SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 087 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Euclid

SCP 087 چیست

SCP-087 یه پلکان سکویی تاریکه. تعداد این پله ها تا سکوی اول 13 تا با قطر تقریبی 3 متر هستند. هرکسی که SCP-087 رو کاوش میکنه، یه منبع نور احتیاج داره. چون هیچ وسیله روشنایی یا پنجره ای اونجا وجود نداره. منابع روشنایی بیشتر از 75 وات بی اثر بودند چون به نظر میرسه SCP-087 نور اضافی رو جذب میکنه و نمیشه راهرو را کاملا روشن کرد.


گزارش آزمایش ها و ضبط های صوتی، صدای کودک گریان و التماس را که حداقل 200 متر زیر سکوی اولیه قرار دارد تأیید می کند. با این حال، هنگامی که سوژه از پله ها پایین می آید ، (به جز آزمایش سوم ، جایی که درست قبل از خاموش شدن دوربین مشخص شد صدای کودک نزدیکتر از قبل به نظر میرسد). در حال حاضر مشخص نیست که  SCP-087 نقطه پایانی دارد یا خیر.

 

SCP-087  تحت نظر چهار مورد فیلمبرداری ضبط شده توسط پرسنل D قرار گرفته است. هر کسی که یک اکتشاف را انجام می دهد با SCP-087-1 روبرو شده است که به صورت چهره ای بدون مردمک و سوراخ بینی و دهان دیده می شود. ماهیت SCP-087-1 کاملاً نامشخص است. افراد هنگام مواجهه با SCP-087-1 احساس پارانویای شدید و ترس از خود نشان می دهند ، اما اینکه این احساسات واکنش های غیرطبیعی هستند یا طبیعی، تعیین نشده است.

 

پیوست: در طی 2 هفته پس از کاوش SCP-087 ، چندین نفر از کارکنان و دانشجویان دانشگاه ████ گزارش دادند که آن با سرعت متغیر 1 الی 2 ثانیه، از داخل در میزند. درب منتهی به SCP-087 با روکش صنعتی به ضخامت 6 سانتی متر مجهز شده است.

 

روشهای ویژه مهار: SCP-087 در محوطه دانشگاه █████ واقع شده است. درب ورودی به SCP-087 از فولاد تقویت شده با مکانیزم قفل الکتریکی ساخته شده است. شبیه به کمد سرایداری سازگار با طراحی ساختمان شده است. مکانیسم قفل روی دستگیره آزاد نمی شود مگر اینکه ولتاژ همراه با چرخش کلید در جهت خلاف عقربه های ساعت اعمال شود. داخل درب با 6 سانتیمتر از روکش کف صنعتی پوشانده شده است.

 

با توجه به نتایج اکتشاف نهایی، هیچ پرسنلی اجازه دسترسی به SCP-087 را ندارد.

پی نوشت: SCP-087 ، همچنین به عنوان Stairwell شناخته می شود.

 

 

 

 

[از اینجا به بعد ترجمه گوگل ترنسلیت:]

سند #087-I: اکتشاف I:

D-8432 یک مرد 43 ساله قفقازی با هیکل و ظاهر متوسط ​​و پیشینه روانی غیرقابل توجه است. تعیین کلاس D نتیجه تنزل رتبه به دلیل سوء استفاده از SCP-███ است. D-8432 مجهز به یک لامپ 75 واتی با قدرت باتری با قابلیت دوام 24 ساعته، یک دوربین فیلمبرداری دستی مجهز به جریان انتقال و یک هدست صوتی برای ارتباط با دکتر ██████ در Control است.

D-8432 از درگاه وارد سکوی اولیه می شود. با وجود وات، لامپ سیل فقط 9 مرحله اول را روشن می کند. پلت فرم دوم قابل مشاهده نیست.

D-8432: خیلی تاریک است.
دکتر ██████: آیا لامپ سیل شما به درستی کار می کند؟

D-8432 نور را از در و به راهروی ساختمان دانشگاهی می تاباند. نور به طور قابل توجهی بیشتر می شود.

D-8432: بله، کار می کند، این پله ها را تا آخر روشن نمی کند.
دکتر ██████: ممنون. لطفا ادامه بدهید.

