد
  • ۲۳ بهمن ۹۹ ، ۱۴:۲۶
  • یعنی اگه این دسته مامان بابایه من بیوفته باید تو کوچه بخوابم ها چون من راز هایی دارم که به سن و سال من نمیخوره 

    بسم الله :|
    نگران نباش همه ما چنین رازایی داریم XD
  • amir8465
  • ۲۰ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۱۱
  • والا من روک و پوس کنده بگم 15 سالمه ولی تو این یک سال 5 بار شروالمو خیس کردم xD

    2 من عاشق بازی های اشپزیم ولی دوست ندارم مامانم بفهمه میشینم یک گوشه بازی میکنم فکر میکنن من دارم فیلم........نگاه میکنم  ا: مگه میشه بعد میگن ما به تو مشکوکیم نمن میگم به چیم مشکوکین دلیل میارن منم دوست ندارم ببینن دارم بازی اشپزی میکنمکخ  -_- 

    3میشینم فیلم ترسناک میبینم نمیخوام داداش کوچیکم ببینه میفرستمش بیرون بابام میگه معلوم نیست چه کسافت بازی داره درمیاره تو اون اتاق بعد من میگم ااااااااااااااااااااااااا خخخخددددااااا چرا شما منفی هستین دلیل دیگه ای هم مگه میشه داشته باشه من میگم چیزه... ساکت میشم بعد دیگه برام اینترنت نمیگیرن من مجبورم از جیبم مایه بزارم اه0-0

  • Nick
  • ۲۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۴۰
  • ای قلم نامرد!

    تو چه کردی با مملکت اینده (الان فرض میکنیم این قلم به دست والدین افتاده و من دارم این رو میگم :|)

    میگمااااااااا...این واسه اعتراف گیری عالیه

    هر کاراگاهی باید یدونه از اینا داشته باشه

    اگه هر کاراگاهی یدونه از اینا داشت فک کنم فیلم های شرلوک هلمز و کاراگاه مرداک ۵ یا نهایتا ۱۰ دقیقه ای تموم میشد 😂😂😂

    مطلب جالب و باحالی بود...مرسی 👍👍

  • CREEPYPASTA
  • ۰۴ مرداد ۰۱ ، ۰۹:۲۸
  • عجبااااااا😅😅😅☹☹☹😐😑

    نباید تو safe میبود

    باید جزو بالاترین درجه محافظت میزاشتنش

    خیلی خطرناکه🤐😂😂😂

     

    حالا شوخی که به کنار ولی درجه محافظت ربطی به خطرناک بودن نداره 
    و مربوط به روش مهار میشه مثلا یه بمب که قدرت نابودی زیادی داره ولی در حالت عادی خطری نداره و مراقبت ویژه نمیخواد میتونه safe باشه
  • ساریل
  • ۳۱ خرداد ۰۲ ، ۲۳:۱۳
  • چرا همه به نوشتنش فک میکنن؟ ولی من اینو می‌خوام که شروع کنم نقاشی کشیدن و چون جوهرش تموم نمیشه و خطایی هم توی کارش نیست خیلی عالیه😔✨🤌

  • Abalfazllight
  • ۱۴ دی ۰۲ ، ۱۷:۱۳
  • این scp مخصوص کار خودمه. اگه گیرم بیاد با رضایت کامل ازش استفاده میکنم