SCP Room

انواع scp - اس سی پی
scp-2521 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Keter

scp-2521 چیست

-#: ●●|●●●●●|●●|●



 

 

 


 

 

 


 

 


 

 

 


 

نظر شما در مورد این scp چیه؟ چرا به صورت تصویری توصیف شده و چه مفهومی داره؟

 

 

 

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۲۵)

  • فهمیدم
  • ۲۹ خرداد ۰۱ ، ۲۲:۰۰
  • اصلا نباید در باره این اس سی پی حرفی زد و در بارش مطلب نوشت به خاطر همین با تصویر توضیح داده منم مشتاق بودم ترجمش کنم ولی همون که تو تصویر دیدید برام اتفاقی میوفته

    درسته .
  • 𝓷𝒊𝖒𝓪 :)
  • ۰۱ تیر ۰۱ ، ۲۲:۰۵
  • چه عجب آقامون زنده شد

    من از گور برخواستم .
  • یاسین
  • ۰۷ تیر ۰۱ ، ۱۸:۰۰
  • عالی لطفاً درباره اس سی پی 3000 و اس سی پی 1128 هم مطلب بزارید 

  • اراد
  • ۱۸ تیر ۰۱ ، ۰۳:۵۸
  • میگم ادمینا زندن 

     

    فقط من هستم اون دوتا دوست فعلا رفتن پی زندگیشون 
    کاش یکی میومد در راه خدا چندتا اس سی پی ترجمه کنه تا به اینجا اضافه کنیم
  • علاقه مند به scp
  • ۰۷ مرداد ۰۱ ، ۱۰:۰۱
  • چه scp... ول کن بزار در موردش صحبت نکنم 

    آره واقعا معلوم نیست آدمو کجا میبره .
  • Pendar
  • ۲۸ شهریور ۰۱ ، ۱۵:۳۰
  • اقا من نفهمیدم مگه چیه که نباید چیزی دربارش گفت اگه بگیم چی میشه من خیلی چیزا از اس سی پی ها میدونم ولی اینو اصلا نفهمیدم ولی این منو بر خلاف بقیه اس سی پی ها که اصلا ازشون نمیترسم منو ترسوند که این چیه خواهشا بگین ممنون

  • ممد
  • ۱۸ دی ۰۱ ، ۱۴:۳۴
  • فهمیدم اگه درموردش حرف بزنیم یا توضیح بدیم اون مارو می‌بره ولی اگه درموردش بنویسیم میاد و نوشته رو میبره برای همین به شکل تصویری توصیف کردنش

  • P:
  • ۲۵ دی ۰۱ ، ۰۹:۵۴
  • به نظر من هرچیزی که به خودش مربوط باشه رو میبره چه شخصی که راجع بهش حرف زده چه کاغذی که روش متنی راجع بهش باشه.شاید یه گذشته ی تاریکی داره که نمیخواد کسی بدونه؟ P:

  • علی
  • ۰۳ بهمن ۰۱ ، ۱۸:۱۱
  • سلام کامنت ها رو که خودمندم گفتین اگه در موردش نوشت اتفاق خوبی نمی افتد من مفهومش رو نفهمیدم اگه کسی جرئت این کار رو کسی داره انجام بده اگه دیگه ازش خبری نبود یعنی وجود داره و سازمانش هم وجود داره تازه تو گفتی ساختگی هست و وجود ندارن پس چرا ننوشتی خیلی جالب میشه امتحانش

  • Iwiqi
  • ۱۷ فروردين ۰۲ ، ۱۸:۳۷
  • یه موجود هستش که توی دسته کتر قرار داره و باید زندانی برای همیشه بمونه دستاش چسبناک و چسبنده هست نباید درموردش صحبت کرد اما میشه دربارش میشه دربارش نوشت ولی اون اونو میبره 

  • SmaamX
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۸:۵۲
  • حاجی چرا شمارش رو زدی الان دیتابیس بلاگ به یغما میره XD

    فکر کنم شمارش رو روی 682 نوشته بودن با لیزر ولی فقط قسمی از پوست بدبخت رو کنده بوده برده

  • SmaamX
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۸:۵۵
  • ادمینا اگه مایلید به تمایل منم بیام کمک برا ترجمه

  • Ali
  • ۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۶:۱۲
  • من موخوام برم تو اتاقم تنهایی راجش شب بنویسم ببینم چی میشه

  • ایلی
  • ۲۵ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۳۴
  • این است سی پی طوریه که اگه در موردش حرف بزنی خوشش میاد (از رو قلب روی صورتش میگم) و طرفو با دستای چسبنده میگیرتش و میبرتش معلومم نیست کجا

    اما اگه بنویسی نوشته رو میبره

  • یه بنده خدایی
  • ۱۰ تیر ۰۲ ، ۰۱:۱۹
  • حاجی اینا ک واقعیت ندارههه ~

  • Amir
  • ۱۲ مرداد ۰۲ ، ۱۴:۵۸
  • چون اگه در موردش بنویسیم نوشته رو میبره اگه حرف بزنیم خودمون رو میبره

  • ناشناس تازه وارد
  • ۰۲ آبان ۰۲ ، ۲۰:۰۳
  • میگم اس سی پی ها واقعی نیستن پس چرا ترجمه نمی کنید پس اس سی پی ها وجود دارن یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • khf
  • ۰۳ آبان ۰۲ ، ۲۱:۰۴
  • یکی از خفن ترین ها

     

  • آرتین
  • ۲۳ آذر ۰۲ ، ۰۰:۵۹
  • من فک کنم فهمیدم این یعنی اگه بهش فکر کنیم میاد

  • Biohazard
  • ۱۲ دی ۰۲ ، ۲۳:۰۳
  • کلاس keter 

    نوع . Infohazard 

    تنها را برای جلوگیری از این اس سی پی ............. هیچ اطلاعاتی نباید............ارتباط قطع شد 

  • یارو
  • ۲۴ اسفند ۰۲ ، ۱۹:۳۱
  • چرا شبیه اون عکسایی از حضرت محمده

    ولی از باحال ترین scp ها

  • Unnamed
  • ۱۴ خرداد ۰۳ ، ۱۰:۱۲
  • اصلا نباید بهش فکر کنی یا دربارش حرف بزنی و بنویسی بخاطر همین به صورت تصویری توصیفش کردن و اگه یکی از این سه کار رو انجام بدی میاد تو رو به سطح زمین می‌کشه و هیچوقت نتونستم بگیرنش

  • خر
  • ۰۶ تیر ۰۳ ، ۱۸:۵۱
  • من مفهومشو فهمیدم ولی نمی تونم توضیح بدم نمی دونم چه شکلی بنویسم

     

     

     

  • pedran
  • ۱۱ تیر ۰۳ ، ۰۹:۲۲
  • منی که میخوام این اسکورا بنویسم اگه مردم نمی دونم دیگه بای بای

  • pedram
  • ۱۱ تیر ۰۳ ، ۱۱:۱۵
  • گند زدم با دیکتم ولی خوب هنوز زندم بعد حرف زدن و نوشتن در موردش