SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 6789 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Keter

SCP 6789 چیست

این scp که به سایرن هد یا کله آژیری هم معروفه در واقع اصلا scp نیست ولی طرفدارانش بهش کد 6789 رو دادن و در دسته keter قرارش دادن ولی توی سایت مرجع یعنی www.scpwiki.com چنین scp وجود نداره.

به هرحال. این موجود حدود 11 متر قد داره و معمولا جاهایی که پوشش گیاهی داره بین درختا استتار میکنه دوتا بلندگوی دندون دار روی سرشه و میتونه چنان صدای بلندی باهاشون تولید کنه که از شدت بلندی صداش اگر شخصی نزدیکش باشه بیهوش میشه و شنواییش رو هم از دست میده و با تقلید صدای بچه ها و خانما درخواست کمک میکنه و قربانی رو اینجوری فریب میده

میتونه به دستگاه هایی که با امواج رادیو کار میکنن صدای خودش رو انتقال بده.

معروفیت این موجود بخاطر اینه که کلیپ های زیادی ازش وجود داره.

 

مدت زمان: 27 ثانیه

 

 

مدت زمان: 1 دقیقه 34 ثانیه

 

 

عکس مخفی

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۶۵)

  • Daniel Death
  • ۱۵ مهر ۹۹ ، ۰۲:۳۱
  • این بیشتر بدرد دیسکو ها میخوره فک کن بیاریمش تو جشن برامون اهنگ بزنه😂

    اگه بچه خوبی باشه یه سیدی آهنگ تولد بهش میدیم بخونه برامون فقط قدش خیلی بلنده باید دم در وایسه
  • حنانه
  • ۱۹ مهر ۹۹ ، ۰۵:۲۹
  • ترسناک بید :D

    .سلام حنا مرسی
  • حنانه
  • ۱۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۱۷
  • سلام به روی ماهت D:

     

    به چشمای سیاهت 😂
  • awtix
  • ۰۳ آذر ۹۹ ، ۰۰:۳۶
  • فک کنم کراش منه:||||
    این کله گنده.خشگل تر از این نیست !!!


    ولی من بازیش رو که میکنم وقتی صدای اژیرش میاد می گم بعععععععععععععععععع فرار
  • awtix
  • ۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۳:۲۰
  • اره یکم زشته.ولی باحاله:)

    خوشمان امدXD

    بازیش رو بکن قشنگه مخصوصا ساعت سه نصف شب قشنگ سکته میزنی
  • SALAR107
  • ۲۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۰۶
  • من عکس واقعیشو دارم نوشته یک زن با شوهرش میان تعطیلات مرد میده دستشوی زنه میمونه یدفه پشت قبرستان میبینتش به اندازی تیر برق بوده اوزی ماشینو سروته کرده بود مرده 2 ساعت دیگه اومد دید 😵😵😵😵😱

    این موجودات واقعی نیستن ولی این چیزی که گفتی مال یکی از بازی های سایرین هد هست میمونه
  • امیر حسام
  • ۰۲ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۱۸
  • اسلندرمن scp چنده اونم بذار

    تابحال نشنیدم
    عکس ازش داری؟
  • امیر حسام رضایی
  • ۰۳ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۴۵
  • عکس ندارم ولی scp 582  رو تو سایت scp سرچ کن

    باشه ممنون
    الان زیادی درس دارم اگر تونستم میزارم اگه نشد هم که میدم افشین یا دانیال بزاره
    .
  • امیر حسام رضایی
  • ۰۴ اسفند ۹۹ ، ۱۶:۴۲
  • اههه می دونستید بندی scp 173   است

  • امیر حسام رضایی
  • ۰۴ اسفند ۹۹ ، ۱۶:۴۳
  • ببخشید اشتباهی گفتم🙈🙈🙈

  • امیر حسام رضایی
  • ۰۴ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۴۶
  • کلاس چندمی مگه؟

    هفتم.
  • امیر حسام رضایی
  • ۰۴ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۱۶
  • سایت خوبیه 

