SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 096 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Euclid

SCP 096 چیست

 

قدش بین 2 تا 2.5 متره و دهنش 4 برابر انسان عادی باز میشه

وقتی تنهاست فعالیت خاصی نداره و بسیار و بنظر یه موجود بسیار غمگین و گوشه گیره ولی اگه شخصی اونو ببینه این scp بسیار خشمگین میشه و تا اون شخص یا اشخاص رو نکشه آروم نمیگیره بسیار سریع حرکت میکنه و جیغ هایی میکشه که سیستم عصبی رو تحریک میکنه و شخص سست میشه و فرار کردن براش سخت میشه.

در صورت آزاد بودنش ممکنه باعث کشتار سریالی مردم بشه پس واقعا خطرناکه

ممکنه یه انسان آزمایشگاهی و تغییر ژنتیک داده شده باشه یه ویدیو هم هست که به این موجود نسبت داده شده

 

مدت زمان: 24 ثانیه

 

تصویر مخفی

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۶۲)

  • Death
  • ۱۸ مهر ۹۹ ، ۲۳:۱۴
  • چرا نمیکشنش😠

    حتما یه سودی براشون داره
    شاید از قدرتش بشه در اهداف نظامی استفاده کرد
  • amin
  • ۰۹ آذر ۹۹ ، ۲۲:۴۱
  • bebakhshid fingilish minevisam keyb pc hast sakhte farsish roosham naneveshte

     

    mikhastam begam ke in be soorat qarizi hata age aksesh ro ham bebinid miad soraghetoon/:

    hala har cheghadr ham azash door bashin chon jatoono midoone va inke soratesh be 100K/H ham miese /:wtf

    va inke dar akhar begam fekr konin to ye makan baste mesl bimarestan bashin bad rooi soorat SCP-173 aks in SCP-096 ro chasboonde bashan :/che negah koni che nakoni baz mordi :/

    mamnoon bekhater zahamatetoon :D

    اره حتی عکسش هم ببینی یارو بره فضا هم میاد یار رو می‌کشه😂😂
  • SALAR107
  • ۲۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۳۴
  • من بازیشو دارم وقتی رفتم پیشش هیچ کاری نکرد بعد نشستم بلند شود 20 بار دور خودش چرخید بعد من میخواستم فرار کنم یکدفه scp173 جلوی چشام سبز شد اونم که اومد دونبالم منو کشت ؟😂😆 اسم بازیش scp_containment Brach mobile    هست حتمآ بازی کنید بگم سخته ولی خوبه.

    آهان دیدم بازی کردم اون خیلی سخت تره 
    اخی بنده ی خدا
  • SALAR107
  • ۲۰ آذر ۹۹ ، ۱۸:۴۲
  •  من بازیشو دارم خیلی سخته او scp173 که تا روتو با میگردونی گردنتو جر میده و اونscp096 که باید بشینی تا بلند ه و 20 بار روزه خودش بچرخه تا بیاد دو چشاتو بکنه اسمش scp-containment Breach mobile هست بریزید اما یجورای هم نریزید

    خب آره دیگه پدرتون رو در میاره
  • awtix
  • ۲۱ آذر ۹۹ ، ۲۲:۳۷
  • چقد این موجود وحشتناکه قیافش-__-

    این جلو من ظاهر شه دگ نیازی نیس دستش ب خون الوده شه

    من خودم سکته میزنم یراست میرم اون دنیا:|||

    راستی یه سووال

    اینscpها بازی ای دارن ک همشون توش باشن؟؟دوس دارم امتحانش کنم(:

    نه ولی خب اگر دوست داری آنلاین بزنی برو نسخه سکرت لابراتوری رو از steam بزن آنلاینه ممکنه هر موجودی بشی گارد mtf یا scp یا محقق یا کلاس d .این نسخه بهتره scp کی خواستی هم فردا میگذارم
  • SALAR107
  • ۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۴
  • 096-1 مردهاره کشتنش تمام هرچقدرم ببینیش یا عکسشو ببینی مردهههه👀

    بلهه
  • علی سیاه چشم
  • ۲۶ آذر ۹۹ ، ۱۱:۴۰
  • میشه یکم ادیتش کنی خیلی متلبش کمه میخوام دربارش بیشتر بدونم

     

    باشه
  • SALAR107
  • ۰۳ دی ۹۹ ، ۰۲:۴۲
  • اقا قضیه scp 096-Bچیه لطفا بگید😐😐قرمزه ابیه چیه بالاخره واییییی😵

    باشه امروز میگذارم
  • Ghost
  • ۱۰ دی ۹۹ ، ۰۰:۴۳
  • فک کنم قیافه بده دوس نداره کسی ببینتش

    راست میگی قاعدتاً
  • محمد طاها اسلامی
  • ۲۵ دی ۹۹ ، ۱۲:۵۸
  • من علت این همه عصبانیت رو فهمیدم

    ایشون داشتن عمل زیایی میردن که دکتره حواسش پرت میشه ماده ی شیمیایی خیلی خطرناک که مثل اسیده رو میریزه رو صورتش 

    اینم دیگه زشت میشه و از خودش بدش میاد (مثل من XD)

    برای همین هرکی میبینتش فکر میکنه الان میره به همه میگه برای هیم طرفو میکشه

    منم مثل اینم O_O 

    یبار برین بهش بگیم تو حالا خیلی خوشگلی بقیه با آرایش خوشگلن بیا بهت نوازم آرایشی بدم بزن رو صورتت خوشگل شی

    اینتوری این آروم میشه ولی خرجش از پلنگلی اینستا بیشتر میشه

    به ایمیلم خبر بدید من یادم میره نگاه کنم

    دهنت سرویس 😂😂😂😂😂
  • SALAR107
  • ۰۷ بهمن ۹۹ ، ۱۸:۵۶
  • آقا من یه خبر از یکی از  دوست های داییم که توی آمریکاست شنیدم میگفت منو دوستم داشتیم میرفتم شرکت scp هر دومون تمیز کنده بودیم رفیگش رفته scp096 که زنده شود رو دیده مرده😱 بعداز 1 ساعت قائم شدن از اون سربازا اومدن اونو نجات دادن بعد خودشون رفتم تو دوست داریم میگفت من ندیدم سربازا چشون شود scpa096 نمورده دورغه دوست دوست داییم امروز ختمش بود  

    لاف نزن
  • اراد
  • ۰۸ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۱۳
  • لطفا بگین این scp 096 که رنگ ابی  داره چیه فرقشون چیه باهم دشمنن یا دوست 

    scp 096 فقط همینه ابی نداره!

  • سلام .
  • ۰۹ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۴۲
  • داد زدن تو وقت ازاد برای این موجود عادیه . اما اگه کسی سوزنی به بدن این SCPبزنه اصلا این موجود ...       12خونه رو روی سرش میذاره. من موندم اگه روز تولد این SCPتو سازمان بود    باید سریع در سلول رو باز کنم و با اسپری برف شادی رو تو صورتش بزنم تا من رو نبینه بعد در رو ببندم 

     

    وای XDDDDDDDDDDDD
    برف شادی بره تو چشم خیلی درد داره (یه عدد زخم خورده)
    حتما بزن توی چشمش XD
  • سلام .
  • ۱۰ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۱۰
  • اگه برف بره تو چشم ممکنه نتونم جایی رو ببینم . امکان داره اگه با این چشم نا بینا  بخوام برم مدرسه شاید اشتباهی برم خانه ی سالمندان. شاید تابلو ها رو اشتباهی بخونم

     

    وای خانه سالمندان XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • محمد طاها
  • ۱۲ اسفند ۹۹ ، ۱۷:۱۳
  • معروف ترین scp کمترین مطلب درباره اش =/ بابا چیهاین چه فایده ای برام داره؟ بیشترش کن!

    بعد این دهن منو تو بازی سرویس کرده یبار 106 منو گرفت برد خونش من یه طرفو انتخاب کردم رفتم جایی که این هست هیچ کارتی هم نداشتم و همهی درهای اطرافم بسته بود

    خب میخوای چی بگم =/

    جرم داد نمیدوسنتم چیکار کنم 

    ولی برام عجیب بود چو از تو درا میومد درا باز بسته بود ولی از توشو رد میشد میومد O_O

  • سلام.
  • ۱۷ اسفند ۹۹ ، ۲۰:۵۷
  • یعنی واقعا نمیشه نگی xd ؟ لطفا تکرار نکن xd  ، وگر نه  مجبور میشه روزی پنج بار دعای فَرَج رو گوش کنی 

     

    موده خو :/
    باشه نمیگم "-"
  • سلام .
  • ۱۹ اسفند ۹۹ ، ۱۶:۵۶
  • DEATH جان . هر کسی که  شخصیت های SCP رو میسازه برای اینکه ذهن بیننده مشغول و سرگرم این چیز ها بشه  میاد  SCP ها رو شکست نا پذیر میکنه

     

     

     

  • اروین
  • ۰۷ فروردين ۰۰ ، ۱۸:۱۹
  • یه سوال این همه اطلاعات پیشروی شما در باره scp ها از کجا میاد هیچ سایتی انقدر اطلاعات نداره. بنزر میرسه اطلاعاتتون کاملا اشتباه ا تصاویر گرفته تا فیلم ها میمونه اطلاعاتن که عجیبه

  • مهم نیست کیم
  • ۲۰ شهریور ۰۰ ، ۲۱:۲۰
  • داداش خیلی کم توضیح دادی واسه همین بعضیا سوالای میپرسن مثلا چرا نمیکش این scp اسمش ترجمش میشه مرد خجالتی که اکه کسی صورتشو ببینه خجالت میکشه بلند گریه میکنه بعد میکشتش و این scp رو افراد مصلح هر جور سعی کردن بکشن نتونست حتی بمب هم انداختن با rpg هم زدن نمرده و تیمی که برای زندانی کردن این scp رفته فقط یکیش زنده مونده و برای این که دانشمندان بتونن صورتشو ببین یک نفر از گروه D رو اونور دنیا با یه زیر دریای فرستادن زیر اب بهش عکس اینو دادن بهش گفت نقاشیشو بکش که یارو خالکوب بوده واسه همین اینو انتخاب کردن scp 96 با سرعت ۱۰۰۰ کیلومتر در ساعت رفته سمت یارو بعد کشیدن نقاشی یارو مرده 

  • Eren
  • ۱۴ بهمن ۰۰ ، ۱۹:۰۷
  • اس سی پی واقعی ہست بیشتر مردم میگن واقعیہ شما چی میگیرم

     

  • کسری
  • ۱۷ فروردين ۰۱ ، ۱۷:۲۸
  • سلام من یه تئوری راجب این scp می‌دونم زمانی که یک کودک عادی بود به دلیل چهره زشتش مورد مسخره شدن قرار می گرفت و در نهایت به هیولایی تبدیل شد که چهره اش را برای همیشه مخفی نگه داشت.

    جالب بود
  • ابوالفضل
  • ۰۷ خرداد ۰۱ ، ۱۵:۱۴
  • آقا اون جیغه چی میگه آخه؟

    مگه میشه با جیغ زدن نتونی فرار کنی!

    تازه این طوری که میگن فقط انسان هارو تیکه و پاره میکنه ولی بقیه موجودات رو فقط میخوره!

    به نظر من مثل scp682 انسان ها یه بلایی سرش آوردن که بیشتر انسان هارو میکشه!!!!!!

    هیچ کمکی هم نمیده نه میتونه حرف بزنه نه میتونه با انسان ها دوست بشه.