D-8432 قبل از رسیدن به سکوی دوم، 13 پله فرود می آید. سکو به شکل یک نیم دایره با سطح و دیوارهای ظاهراً سیمانی است. هیچ علامت مشخصی وجود ندارد، به غیر از تکه های غیر توصیفی از گرد و غبار، خاک، یا سایش مطابق با آنچه در یک راه پله بتنی معمولی یافت می شود. D-8432 180 درجه می چرخد ​​تا فرود را در دومین پرواز آغاز کند، سپس مکث می کند.

دکتر ██████: دلیل توقف؟
D-8432: می شنوید؟ یه بچه لعنتی اون پایین هست به نظر یکی می رسد.

هیچ یک از صدای توصیف شده در حال حاضر از طریق دوربین یا میکروفون تغذیه نمی شود.

دکتر ██████: ممکن است صدا را توضیح دهید؟
D-8432: جوان است. یا زن یا پسر خیلی جوان. این گریه و هق هق است و می گوید [مکث] لطفا [مکث] کمک [مکث] لطفا [مکث] آره، مدام این را تکرار می کند و گریه می کند.
دکتر ██████: آیا می توانید فاصله آن را از مکان فعلی خود تخمین بزنید؟
D-8432: اوه، لعنتی، نمی دانم، شاید 200 متر پایین تر؟
دکتر ██████: لطفاً پرواز بعدی را ادامه دهید.

سوژه 13 پله دیگر پایین می آید. همانطور که او به فرود می رسد، صدای کودک همانطور که توضیح داده شده است برداشته می شود. کودک به طور متناوب بین هق هق، زاری و کلمات 'لطفا'، 'کمک' و 'این پایین' جایگزین می کند. سطح صدا با گزارش D-8432 که تقریباً 200 متر پایین تر است مطابقت دارد.

دکتر ██████: هنوز صدای گریه را می شنوی؟
D-8432: بله.
دکتر ██████: ما هم داریم آن را می گیریم. لطفا به پایین ادامه دهید. در صورت مشاهده هر گونه تغییر در صدا یا محیط آن را متوقف کنید.

سوژه قبل از توقف 3 پله دیگر از پله ها پایین می آید.

D-8432: ادامه دهید؟
دکتر ██████: لطفا.

D-8432 17 پرواز دیگر (در مجموع 22 پرواز) را قبل از توقف ادامه می دهد. هیچ تغییر بصری در محیط وجود ندارد و هر پرواز 13 مرحله ثابت بوده است.

D-8432: من به بچه لعنتی نزدیکتر نمی شوم.

صدای استریو تأیید می کند که صدای گریه افزایش نیافته و تقریباً 200 متر زیر سوژه باقی می ماند.

دکتر ██████: اشاره شد. لطفا ادامه بدهید.

سوژه قبل از توقف 28 پرواز دیگر را ادامه می دهد. (در مجموع 50 پرواز.) D-8432 در پنجاه و یکمین فرود ایستاده است، با شمارش فرود اولیه در سطح زمین. D-8432 200 متر زیر سکوی اولیه تخمین زده می شود. 34 دقیقه گذشته است. حجم گریه زیاد نشده است.

D-8432: کمی احساس ناراحتی می کنم.
دکتر ██████: شما مدت زیادی را در یک راه پله تاریک و ناشناخته گذرانده اید. طبیعی است. لطفا ادامه بدهید.

سوژه قبل از پایین آمدن از پله بعدی تردید می کند. همانطور که سوژه به جلو حرکت می کند، لامپ سیل چهره ای را که تقریباً در پایین پرواز قرار دارد روشن می کند (SCP-087-1). به نظر می رسد به اندازه و شکل سر انسان است، با این تفاوت که فاقد دهان، سوراخ بینی و مردمک است. صورت کاملاً بی حرکت است، اما تماس مستقیم چشمی برقرار می کند که نشان دهنده آگاهی آن از D-8432 است.