    فکر کنم یه سایت scp ایرانی بزنی

    ممنون 
    خب فکر کنم در اون صورت از افشین و دانیال ممنون باشم  D:
    چون من که اصلا نیستم :/
  • امیر حسام رضایی
  • ۰۴ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۲۲
  • میتونی یه سایت دیگه بزنی در مورد جنگ جهانی دوم ؟؟؟

    توی ویکی پدیا و سایتای دیگه که هست ._.
  • محمد طاها
  • ۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۴۰
  • عه هفتمی من از تو یسال بزگترم ;)

    عه خوشبختم D:
  • امیر حسام رضایی
  • ۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۵۹
  • بزن دیگه😕

    فکر نکنم بتونم بهش برسم .
  • محمد طاها
  • ۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۵:۱۴
  • خوشبختم رو خیلی وقت پیش گفته بودی XD

    یه scp پدر بزار :)

    واسه روز پدر

    بعد یه ضفحه هم راجب keycard ها بگو چون خود سایت هم همچین صفحه ای داشت

    عه یادم نبود XD
    Scp پدر از کجا پیدا کنم =|
    باشه ببینم چی میشه
  • امیر حسام رضایی
  • ۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۵:۴۶
  • این همه دوست بازم نه

    وقتم پره بخدا😭
  • محمد طاها
  • ۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۷:۰۰
  • آبحی کانالت رفت رو چرخه اقتصادی XD 

    خب من مفتی کار نمیکنم مطلب بزار (B

    بعد این ناشناخته های کهکشانیو نزار ادم گیج میشه

    سعی کن مهمارو بزاری

    مثل 2125

    عه XD
    وقتم پره :-
    باشه
    .
  • محمد طاها
  • ۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۷:۰۱
  • اشتباه گفتم 2521 رو بزارXD

    XDDDDD
  • محمد طاها
  • ۰۶ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۵۲
  • تبریک میگم! وب شما تنها وب ترجمه گر scp خا در ایران و به زبان فارسیه D:

    وای یادش بخیر یبار اومدم 049 رو بزارم  وقتی گذاشتم چند شب بعدش خواب دیدم 049 افتاده دنبالم میخواد روم علم انجام بده :D بعد منو گرفت دویست بار بهش گفتم گ.ه خوردم میرم مطلبتو پاک میکنم ولی حرف تو گوشش نرفت و منو کشت =/

    خدایی من چه خوابایی میبینم XDDDDDDDDDD

    واهاهایی D:
    یاخدا چه خوابایی میبینی XD
    من تابحال خوابشون رو ندیدم :(
  • محمد طاها
  • ۰۶ اسفند ۹۹ ، ۲۰:۴۳
  • تو خوش شانسی اونا که فاتحه دارن ولی توونمیدونم -_-

    به هر حال یهو دیدی خواب یکیشونو دیدی 

    امیدوار باش 999 باشه

    امیدوارم XD
  • سلام .
  • ۱۰ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۲۳
  • مردم نمیتونن برن بالای گلدسته های مسجد اذان اعلام کنن اون وقت این بابا لمگ دراز تو جنگل اواز میخونه ... واقعا که 

     

    XXDDDDDDDDDDDDDD
  • سلام .
  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۱۱:۰۹
  • من این بابا لنگ دراز رو با لگو ساختم. حالا هی بگو XD.

     

    دمت گرم آقا ! D:
  • محمد طاها
  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۱۲
  • وایییییییییییییییییییییییییییی دلم این اقای سلام خدایی چی گفت دارم میترکم XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

  • اراد
  • ۱۲ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۴۸
  • میشه scp 2019 رو بزاری لطفا لطفا اون scp مورد علاقمه لطفا

  • سلام.
  • ۱۳ اسفند ۹۹ ، ۱۷:۳۲
  • حالا هی بگو xd😐😐😐😡😡😠😠

     

    میدونی!؟ مردم خیلی باحال هستن ، تو چرا حال نداری   ...!؟ xd

     

  • سلام.
  • ۲۸ اسفند ۹۹ ، ۰۰:۵۷
  • عزیز جان شما گفتید این scp نیست ، ولی در کلاس keter قراد دادن . 