    به نظر من نابودیش بهتر از زنده بودنشه

  • Sussy baka
  • ۲۱ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۱۲
  • یه چیزی تو اس سی پی ها هستش به اسم pattern screamer این موجودات دوست ندارن وجود داشته باشن (البته بعضی هاشون) از کجا معلوم ۰۹۶ هم از اونا نباشه

     هیچوقت نمیدونی تا تو صورتش از جلو یا با عکس واقعی نگاش کنی شاید نمیخواد وجود داشته باشه هرکی هم به صورتش نگاه کنی رو میکشه چون در او صورت وجود داره الیته این تئوریه

  • Sussy baka
  • ۲۱ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۱۵
  • ببخشید تایپم ریده با گوشیه

  • محمد
  • ۲۶ آذر ۰۱ ، ۱۹:۵۳
  • این موجودات از کجا اومدن واقعا وجود داره

  • یاماتو
  • ۲۲ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۵۵
  • در جواب امین که میگه عکسشم ببینی میاد بکشتت،

    توی ایران فیلتره نمیاد 😂

  • Ali
  • ۰۱ خرداد ۰۲ ، ۰۸:۰۳
  • سلام تو کجا ها بیشتر پیدا میشه SCP_096؟

  • Amir
  • ۲۰ تیر ۰۲ ، ۰۹:۱۷
  • حاجی اینا چ باهالن وبی باور کنین جنتی خودش یه scp😂

  • آروین
  • ۱۱ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۲۸
  • ببینید ایشون یه ادم بودند که یه روز وقتی روزنامه را دیدند که توش نوشته شده بود= ایا شما از ضعیفی خود رنج میبرید ایا شما از کند دویدن رنج میبرید ایا شما از صدای نازک خود رنج میبرید   نگران نباشید امپول گاوی جهش گودرتی موجود است با قیمت 5 میلیارد            خود این یارو اومد کل زندگیشه فروخت تا امپول رو خرید و تو اونجا (نمیدونم کجا) به خودش زد اما چون امپول هنوز نسخه ازمایشی بود به این چیز تبدیل شد چون از بس که زشت بود هر کس که بهش نگاه می کرد فشار خورده و اورا می کشت و یه چند روز بعد یکی به سازمان اس سی پی زند زد و اینو بردن سازمان

  • D_CLASS
  • ۱۸ مرداد ۰۲ ، ۲۱:۳۴
  • یه چیزی بگم بقیه جو نگیرن

    ۱.این scp فقط یه نسخه داره که همینه

    ۲.این ویدیو کاملا فیکه چون من خودم ۲ سالی میشه فتوشاپ میکنم الکیه '-'

    ۳.هیچکدوم از این scp ها واقعی نیستن.حرف منو قبول نداری؟برو توی سایت رسمی نگاه کن که خود سازندش گفته...

    All of these creatures arent real=هیچکدوم از این موجودات واقعی نیستند!

    پس جو ندین.

  • zahra
  • ۲۷ مرداد ۰۲ ، ۱۹:۲۳
  • نمیتونن بکشنش نمیمیره هیچ بمبی روش اثر نداره

  • سپهر
  • ۰۲ آبان ۰۲ ، ۱۲:۲۱
  • واقعیه؟

  • مهدی
  • ۰۴ آبان ۰۲ ، ۲۳:۱۹
  • این جلو من ظاهر شه شلوارم کلن خیس میشه

  • SCP
  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۱۵:۰۶
  • واقعیت اینکه من در سازمان scp کار می کنم واقعن نگهداریش سخته

  • SCP
  • ۰۶ آبان ۰۲ ، ۱۵:۳۰
  • نمیشه این SCP رو کشت هیچی روش اثر ندارد 100 نفر از افراد ما رو کشت 