D-8432: [فریاد] لعنتی! این چه لعنتی است؟ لعنتی! لعنتی مقدس چه لعنتی!
دکتر ██████: لطفاً می توانید آنچه را که می بینید توصیف کنید؟
D-8432: این یک جور چهره آدم لعنتی است و به من نگاه می کند لعنتی لعنتی درست به من نگاه می کند -
دکتر ██████: آیا حرکت دارد؟
D-8432: [مکث، تنفس سنگین] نه، فقط به من خیره شده است. لعنت به فاک لعنت به این وحشتناک است.
دکتر ██████: لطفا به نهاد نزدیک شوید و بیشتر روشن کنید.
D-8432: لعنت به لعنتی من نمی خواهم لعنتی کنم -

صورت مستقیماً 50 سانتی متر به سمت D-8432 حرکت می کند.

D-8432: [فریاد می‌کشد]

D-8432 وارد حالت وحشت زده می شود و به سرعت SCP-087 را صعود می کند. D-8432 در 18 دقیقه به طبقه همکف می رسد و در آن زمان سقوط می کند و از حال می رود. هیچ نشانه ای از SCP-087-1 وجود ندارد. بررسی فیلم نشان دهنده تعداد مساوی پرواز و پله های صعودی به عنوان نزولی است. صدای گریه و التماس تا آخرین پرواز با همان میزان صدا باقی می ماند و در آن لحظه متوقف می شود. گزارش‌های پزشکی نشان می‌دهد که سقوط در نتیجه بالا رفتن سریع از پله‌ها بوده که باعث خستگی شده است.

 

 

سند #087-II: اکتشاف II:

D-9035 یک مرد 28 ساله آفریقایی-آمریکایی با هیکل قوی است. پس زمینه روانشناختی به جز تنفر شدید از زنان، هیچ ناهنجاری را نشان نمی دهد. موضوع دارای سابقه گسترده ای از [DATA EXPUNGED] است. D-9035 مجهز به یک لامپ سیل 100 وات با قدرت باتری با قابلیت دوام 24 ساعته، یک دوربین فیلمبرداری دستی مجهز به جریان انتقال و یک هدست صوتی برای ارتباط با دکتر ██████ در Control است. D-9035 همچنین به یک کوله پشتی حاوی 100 چراغ LED کوچک با پشتی چسبدار و عمر باتری تقریباً 3 هفته مجهز شده است. چراغ ها با فشرده کردن آنها روشن و خاموش می شوند.

D-9035 لامپ سیل را از اولین پله ها به پایین می تابد. با وجود وات اضافی، نور بیش از پله 9 روشن نمی شود.

D-9035: شما می خواهید من به آنجا بروم، دکتر؟
دکتر ██████: لطفاً لامپ سیل خود را در خارج از SCP-087 بتابانید تا بررسی کنید که درست کار می کند.

D-9035 نور را به راهرو می تاباند. مقایسه با فیلم کاوش I تأیید می کند که واقعاً روشن تر است.

دکتر ██████: ممنون. لطفا تا اولین فرود ادامه دهید.
D-9035: سلام دکتر، من می دانم که شما چه چیزی گفتید، اما فکر نمی کنم بخواهم به آنجا بروم.
دکتر ██████: لطفا تا اولین فرود ادامه دهید.
D-9035: Doc، نگاه کنید، I-
دکتر ██████: [قطع کردن] طبق مکالمه قبلی ما، لطفا به اولین فرود ادامه دهید.

D-9035 به مدت 18 ثانیه مکث می کند، سپس 13 پله تا اولین فرود پایین می آید و می ایستد.

D-9035: آیا این یک بچه است؟
دکتر ██████: لطفا یکی از چراغ های چسب را بردارید و آن را به دیوار روی فرود بچسبانید.
D-9035: دکتر، می شنوید؟ اون پایین بچه هست؟
دکتر ██████: این تایید نشده است. لطفاً یک چراغ چسب را به دیوار بچسبانید و عملکرد آن را بررسی کنید.

D-9035 تردید می کند، سپس یکی از چراغ ها را از کوله پشتی خود برداشته و به دیوار می چسباند. چراغ را فشار می دهد و روشن می شود.

دکتر ██████: لطفا لامپ سیل خود را خاموش کنید.

D-9035 دوباره قبل از خاموش کردن لامپ تردید می کند. چراغ LED فرود را روشن می کند، اما در هر صورت از مرحله اول فراتر نمی رود.