     

  • مرینت
  • ۲۹ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۳۶
  • هردوتاش الکیه 😋

    افرین
  • Roozhin
  • ۱۷ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۲۳
  • سلام خوبین اسلندرمن scp - 582  هس تورو خودا بزار من خیلی دوسش دارم 

    و اینکه ی سوال مگ اسلندر برا کریپی پاستا نبود؟ مگ اریک نادسن اختراعش نکرده بود؟ ولی من با این فرضیه ک اریک اختراعش کرده مخالفم چون ی عکس ازش هست ک مال سال 1934 میلادیه میشه تقریبا 87 سال پیش اوووووووووووووووووه تازه تو عکس اسلندر موهاش هست 

  • ال
  • ۲۴ فروردين ۰۰ ، ۰۲:۲۳
  • یعنی میتونه همزمان ۲تا کیر رو ساک بزنه؟🤔

  • تو
  • ۲۴ فروردين ۰۰ ، ۰۲:۲۴
  • یعنی میتونه همزمان ۲تا کیر رو ساک بزنه؟🤔

  • Nick
  • ۲۸ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۲۴
  • فقط من عاشق صدا و اون دندونای تو اژیر هاشم 😂😂😂

    دندوناش عالیه

    موافقم.
  • ammiraliiiiiiiii
  • ۱۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۳۶
  • من عاشق این سایرن هدم

    خیلی باحاله 

    در کنار اس سی پی 999 و اون اس سی پی 049 اینو هم خیلی دوس دارم

    اینا اس سی پی های موردعلاقه ام ان

    راستی سایتتون عالیه 

    همه ی اس سی پی ها تا آخر یعنی صفحه ی 7 خوندم

  • محمد حسین
  • ۲۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۲:۴۰
  • آقا چرا این رو دستگیر نمی کنند چرا نمیکشندش اصلا چیه این چه چیزیه

     

  • مهلا
  • ۱۰ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۵۲
  • همش الکیه

  • Ali champion
  • ۱۶ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۵۴
  • وقتی این دوستمون آژیر میزنه ناخودآگاه تو ذهنم (راننده پیکان بزن کنار) پلی میشه😂

  • منم
  • ۲۵ خرداد ۰۰ ، ۰۰:۳۲
  • این ویدیو اولی معلوم بود ادیت شده الکیه XD

    .. بله
  • PRHgamer
  • ۲۵ تیر ۰۰ ، ۱۸:۲۵
  • فیلم اول که ماشاالله کاملا فیکه به بچه دوساله نشون بدی انچنان میزنه تو دهنت تا دیگه از این کاملا فیک که البته بقیه ی فیلما معلوم نیست چی هستن اما خداوکیلی فیلم اول خیلی چرت بود

    بات موافقم .
  • پویا
  • ۰۹ بهمن ۰۰ ، ۱۲:۴۰
  • میگم این بازی scp که میگید اسمش چیه لینک دانلود میدید برای پی سی هم هست؟

  • برسام
  • ۱۶ بهمن ۰۰ ، ۲۲:۵۹
  • من عاشق سایرن دم

  • ممد
  • ۰۲ اسفند ۰۰ ، ۲۲:۲۴
  • داداش این سایرن هد ضایع ترین هیولاست

     

  • null
  • ۱۱ فروردين ۰۱ ، ۰۲:۴۲
  • میشه راجب خاموشی هم بزاری؟

  • یه ممد عادی
  • ۲۶ فروردين ۰۱ ، ۱۷:۲۵
  • انیمیشن دومیه خیلی خوبه حتما ببینیدش

  • شهریار
  • ۲۰ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۹:۳۷
  • اسلندرمن هم بزار این شماره واتساپ پیام بده عکسشو برات بفرستم ۰۹۰۳۷۵۷۴۹۱۷

  • شهریار
  • ۲۰ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۹:۴۰
  • اسلندرمن هم بزار شمارم اینه بزن عکسشو برات بفرستم ۰۹۰۳۷۵۷۴۹۱۷