  • کیان
  • ۱۱ آبان ۰۲ ، ۱۳:۱۰
  • چون خطر ناک هست و مهم

  • امیرعلی
  • ۱۲ آبان ۰۲ ، ۱۶:۰۵
  • این اس سی پی رو بخاطر این نمیکشن چون حتی تانک هم بیاد بهش شلیک کنه هیچیش نمیشه

  • Rina Tamaki
  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۱۴:۳۵
  • سازمان scpنمیتونه بکشدش چون میخواد روش آزمایش کنه هالا سلولش کجاس چتوری 

     

  • SCP
  • ۲۵ آبان ۰۲ ، ۱۰:۵۷
  • سلام نه ما روش آزمایش کردیم ولی موندیم چطوری بکشیمش سلولش در طبقه دوم قرار داره داخل سلولش هیچ نوری نیست تا اگه کسی از سازمان ما بیاد داخل سلولش نگاهش کنه حمله نکونه

  • سارا
  • ۲۶ آبان ۰۲ ، ۱۳:۳۶
  • عالی بود😐

  • امیر آرتا
  • ۲۷ آبان ۰۲ ، ۱۴:۱۴
  • یا حضرت عباس علی

  • امیر آرتا
  • ۲۷ آبان ۰۲ ، ۱۴:۱۸
  • آقا آز ساییدن هد بد تر داریم

  • رادین
  • ۰۳ آذر ۰۲ ، ۲۳:۵۷
  • چرا بزرگ شده دستهایش من ترسیدم واقعی هستند اس سی پی ها

     

  • کیان
  • ۲۳ آذر ۰۲ ، ۲۲:۱۲
  • الان ما رو میکشه که فیلمش رو دیدیم

  • Ava
  • ۲۶ آذر ۰۲ ، ۲۱:۰۹
  • من قبلا ی موجود عجیبی دیدم البته فقط من ندیدم خیلی ها تو اون روستا دیدن قد بلند ی دست سفید با صورت بالا ولی نمیدنم چیه

  • ممد
  • ۲۳ دی ۰۲ ، ۱۸:۳۳
  • دایی یه سوال الان تو این فیلم من صورتش رو دیدم منو میکشه؟؟

  • artam
  • ۰۳ بهمن ۰۲ ، ۱۷:۰۴
  • ایا این scp واقعی هست راست شو بگو واقعی هست

  • دایانا
  • ۱۰ بهمن ۰۲ ، ۱۱:۴۸
  • من از هیچی نمیترسم این که جای خود دارع بابا انقد نگید واقعیه 

  • Sepid
  • ۲۲ بهمن ۰۲ ، ۱۴:۰۱
  • ویدئو مربوط به یه فیلم ترسناکه به اسم graveyard encounters

    در ضمن این scp یه اوربان لجند هست یعنی داستان/روایت محلی. صحت وجود این سازمان هیچوقت ثابت نشده و بیشتر این داستان‌ها توی فرومهای اینترنتی برای سرگرمی گفته میشه. لطفا قبل از باور کردن هرچیزی تحقیق کنید.

  • کارن
  • ۳۰ بهمن ۰۲ ، ۱۵:۵۲
  • نمی کشمش چون اون نمی گیره ای سی پی 173 گردنشو شکست ولی دوباره زنده شد برو بنویس scp173vs scp096

     

     

  • ......
  • ۰۵ اسفند ۰۲ ، ۱۸:۴۱
  • من اسمش رو اکبر علی می زارم 🤣🤣🤣

  • SCP
  • ۲۲ اسفند ۰۲ ، ۰۰:۴۵
  • ببینید scp واقعی است و ما داریم سعی می کنیم تا همه scp هارو بکشیم و ما از       تونستیم فقط 30 تا scp رو بکشیم 

  • امیر
  • ۰۶ فروردين ۰۳ ، ۱۳:۲۰
  • چرا نگفتی اگه نگا صورتش کنیم میاد سراغمون؟ 

  • یک بنده خدایی
  • ۰۷ فروردين ۰۳ ، ۱۶:۳۲
  • اطلاعات ازش کمه ؟

     

