SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 2432 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Euclid

SCP 2432 چیست

SCP-2432 در واقع اتاق شماره 710 هتل ██████ در کالج ایالتی، پنسیلوانیا است.SCP-2432 شبیه بقیه اتاقهای هتل است، دارای دو تخت به اندازه تخت تاج دار،کمد، تلویزیون و سرویس بهداشتی، همه عناصر عادی هستند. درون دیوار های SCP-2432 با یک آرامید (نوعی از الیاف مقاوم در برابر حرارت و تخریب) و فلز بافته شده بسیار سخت و با مقاومت فشار نزدیک به 4003 مگاپاسکال پوشانده شده است. هیچ دیوار دیگری در هتل وجود ندارد که حاوی این آرامیدباشد.

SCP-2432 به گونه ای طراحی شده است که بر سوژه پس از اینکه یک شب در SCP-2432 می خوابد، اثرات ذهنی ایجاد کند. دیواره های SCP-2432 می توانند نوسانی ایجاد کنند که امواج مغزی انسان را از طریق یک فرآیند ناشناخته دستکاری کند. این نوسانات، افرادی را که در SCP-2432 می خوابند ، دچار خلسه می کند. پس از خارج شدن از هتل، افراد مجبور می شوند که یک کامنت در مورد هتل در یک سایت معروف مسافرت یا تجارت بنویسند.

با تمجید از خدمات و امکانات مختلف ارائه شده توسط SCP-2432 ، تجربه سوژه غالباً اغراق آمیز خواهد بود. نظرها اغلب به زبانی نامنسجم و با جملات مکرر چرند یا رمزآلود نوشته می شوند. بعد از آن سوژه ها هیچ خاطره ای از نوشتن نظرشان بر روی سایت را به خاطر ندارند.

هر شخصی که یک نظر ایجاد شده را بخواند، تمایل به سفر به کالج ایالتی و رزرو اتاق SCP-2432 برای یک شب اقامت را پیدا میکند. و باعث افزایش 62 درصدی رزرو در این هتل شده است. این scp تا پیش از این safe محسوب میشد.

 

SCP-2432-1 بافت سلولی کوچکی است که شبیه جوش است و در پشت تلویزیون صفحه تخت با نام تجاری ال جی LG واقع در SCP-2432 قرار دارد. نمونه هایی از مایع داخل، مخلوطی از انسان، ماهی سنگ و DNA خوک را نشان می دهد. این تومور با مخاطی چسبنده که ایجاد می کند به تلویزیون چسبیده است ، اگرچه می توان راحت آن را از بین برد.

هنگامی که SCP-2432-1 در پشت این تلویزیون قرار می گیرد، علاوه بر بسته استاندارد کانال ماهواره ای که در سایر تلویزیون های سراسر هتل یافت می شود، یک کانال تلویزیونی اضافی با عنوان "roomnews" قابل دسترسی است هیچ تلویزیون دیگری در سراسر هتل یا هر تلویزیونی که به SCP-2432 وارد شود به غیر از تلویزیون اصلی اتاق به "roomnews" دسترسی ندارد.

برنامه های ظاهری در "roomnews" شامل یک نمایش 24 ساعته و بدون عنوان است. محتوای این نمایش تنها یک عکس ثابت از یک صحنه دریاچه چوپان با یک قایق بادبانی است، در حالی که نسخه موزیک  "از آنجا که تو را ترک کردم" توسط The Avalanches به صورت تکراری پخش می شود. هر سه روز یک بار ، صدا قطع می شود در حالی که صدای مردی ناشناس با لهجه بریتانیای ، یک نمایش خطاب به بیننده را می خواند. محتوای تبلیغاتی با ستایش اغراق آمیز از هتل، امکانات آن و سبک زندگی در هتل سعی دارد تا مشتری را برای همیشه در هتل نگه دارد. تبلیغات،بر اساس ویژگی های مشتری متفاوت است و برخلاف نظرات، منسجم است و فاقد عوامل محرک است، اگرچه 13٪ از افرادی که مونولوگ را تحت شرایط کنترل شده مشاهده کرده اند ، احساس آشفتگی یا ناراحتی می کنند. اگر SCP-2432-1 حذف شده باشد ، قرار دادن مجدد آن در تلویزیون SCP-2432 بلافاصله پخش مونولوگ را آغاز می کند. این چرخه مجدداً آغاز می شود و در صورت عدم حذف مونولوگ بعدی، سه روز بعد پخش می شود.