  • SCP-1471
  • ۰۲ خرداد ۰۱ ، ۱۵:۰۰
  • ببخشید scp.wiki رو هک کردن سایتش خالیست

  • .
  • ۰۶ آذر ۰۱ ، ۲۳:۵۱
  • اسلندرمنم ایا عضو scp هست؟

    راجب اونم بنویس 

  • امیر
  • ۰۲ فروردين ۰۲ ، ۱۸:۳۶
  • این دادمون تو کلاف باشه جنگ جهانی سوم رو راه میندازه

  • ...
  • ۰۶ تیر ۰۲ ، ۲۱:۴۵
  • دوس دارم بدونم کع غیر این دوتا فیلما که فیکن بقیع فیلماییع که از سایرن هد منتشر شدع راستع یا نع....

     

    اصلا وجود دارع؟؟

  • مهدی
  • ۰۹ مرداد ۰۲ ، ۰۱:۳۵
  • ناموصا ویدیو رو نگاه طرف ریده با سطح فتوشاپش همشون بولشته 

  • مهراد
  • ۲۷ آذر ۰۲ ، ۱۱:۴۲
  • سلام scp8000رو هم بزارید ممنون

  • Ali
  • ۰۵ دی ۰۲ ، ۱۵:۴۴
  • سلام خیلی باحاله، من بازیشم کردم و چند تا نسخه دیگه به اسم light Head و pipe Head هم دیدم خواستم بدونم اونا هم جز scp هستن یا نه؟ 

  • Ali
  • ۰۵ دی ۰۲ ، ۱۵:۴۵
  • سلام خیلی باحاله، من بازیشم کردم و چند تا نسخه دیگه به اسم light Head و pipe Head هم دیدم خواستم بدونم اونا هم جز scp هستن یا نه؟ 

  • اریان
  • ۱۶ بهمن ۰۲ ، ۱۳:۰۴
  • فک نکنم سمت ایران دیده شده باشه

  • Asef 14 semnan
  • ۲۵ اسفند ۰۲ ، ۲۲:۴۶
  • بنظرتون واگعیه یا کیکه😂🤔

  • امیر
  • ۰۶ فروردين ۰۳ ، ۱۳:۲۶
  • چرا دوبار نمیگیرنش؟😡😡😡😤😤😤

  • امیر
  • ۰۶ فروردين ۰۳ ، ۱۳:۳۱
  • سمت ایران؟ 😮😮😨😰😨😰😳😨😱😱😱😱😱😱

  • امیر
  • ۰۶ فروردين ۰۳ ، ۱۳:۴۰
  • اسم بازی اس سی پی ۱۴۷۱چیه؟

  • مانی
  • ۰۷ فروردين ۰۳ ، ۱۱:۴۸
  • اسلندرمن ۲۵ درصد اس سی پی هست ۸۰ درصد هم اس سی پی نیست 

    ولی من میدونم که اس سی پی هست و توی کلس کتر قرار میگره

    و شمارش هم ۷۸۲ هست

  • امیر
  • ۰۸ فروردين ۰۳ ، ۱۱:۴۴
  • مانی میدونی چرا سایرن هد نمیگیرن؟

     

  • امیر
  • ۰۹ فروردين ۰۳ ، ۱۰:۰۸
  • هیولا محبوبم😍🥰😍

  • امیر
  • ۲۲ فروردين ۰۳ ، ۱۸:۳۰
  • توی ایران دیدنش😪😪😵😵😨😨😨😨😰😰😰😰

  • آروین
  • ۱۱ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۶:۳۷
  • یه اس سی پی معذرت چون من دیشب از ترس اینا خوابم نبرد 

  • کیان
  • ۰۹ تیر ۰۳ ، ۱۴:۳۴
  • وای من قبلا یه خوابی دیدم سممXDDDDبا اس سی پی ۰۹۶ دوست شده بودم اون بهم خیانت کرد گفت Sorry ولی کشتمش D:

  • کیان
  • ۰۹ تیر ۰۳ ، ۱۴:۳۷
  • ولی بعد سایرن هد اومد جرمممم داد D: