SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 120 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Safe

SCP 120 چیست

توضیحات : SCP 120 شبیه به یک استخر کوچک کودکانه با رنگ صورتی است . قطر این استخر 2.5 متر و ارتفاع آن 0.3 متر است .

این استخر از پلاستیک معمولی ساخته شده است اما تخریب پذیر نیست. در پاسخ به فشار مانند پلاستیک انعطاف پذیر و نرم است اما کشسانی غیر طبیعی ای دارد و نمیتواند بر اثر کشیده شدن یا بریدن پاره شود .

مایع درون این استخر درخشان و رنگی است و بنطر می رسد فقط در بُعد ما وجود ندارد و قابل لمس نیست. رنگ این ماده پیوسته تغییر میکند و به هیچ کدام از مواد طبیعی و غیر طبیعی پاسخ نمی دهد ( یعنی مثلا دست که می زنن نمی لرزه ) اما همیشه در حال موج زدن است به همین دلیل گفته می شود که جسم فیزیکی آن در بعد یا مکان دیگری وجود دارد و بنیاد صرفا قادر به  دیدن آن است . 

مهم ترین و مفید ترین ویژگی scp-120 که توسط بنیاد استفاده می شود توانایی جابجایی سریع آن است که انسان زنده ( فقط زنده ) را قادر می سازد با پریدن به درون scp-120 همراه هر باری کمتر از 37.8 کیلو به یکی از 11 مقصد scp-120 تلپورت کند و در آنجا ظاهر شود.

البته این کار نیاز به رعایت شرایطی دارد :

1_فرد باید از نظر ژنتیکی انسان باشد . 

2_فرد باید آگاه باشد که در حال ورود به استخر است   

3_وزن فرد باید از مقدار مشخصی کمتر باشد .

4_باید فقط یک شخص باشد ( یعنی دو تایی بپرن کار نمی کنه )

افرادی که بدون شرایط موجود از scp-120 استفاده کردند اعلام کردند به یک سطح صاف بدون هیج ویژگی خاصی بر خورد کردند و منقل نشدند .

scp-120 بعنوان یک وسیله عالی برای تخلیه تاسیسات در زمان نقض مهار به شمار می آید .

scp-120 در تاریخ 31/08/1992 مورد توجه بنیاد قرار گرفت . زمانی که پلیس محلی کشور کالیفنیا در شهر █████ در حال جست و جو برای پرونده کودکان گمشده بود scp-120 کشف شد . گزارش داده شده توسط overwatch ( فرا دیدبانی ) به صورت خودکار برای بنیاد فرستاده شد . سپس توسط گروه کوجکی از نمایندگان بنیاد به site-19 منتقل شد و برای دوسال برای آزمایش در همانجا ماند تا اینکه به command-██ یعنی مکان فعلی خود فرستاده شد .

سند 07-120 آزمایشات تخریب :

اره دستی: 30 سانتی متر - نتیجه ای ندارید
مته صنعتی: بیت فولادی - نتیجه ای ندارد
مته صنعتی: بیت الماس - نتیجه ای ندارد
مهمات: 9x19mm Parabellum - نتیجه ای ندارید
مهمات: 5.56x45mm ناتو - نتیجه ای ندارید
مهمات: 7.62x39 میلی متر - نتیجه ای ندارد
مهمات: 120 میلی متر M830 HEAT - نتیجه ای ندارید
مشعل برش دهنده: استیلن - نتیجه ای ندارد
مشعل برش: هیدروژن - نتیجه ای ندارد
مشعل برش دهنده: پروپان - نتیجه ای ندارد
لیزر CO2 (حداکثر توان: 100 کیلووات) - نتیجه ای ندارید
لیزر CO2 (حداکثر توان: 500 کیلووات) - نتیجه ای ندارید

 

روش های ویژه مهار : با توجه به اهمیت زیاد این scp برای بنیاد ، scp-120 باید همیشه تحت نظارت دوربین های امنیتی و نگاهبانان مسلح باشد . هر فردی که تلاش کند بدون مجوز از آن استفاده کند فورا کشته می شود . هر پرسنلی که در خواست کند از این scp استفاده کند باید نسخه کاملی از پیوند 120-23 به اپراتور مرکزی تاسیسات ارائه دهد .

با توجه به زمان بندی دقیق نیاز برای استفاده درست از scp-120 در مواقع اضطراری ، تمام پرسنل درون ساختمان scp-120 تحت فرماندهی موقت سران تاسیسات یعنی ( مامور امنیتی L4 از بخش امنیت ) و ( دکتر L4 از بخش تحقیقات ) قرار می گیرند .

تمام مقصد ها باید توسط نیروهای مسلح نگهبانی شود . نقاصد برای بنیاد ارزشمند هستند اما زیاد لازم نیستند با این حال هر گونه مقصد خراب شده باید بلافاصله به پرسنل scp-120 گزارش داده شود .

وظیفه نگهداری از تاسیسات scp-120 بر عهده نیروی ویژه sigma-6 است که برای همین کار هم بوجود آمده اند است . این گروه شامل 1 فرمانده و 1 نیروی دفاعی است . همچنین 5 واحد از نیرو های sigma-6 در محل های مقصد و 5 واحد sigma-6 ذخیره برای پروژه های مربوط به scp-120 وجود دارد .

 

سند 10-120 توضیحات دقیق مقاصد :

SCP-120 دارای قابلیت انتقال فوری انسان ها ، احتمالاً از طریق یک یا چند بعد متناوب است. اشخاصی که از این مورد استفاده می کنند به طور ثابت در یکی از 11 مکان واریز می شوند. این مکانها با الگویی خاص و تغییرناپذیر می چرخند. 11 مقصد و مکان آنها از طریق آزمایش با پرسنل Class-D حامل چراغ های رادیویی تعیین شد. آنها در اینجا به تفصیل آورده شده اند

مکان 1: اقیانوس آرام: مایع SCP-120 در هنگام اتصال به این مقصد ، درخشش آبی نشان می دهد.

افرادی که قصد سفر به این مقصد را دارند به طور متوسط ​​2 متر بالاتر از سطح اقیانوس آرام در عرض جغرافیایی █████████ ° S ، طول جغرافیایی ██████████ ° W سپرده می شوند. یک کشتی بنیادی (SCPS Demeter - به طور عمومی ناو هواشناسی USS Nassau) در حال حاضر در این مکان مستقر است و پرسنلی که با استفاده از SCP-120 وارد می شوند در داخل مخزن کشتی ذخیره می شوند.

مواد حساس یا بنیاد حساس را می توان در موارد اضطراری به اینجا اعزام کرد ، و در صورت نیاز ، کشتی مقرراتی را برای ذخیره اشیا SC SCP با تهدید کم دارد. پرسنل کلاس D که برای "شماره گیری" SCP-120 استفاده می شوند ، می توانند توسط هلی کوپتر محدود و استخراج شوند و یا دوباره استفاده شوند ، یا به راحتی کشته شوند و بدن آنها در انبار نگه داشته شود.

فرستنده اصلی رادیویی کلاس D و رادیویی که برای تعیین این مکان استفاده می شد ، در دریا گم شده بود و اگر بخواهند در سواحل پر جمعیت بشویند ، باید به دلیل رازداری بازیابی شوند.

این پیکربندی SCP-120 به دلخواه شماره 1 تعیین شده است و هیچ اهمیت قابل توجهی نسبت به سایر تنظیمات ندارد. مقصد 2 تا 11 بعد از این پیکربندی به ترتیب دنبال می شود و پس از یک چرخه کامل به آن بازمی گردید.

مسافرت با SCP-120 به این مکان در هنگام طوفان به دلیل خطر آسیب توصیه نمی شود.

مکان 2: گرینلند: SCP-120 در حالی که از این مقصد گرفته شده است درخشش سفید و روشن را نشان می دهد.

افرادی که به این مقصد سفر می کنند 1.5 متر بالاتر از سطح گرینلند ، در عرض جغرافیایی █████████ ° N و طول جغرافیایی █████████ ° W متریال می شوند. با تظاهر به گسترش صنعت نفت ، تاسیسات کوچکی در اینجا ایجاد شد. این تاسیسات از قابلیت ها و کاربردهای مشابه Demeter برخوردار است و علاوه بر این به مجهز به نوار هوایی و امکانات سوخت گیری است.