دکتر ██████: ممنون. ممکن است لامپ سیل خود را دوباره روشن کنید. لطفا به پایین آمدن ادامه دهید. در هر فرود، یک چراغ LED به دیوار چسبانده و آن را روشن کنید. اگر متوجه چیز غیرعادی شدید، لطفا گزارش دهید.

D-9035 چراغ سیل را دوباره روشن می کند، سپس از پله های بعدی پایین می آید. همانطور که او پا در فرود می گذارد، صدا صداهای التماس و گریه را می گیرد که مطابق با اولین کاوش است.

دکتر ██████: آیا هنوز صدای گزارش شده قبلی را می شنوید؟
D-9035: اوه، بله. صدای او در حدود 150، شاید 200 متر پایین است. آیا قرار است او را بگیرم؟ ببین، دکتر من با بچه ها خوب نیستم
دکتر ██████: لطفا چراغ را قرار دهید و تا زمانی که متوجه چیز غیرعادی شوید پایین را ادامه دهید.

سوژه نور را به دیوار می چسباند و آن را روشن می کند و سپس به فرود بعدی ادامه می دهد. سومین چراغ ال ای دی را به دیوار می چسباند و روشن می کند. D-9035 به همین ترتیب برای 25 پرواز بعدی قبل از توقف ادامه می یابد.

D-9035: فکر نمی کنم به بچه نزدیکتر شوم، دکتر.
دکتر ██████: منبع صدا را چقدر کمتر تخمین می زنید؟
D-9035: مانند قبل. 150 تا 200 متر پایین.
دکتر ██████: ممنون. لطفا ادامه بدهید.

D-9035 برای 24 پرواز بعدی به همین منوال ادامه می یابد. در 51 فرود او متوقف می شود. فیلم یک بریدگی قوسی در دیوار بتنی را نشان می دهد که تقریباً 50 سانتی متر طول و 10 سانتی متر عرض دارد. به نظر می رسد اولین پله از فرود به پایین به طور کامل در آوار شکسته شده است.

D-9035: شما آن را می بینید؟
دکتر ██████: بله. لطفاً می توانید آنچه را که می بینید توصیف کنید؟
D-9035: به نظر می رسد چیزی به دیوار بریده شده است، و پله در اینجا همه خراب شده است و چیزهای دیگر. علامت اسلش واقعا صاف به نظر می رسد -

D-9035 علامت گوژ را لمس می کند.

D-9035: بله، صاف است. شبیه شیشه است
دکتر ██████: ممنون. لطفا به پایین ادامه دهید.
D-9035: نگاه کنید، دکتر. فکر می‌کنم به اندازه کافی جلو رفته‌ام.
دکتر ██████: لطفاً طبق توافق ما ادامه دهید.
D-9035: من نمی‌خواهم این کار را انجام دهم، موافق یا نه.

[داده‌ها حذف شد]

D-9035 از پله تخریب شده عبور می کند و به سمت پایین پله ها ادامه می دهد. در فرود بعدی هیچ چیز قابل توجه نیست. D-9035 یک چراغ LED را به دیوار می‌چسباند و برای 38 پرواز دیگر به همین منوال ادامه می‌دهد. هنوز صدای گریه و التماس نزدیکتر نشده است. D-9035 در 89 فرود است و 74 دقیقه از آغاز اکتشاف گذشته است. سوژه 350 متر زیر سکوی اولیه تخمین زده می شود.

D-9035: من احساس می کنم که بچه فقط می خواهد مرا در اینجا فریب دهد، دکتر. فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است که -

با روشن شدن SCP-087-1 لامپ سیل، صحبت کردن و حرکت D-9035 متوقف می شود. چهره مستقیماً به D-9035 خیره شده است که باز هم نشان دهنده آگاهی از حضور سوژه است. اگرچه به نظر می رسد SCP-087-1 بی حرکت است، مکان آن 38 پرواز کمتر از برخورد اولیه در Exploration I است، که نشان می دهد متحرک است.

دکتر ██████: آیا دلیلی برای توقف شما وجود دارد؟
D-9035: [بدون پاسخ]

تنفس D-9035 سخت می شود. SCP-087-1 برای 13 ثانیه بیشتر بی حرکت می ماند. SCP-087-1 چشمک می زند.

D-9035: [فریاد، نامفهوم]

SCP-087-1 به جلو حرکت می کند تا جایی که تقریباً 90 سانتی متر از D-9035 فاصله دارد. سوژه می چرخد ​​و از پله ها فرار می کند.

دکتر ██████: لطفا آرام باشید و آرام باشید. بچرخ. ما به یک نگاه دقیق تر به چهره نیاز داریم.

D-9035 دکتر ██████ را نادیده می گیرد و به صعود سریع ادامه می دهد. او همچنان به فریادهای نامفهومی ادامه می دهد.

دکتر ██████: D-9035، صدای من را می شنوی؟ لطفا آرامتر.

D-9035 پاسخگو نیست و به سرعت به بالا رفتن از پله ها ادامه می دهد. فریاد او به غرغر کردن کاهش می یابد. پس از 72 پرواز، D-9035 در هفدهمین فرود سقوط می کند.

دکتر ██████: D-9035، صدای من را می شنوی؟

D-9035 پاسخگو نیست، اما تنفس سخت از طریق فید صوتی شنیده می شود. برای 14 دقیقه بعدی، D-9035 بی حرکت است. فید بصری سیاه است و صدا فقط تنفس سوژه و التماس های مداوم از زیر را دریافت می کند. پس از 14 دقیقه و 32 ثانیه فیدهای دیداری و صوتی بدون تغییر، صدای ضربان قلب تند که با ضربان قلب انسان همخوانی ندارد و صدای ترک خوردگی کم شنیده می شود. 7 ثانیه بعد، D-9035 نفس می‌کشد و دوباره زنده می‌شود و با سرعت و بدون کلام به بالا رفتن از پله‌ها ادامه می‌دهد. ضربان قلب و ترک خوردن متوقف می شود و هیچ چیز غیر طبیعی در خوراک بصری تشخیص داده نمی شود. او بی پاسخ می ماند. D-9035 از SCP-087 خارج می شود و روی زمین خارج از ورودی می نشیند.

سپس D-9035 وارد حالت کاتاتونیک می شود که هنوز از آن بهبودی نیافته است.

 

 

سند #087-III: اکتشاف III:

D-9884 یک زن 23 ساله با هیکل و ظاهر متوسط ​​است. سابقه روانشناختی نشان دهنده سابقه افسردگی است. سوژه حداقل سابقه استفاده از نیروی بیش از حد برای [DATA EXPUNGED] را دارد. D-9884 مجهز به یک لامپ 75 واتی با قدرت باتری با قابلیت دوام 24 ساعته، یک دوربین فیلمبرداری دستی مجهز به جریان انتقال و یک هدست صوتی برای ارتباط با دکتر ██████ در Control است. D-9884 همچنین دارای یک کوله پشتی حاوی 3.75 لیتر آب، 15 میله مواد مغذی و 1 پتوی حرارتی است.

D-9884 بر روی زمین فرود SCP-087 ایستاده است. لامپ سیل فقط 9 مرحله اول را روشن می کند. چراغ های LED که در آخرین کاوش روی دیوار قرار گرفته اند قابل مشاهده نیستند.

دکتر ██████: لطفا اولین پرواز را پایین بیاورید و دیوار فرود را بررسی کنید.

D-9884 13 پله پایین می آید و در محل فرود توقف می کند. هیچ اثری از نور LED در محل فیلم Exploration II وجود ندارد که نشان دهد آن را قرار داده است.

D-9884: آره، اوم، این فقط یک دیوار کثیف و بتنی است. چیزی روی آن نیست نه صبر کن اینجا کمی چسبناک است.

D-9884 نقطه روی دیوار را نشان می دهد که چراغ LED باید قرار می گرفت.

D-9884: یک کودک در آنجا گریه می کند! او [مکث] دارد برای کمک التماس می کند و گریه می کند.
دکتر ██████: ممنون. لطفا مراحل را ادامه دهید تا زمانی که متوجه چیز غیرعادی شوید.