SCP-2432 اولین بار در تاریخ 6/7/99 ظاهر شد، زمانی که هتل ██████ A برای اولین بار از تلویزیون کابلی به ماهواره تغییر کرد. قبل از این ، اداره هتل سابقه وجود اتاق 710 را نداشت.

 

نمونه ای از برنامه تبلیغاتی تلویزیون:

پیراهن تمیز خوب و شلوار هوشمند خود را تهیه کنید و اعلام کنید که در حال استراحت هستید. حتی بسته بندی نکنید، حتی گوشی خود را هم نیاورید. یک تماس ساده به دفتر و راه خود را ادامه دهید. آن ماشین قدیمی را از گاراژ زیر مجتمع آپارتمانی خود بردارید، آخرین غذا و مقداری آب را به گربه خود بدهید و به جاده بروید. شهر و سابقت و قول هایی که دادی و شغلت و مادربزرگت و مسئولیت ها و دغدغه هایت را رها کن.

 

اتاق شگفت انگیز است. کاغذ دیواری شیک است و نقاشی ها به شما احساس راحتی می دهند. حوله های تمیز هر روز وجود دارد و تخت تازه چیده شده است. شما می توانید از طوفان پیش رو در بیرون فرار کنید. رعد و برق مانند بلبرینگ بر روی سقف سقوط می کند. شما می توانید تمام زندگی خود را در این مکان زندگی کنید. از غلات شیرین در بوفه صبحانه لذت ببرید. کارت وفاداری بگیرید و پولی پرداخت نکنید. سفر واقعاً یک مرد را تغییر می دهد. او را آرام می کند. او را به فرد بهتری تبدیل می کند. با اقامت در هتل، فرد بهتری می شوید. قوی، اجتماعی، یک سرباز مناسب. شما با طرز فکر هتل سازگار می شوید. از موسیقی ملایم لذت ببرید و آن وافل تازه را بخورید. عصر با افراد گذرا از بار ورزشی متصل آبجو بنوشید. استراحت کنید و نمایش قدیمی آن فیلم ابرقهرمانی را در تلویزیون خود تماشا کنید. برای همیشه اینجا زندگی کن از هتل لذت ببرید. هتل شوید. هرگز ترک نکن. چرا می خواهید ترک کنید؟ حتی وقتی از آن درهای کشویی شیشه ای بکر بیرون می روید، خالی هستید. هتل اکنون در روح شماست و احساس می کنید فرد بدتری از آن دور شده اید. احساس می کنید که به آن زندگی خاکستری باز می گردید. یک سیاهچاله در قلب شماست. روح شما هتل است. آگاهی شما هتل است. شما اکنون با محل اقامت خود یکی شده اید. شما محل اقامت شما زندگی شماست. صعود کنید.

دوست داشتنی نیست؟

 

 

روش های خاص مهار: کلیه وب سایت های تجاری و مسافرتی با لیست های هتل باید بازبینی و کنترل شوند. لیستی از عوامل محرک متنی و حذف نظرات با همکاری سایت های میزبان. فقط کارکنان سطح 3 می توانند به این متون دسترسی داشته باشند.

SCP-2432-1 قرار است در انبار در یک جعبه پلاستیکی مهر و موم شده نگهداری شود تا از آلودگی زیستی جلوگیری شود. از تاریخ █ / █ / 15 ، داده های کافی تهیه شده است و دیگر نیازی به آزمایش با SCP-2432-1 نیست و باید به طور دائمی در انبار نگهداری شود.