مکان 3: L3: در نقطه ماه زمین-ماه لاگرانژ قرار دارد. SCP یک رنگ سیاه عمیق را نشان می دهد.

اشیا and و پرسنلی که از طریق SCP به هر نقطه لاگرانژ فرستاده می شوند (مکان های 3 ، 5 ، 8 ، 10 و 11) به طور م areثر از بین می روند ، زیرا بازیابی در سطح فعلی فناوری ما غیرممکن است. آنها ممکن است روشی احتمالی برای حذف اشیاP کوچک اما تهدیدآمیز SCP را ثابت کنند ، اما در حال حاضر ، صرفاً یک دردسر نیست ، زیرا برای انتقال SCP به پیکربندی بعدی ، فداکاری پرسنل D مورد نیاز است.

مکان 4: هیمالیا: SCP-120 درخششی سفید مانند زمانی که شماره گیری موقعیت 2 است نشان می دهد.

تحقق در عرض جغرافیایی █████████ ° N ، طول جغرافیایی █████████ ° E ، در کوهی در رشته کوه هیمالیا رخ می دهد. فقط تغییرات جزئی در مقصد ایجاد شده است: حفر یک سوراخ 8 متری برای دفع اجساد کلاس D ، یک تاج سقفی برای پنهان کردن ، و تجهیزات و چادر برای تخلیه به این مکان (که فقط در شرایط شدید باید انجام شود )

برای اطمینان از مرگ انسانی و کاهش خطر آسیب به سازه های محل 4 ، به پرسنل کلاس D که برای شماره گیری استفاده می شوند ، باید قبل از ارسال با مخلوطی از آرامبخش ها و نوروتوکسین تزریق شوند.

مکان 5: L5: یکسان با مکان 3 است.

مکان 6: صحرا: SCP-120 زرد می درخشد.

پرسنل در یک عرض جغرافیایی █████████ ° N ، طول جغرافیایی █████████ ° E در یک پاسگاه کوچک تحقق می یابند. نیاز به رازداری باعث می شود که این مرکز نتواند هیچ شی SCP قابل توجهی را در خود جای دهد ، اما برای تخلیه پرسنل و اسناد فرماندهی ایده آل است.

مکان 7: Gobi: SCP-120 درخشش قهوه ای را نشان می دهد.

این مقصد در یک پاسگاه کوچک در صحرای گوبی واقع شده است ، عرض جغرافیایی █████████ ° N ، طول جغرافیایی ██████████ ° E ، اما در غیر این صورت با محل استقرار 6 یکسان است.

مکان 8: L2: یکسان با موقعیت 3 است ، اگرچه پتانسیل بیشتری برای دفع SCP وجود دارد ، زیرا در آن سوی ماه واقع شده است.

مکان 9: Mare Imbrium: SCP با فراخوانی به این مقصد ، درخشش خاکستری فرومایه ای را نشان می دهد.

این مقصد در یک قسمت نسبتاً هموار از دریای باران در سطح ماه قرار دارد. با صرف هزینه های کلان و پرسنل کلاس D ، یک پایگاه کوچک در آنجا تاسیس شده است و یکی از امن ترین مکان های بنیاد به حساب می آید.

مکان 10: L4: یکسان با مکان 3 است.

مکان 11: L1: یکسان با مکان 3 است.

 

نویسنده:scp mobile tasks force nine tailed foxs 

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۳)

  • scp-682
  • ۲۱ آبان ۰۰ ، ۱۲:۰۴
  • داداش میشه بگید این scp کارش چیه؟

     

    بله. این یه استخر پلاستیکیه که مایع مرموزی داخلشه و بستگی به رنگی که اون مایع در اون لحظه داره اگه بپری داخش به یکی از 11 مکانی که روی زمین به این scp مرتبط هست تله پورت (منتقل) میشی 
  • نگهبان اس سی پی
  • ۱۸ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۴۸
  • خیلی منطقیه 🗿😂

  • دکترطاعون
  • ۱۴ اسفند ۰۲ ، ۱۹:۱۰
  • عالی♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