D-9884 فرود می آید. پس از رسیدن به فرود بعدی، صدای گریه کودک مطابق با دو کاوش قبلی دریافت می شود. به نظر می رسد هیچ چراغ LED در هیچ یک از دیوارهای فرود وجود ندارد. D-9884 بدون هیچ حادثه ای تا رسیدن به هفدهمین فرود ادامه می دهد.

D-9884: اوو، اینجا چیزی روی زمین است و بوی بدی می دهد. همش چسبیده و روی کفشم چسبیده. اوه، خیلی زشت است

فید ویدیویی وجود ماده ای را که فضایی به قطر تقریباً 50 سانتی متر را اشغال می کند تأیید می کند.

دکتر ██████: می توانید رایحه را توصیف کنید؟
D-9884: اوه... بوی فلز زنگ زده قدیمی و ادرار می دهد.
دکتر ██████: ممنون. لطفا تا زمانی که متوجه چیز دیگری شوید ادامه دهید.

D-9884 به فرود 51 بدون حادثه ادامه می دهد. فرود 51 بدون تغییر نسبت به اکسپدیشن قبلی باقی مانده است و مشاهدات مشابهی انجام شده است. از D-9884 مجدداً خواسته می شود تا زمانی که چیز غیرعادی مشاهده شود فرود آید. سوژه به فرود خود تا رسیدن به فرود 89 ادامه می دهد. فید ویدیو تکان می خورد و سوژه فریاد می زند.

D-9884: آه، لعنتی! یک سوراخ در زمین وجود دارد و من نزدیک بود بیفتم.

فید ویدیویی وجود سوراخی به قطر تقریباً 1 متر را تأیید می کند. سوژه نور افکن را به سمت پایین می تابد و فقط سیاهی را آشکار می کند. تقریباً 4 ثانیه می گذرد و نوری با فاصله نامشخص از سوراخ به مدت تقریباً 2 ثانیه روشن می شود و سپس خاموش می شود.

D-9884: یک چراغ آنجا بود! الان رفت، اما برای یک ثانیه روشن بود! دیدی؟
دکتر ██████: بله. آیا می توانید عمق این سوراخ را تخمین بزنید؟
D-9884: به هیچ وجه. خیلی عمیق است. حداقل یک کیلومتر. مثلا خیلی بیشتر از یک کیلومتر
دکتر ██████: ممنون. آیا هنوز صدای کودک را می شنوید؟
D-9884: اوه ها. صدای او هنوز دور است. احساس نمی کنم دارم نزدیک تر می شوم. مثل این است که برای هر قدمی که برمی دارم، او یکی را پایین می آورد.
دکتر ██████: لطفا به پایین ادامه دهید تا زمانی که با چیز غیرعادی روبرو شوید.

D-9884 تقریباً یک ساعت به فرود SCP-087 ادامه می دهد و 164 پرواز دیگر را پوشش می دهد. او برای استراحت در 253 فرود می ایستد و 1 نوار مغذی و چندین لقمه آب مصرف می کند. D-9884 تقریباً 1.1 کیلومتر پایین تر از فرود اولیه است، اما صدای کودک تغییری در میزان صدا نداشته است. پس از 4 دقیقه مکث، D-9884 فرود خود را از سر می گیرد و برای 216 پرواز دیگر، 1.5 ساعت بعد، توقفی ندارد. D-9884 در 469 فرود است، تقریباً 1.8 کیلومتر زیر سطح زمین.

D-9884: من به جایی نمی رسم. فکر کنم وقتشه برگردم منظورم این است که پایین رفتن یک چیز است، اما این یک صعود طولانی به عقب است.
دکتر ██████: به شما غذا، آب و پتو داده شده است تا 24 ساعت به شما کمک کند. لطفا به پایین ادامه دهید.
D-9884: نه، فکر می کنم دوباره برگردم بالا.

D-9884 به سمت پله های قبلی می چرخد.