 

هتل توسط یک شرکت مقدماتی بنیاد ، هتل های فارغ التحصیل خریداری شده است و هیچ کارمند غیر بنیادی به جز کارکنان منصوب تمیز کردن هتل ، وارد SCP-2432 نمی شود.

یک کلاس D هر ماه یکبار در SCP-2432 بررسی می شود و می خوابید. سپس قرار است با یک کامپیوتر جدا شوند. این رایانه فقط برای دسترسی به پایگاه داده بنیاد خصوصی است که برای شباهت به سایت های معروف بازبینی تجارت ساخته شده است. محتویات تولید شده توسط کلاس D باید در یک پرونده امن قرار بگیرند که از طریق این اسناد در دسترس باشد و شامل تمام متن های تولید شده در رابطه با SCP-2432 باشد.

بروزرسانی █ / ██ / 19: تحت هیچ شرایطی هیچ کارمندی نمی تواند در SCP-2432 بخوابد. کلیه پرسنل زنده مانده باید بلافاصله تا 20/8/20 قرنطینه شوند. طبق پروتکل AMENITY ، با کلیه غیرنظامیانی که قبل از مهار با SCP-2432 تماس داشته اند ، باید تماس بگیرند ، تحت نظارت و قرنطینه قرار بگیرند تا 8/1/20. تمام آزمایش های غیر ضروری متوقف می شوند. درانتظارارتقا به Keter

در زیر یک نمونه از نظرهای ایجاد شده توسط افراد در سایت های مختلف سفر و بررسی مشاغل ارائه شده است. نشان داده شده است که نمونه ای که انتخاب شده است خطرناک نیست. همه عوامل محرک برای رفتن به هتل، سانسور شده اند.

نام کاربری سوژه: I████M.

ارسال شده به سایت: www.tripadvisor.com

متن: یک اقامت عالی دیگر در این هتل خارق العاده! اتاق عالی بود، کارکنان مثل همیشه دوستانه رفتار میکردند و البته مکانی بهتر از هواپیمای بسیاری از کندوها نبود. من از نوشیدنی در بار دوستانه لذت بردم. رستوران محیطی دوست داشتنی دارد و غذایش عالی بود! شوهرم غالباً بیرون غذا می خورد و احساس می کرد این بهترین گزینه است. یک مورد عالی دیگر برای رفتن به هتل ██████ A.

 I████M در ژوئیه 1999 در این هتل اقامت داشت ، با سه نفر از اعضای خانواده به مسافرت رفته بود.

تصویر مخفی

  • ᕼᗩᑎᗩ ...

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۱۷)

  • محمد طاها
  • ۰۲ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۵۹
  • عه چه عجیب

    دوریس زندس حالش هم خوبه

    scp admin توسط scp_534 که داشت باهاش شوخی میکرد مرد
    scp co... توسط سازمان scp foundation بدوده شد تا شستشوی مغزی داده شدو

    خب دوریس به فکر خودت باش همین روزاس که تو هم توسط بمباران ایران نابود شی XD

    وای XD
    واه واه قراره به فنا برم T^T

  • محمد طاها
  • ۰۲ اسفند ۹۹ ، ۱۵:۰۱
  • راستی یادم رفت بگم 

    اولین و دومین کامنت و ██امین بازدید XD

    درود بر تو! .
  • محمد طاها
  • ۰۳ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۱۲
  • شما با یدونه دنبال کننده مطالب میتونین پیش بید من که...
    اهان راستی میخوام یه رازیو بگم که قبلا ه یکیتون گفتم یادم نیست کی بود

    من از مطالبتون کپی میگیرم و تو کانال دوستم قرار میدم (الانه که منو فوش بارون کنی)

    ولی یه جبرانی هم میکنم ^-^ 

    میخوام لینک کانلتونو تو گروهم قرار بدم که بازدید ایشالله بهتر شه

    ولی کانال من منفجر میشه چون میفهمن که من کپی رایت کردم واسه همین همه یهو لفت میدن

    خب لینک کاانالو تست کن بفرست بهم.