  • امیر
  • ۰۸ فروردين ۰۳ ، ۱۱:۴۹
  • اگه نگاه صورتش کنید بععععععععع خدا رحمتت کنه😱😱😱😰😰😰😰😭😭😭😭😭😵😵😵

  • SCP_049
  • ۱۴ فروردين ۰۳ ، ۱۳:۳۰
  • من تئوری درموردش دارم

    این داداشمون یه کوهنورد بوده

    که آرزوش بوده کوه اورست رو فتح کنه

    آماده میشه میره کوه میره بالااااااا بلد میرسه به یه جایی که تابلو زده death zone

    بعد یه یارویی میبینه به اسم scp 1529)king of mountain) اون میگه نمیشه بری بالا

    بعد یه کوه دیگه جلوش ضاهر میکنه و اس سی پی ۹۶ بدبخت چند هفته طول میکشه بره بالا

    اون جا هم صاف بوده نه تونسته بخوابه نه عذا بخوره برای همین لاغر میشه و آفتاب هم باعث میشه لباس هاش بپوسه و پوستش سفید شه

    بعد میرسه بالا میبینه داره میمیره بعد king of mountain صورتش رو مسخره می‌کنه و تا روستاشون انقد گریه میکنه تا چشاش سفید میشه

    میرسه توهم میبینه همه روستایی ها دارن بهش می‌خندن و بعد همه رو میکشه

    این دیدئو هم از همون روستایی که بوده بعد از ویدئو زنگ میزنن سازمان بیاد ببرتش

  • BUGGATI CHEIRON V16
  • ۰۵ خرداد ۰۳ ، ۲۲:۱۹
  • سلام بخشید من میتونم از روی مطالبی که شما میگذارید کپی بردار کنم البته با کمی ویرایش و در ضمن میتونم منتشرش کنم؟

  • BUGGATI CHEIRON V6
  • ۰۷ خرداد ۰۳ ، ۱۳:۴۰
  • در جواب به scp

    یعنی ما فقط 30 تا اس سی پی داریم تو دسته خنثی شده

  • ممد
  • ۲۰ خرداد ۰۳ ، ۰۹:۳۶
  • حاجی من داستان اینو دوستم بهم گفته یه مردی بوده که کارشو از دست میده وکلی گریه میکنه دقیقا مثل اس سی پی ۰۹۶ بعد چند روز یا چند وقت پیش یه کلاغی میره و این کلاغم تو کار زامبی کردنه بعد این اتفاق میوفته تبدیل به اس سی ۰۹۶ میشه و روانی میشه به خاطر همینه که کشت و کشتار راه انداخته (حالا نمی دونم داستان واقعیه یا کیکه)

  • سهیل
  • ۰۴ تیر ۰۳ ، ۱۶:۵۲
  • لطفاً از SCP-881 بزارید یجورایی تا الان جدیدترین SCP است که سازمان SCP اونو تونستن بگیرن و درباره ی یک انسان کاملا ریزه میزه است یجورایی حالت کوتوله مانند داره و تو طبقه‌بندی Safe قرار گرفته یعنی خطری نداره بنظرم بزارید خیلی وقته دیگه فعالیت نمیکنین:))))

  • کیان
  • ۰۹ تیر ۰۳ ، ۱۴:۰۸
  • این فیلمش اگه واقعی باشه الان میاد دنبالمون

  • Amirali
  • ۰۹ تیر ۰۳ ، ۲۳:۱۵
  • من یه تعوری راجب ۰۹۶ دارم.یه روز یه مرده میخوره به نرده ای که روش برف شادی ریخته بودن بعد صورتش زخم میشه و مردم بهش می‌خندن.بعد می‌ره اونارو می‌کشه و سازمان اس سی پی زندانیش می‌کنه میگه بشین سر جات مردمو بکشی تو رو میکشم بعد هم اون عصبانی میشه.