    دیده بودم گفته بودی @-@ چون همه ی نظرای خصوصب واسه ی همه ی ادمینا نشون داده میشه ^-^
    دستت درد نکنه :) ولی انشالله کانالت نپوکه =|
  • محمد طاها
  • ۰۴ اسفند ۹۹ ، ۱۱:۵۰
  • الان میخوام تبلیغ کنمتون فقط یه عکس میگیرم یا اگه روبیکا داری اینو بزن: @scp_world

    اگه نداری خب یه اسکرین میگیرم یجا اپلود میکنم بری ببینی

    دستتون درد نکنه ایشالله کانالتون بهتر و بزرگتر شه ^-^

    کانال بنده هم امیدوارم نپوکه

    روبیکا ندارم ولی عکستو دیدم
    دستت درد نکنه *-*
  • محمد طاها
  • ۰۴ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۰۰
  • خب کانالم به فنا T-T
    رفت امیدوارم که کانالتون بهتر شه ^-^

    اینم عکس از توضیحات:
    https://www.uplooder.net/img/image/97/eaf579be7f60e1336be2d9d4a2cc12b9/bandicam-2021-02-22-11-57-29-141.jpg

    بعد چرا نمیشه اینجا جایگزاری کرد؟

    چند نفر لفت دادن؟.
    خیلی ممنون *-*
    نمیدونم =|

  • محمد طاها
  • ۱۰ اسفند ۹۹ ، ۱۵:۳۵
  • کسی اینجا هست؟ (به جز حنا)

    اگه هست برید گمشید چرا مردید؟

    بابا وبتونو خراب میکنما!

    هی حنا میتونی اینارو از ادمین در بیاری؟ 

    در بیار دیگه پرو نشن XD

    عججججب =/
    فکر کنم بتونم XD
    ولی نمیکنم :/
    افشین که کلی وبلاگ داره سرش با اونا گرمه
    دانیال رو نمیدونم =/
  • محمد طاها
  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۱۰
  • هردوشونو کیک کن برن یه جای دیگه XD

    اونا بدرد نخورن اصلا من اونارو با ظرف غذا خوری عوضمیکنم

    یا اگه باارزش باشن بجاشون xbox جدید میگیرم

    تو بزدشون بعد بفروششون XD

  • اراد
  • ۱۲ اسفند ۹۹ ، ۱۶:۴۱
  • یه سوال افشین مگه وبلاگ دیگه ای داره

  • Mazy
  • ۱۲ اسفند ۹۹ ، ۲۱:۵۴
  • زنده این؟

    افشین که توی بیان هست ولی اینجا... نوچ نیس
    دانیال هم که محو شده!
    منم که درس دارم وقتی هم میام یه سر میرم وبلاگ خودم !:/
  • محمد طاها
  • ۱۷ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۳۹
  • خدا بگم چکارت کنه از بس چند روز سر نزدی .بلاگت پر از کامنت شده /=

    کجا داشتیم چت میکردیم؟ گمش کرد

  • محمد طاها
  • ۲۰ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۱۵
  • دوباره مردید =/

    البته بهتره بگم که دوباره مردی

    چرا جواب کامنتارو نمیدی؟

    چون نمیام بیان :"/
  • اراد
  • ۲۳ اسفند ۹۹ ، ۱۵:۰۰
  • ببینم کجایین

     

  • اراد
  • ۲۷ اسفند ۹۹ ، ۱۵:۰۱
  • کجایین scp نمیزارین اگه وقت ندارین میخواین به شما اطلاعات scp هارو بگم 

  • اراد
  • ۰۹ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۲۸
  • عید شده نمیخواین بزارین

  • GIGA CHAD
  • ۲۹ بهمن ۰۱ ، ۱۵:۱۷
  • KHRILII KHOOB BOOD MAN ENGHADR MOUTAD SCP HASTAM KEBE MAN MIGAN DIVOONE SCP DAR KOL KHAFAN BOOD

  • SCP_049
  • ۱۴ فروردين ۰۳ ، ۱۳:۴۸
  • اسم هتل چیه برم کامنت ها رو ببینم