D-9884: من - [فریاد می زند]

SCP-087-1، صورت، مستقیماً در پشت D-9884 قرار دارد و مانع از صعود او می شود. صورت تقریباً 30 سانتی متر از لنز دوربین به نظر می رسد. چشمان آن مستقیماً روی لنز قرار می گیرد و این بار نه به سوژه بلکه به شخصی که فید ویدیو را مشاهده می کند نگاه می کند. فید ویدیو با مشکل مواجه می شود و به مدت 4 ثانیه ثابت می شود، همراه با صدای جیغ ایستا مانند از فید صوتی. سپس به تصاویری پر از دست انداز از D-9884 که به سرعت از پله ها پایین می آید، کاهش می یابد.

D-9884 همچنان که به سرعت از پله ها پایین می آید به فریاد و التماس هیستریک ادامه می دهد. به نظر می رسد صدای جیغ ایستا مانندی که قبلا شنیده شده بود، روی خوراک صوتی پوشانده شده است، که همچنان صدای اصلی گریه کودک از زیر آن شنیده می شود. تقریباً 14 پرواز به پایین، فید ویدیویی نوسان می کند تا منطقه را مستقیماً پشت D-9884 نشان دهد. اکنون صورت تقریباً 20 سانتی متر از لنز دوربین فاصله دارد. خیره به موضوع نیست. بلکه روی لنز دوربین ثابت می شود و این توهم را ایجاد می کند که با کسانی که فیلم را مشاهده می کنند تماس چشمی برقرار می کند. ذکر این نکته ضروری است که از زمان مشاهده SCP-087-1، صدای گریه و التماس دختر افزایش یافته است که نشان دهنده نزدیک شدن D-9884 به منبع است. پس از حدود 150 پرواز نزولی وحشت زده با 3 تأیید بصری SCP-087-1 که هنوز در تعقیب است، D-9884 سفر می کند و به نظر می رسد که بیهوش می شود. فید صوتی نشان دهنده نزدیکی شدید به منبع گریه است. صدای ایستا و خراش همچنان ادامه دارد. فید ویدیویی یک پله در حال پایین آمدن دیگر را نشان می دهد که نشان می دهد D-9884 هنوز به پایه راه پله نرسیده است. 12 ثانیه بی حرکتی می گذرد تا چهره در دید کامل دوربین قرار گیرد، تماس چشمی مستقیماً با بیننده برقرار می شود.

فیدهای صوتی و تصویری قطع شد و هیچ اتصالی برقرار نشد.

 

 

 

 


تصویر مخفی

  • ᕼᗩᑎᗩ ...

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۱۷)

  • دانیال
  • ۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۱:۰۹
  • دمت گرم ممنون گذاشتی ولی یک چیز پیوست دیگه طبق scp wiki این scp  حدود ۲۰۰ طبقه داره و طی آزمایش چهارم که تو بازی scp 087b اتفاق می افتاد اینه که دختر گریان red misit یا همون هیولا اصلی که در این طبقات ۳ هیولا موجود هست و هیچ کس به جز کلاس d حق ورود نداره.بازیش رو حتما بکنید تا دیگه به پله های خونه اتون نگاه نکنید XD  

    ممنون از اینکه خوندی💙
    درمورد تعداد پله ها یه اشتباهی پیش اومد که درستش کردم. درمورد آزمایش هم... هرچی توی سایت اصلی بود گذاشتم =0
    ولی میرم دوبار چک میکنم💙

  • دانیال
  • ۰۵ آبان ۹۹ ، ۰۹:۳۶
  • شما نباید از من تشکر کنی من باید تشکر کنم

    خواهش میکنم وظیفه بود❤️😊
  • دانیال
  • ۰۵ آبان ۹۹ ، ۱۵:۴۱
  • https://containmentbreach.fandom.com/wiki/SCP-087-B

    اینم از این تو این سایت نوشته ۲۷۰ که شامل hall ,maze,.... میشه اگر نتونستی بفهمی تو جوابت بگو برات توضیح بدم 😉🙋😘

    اع مرسی ❤️
    گذاشتن یا نذاشتنش رو باید از افشین بپرسم 😁
    (ای افشین اگر این را میبینی بگو بذارمش یا نه؟)
  • mr.paradox
  • ۰۵ آبان ۹۹ ، ۱۷:۱۰
  • خوب اسم بازیش چی هست 

    من همینجوریش از راپله خونمنون میترسیدم دیگه اینو دیدم اوضاعم بد تر شد 

    شلوار نو لطفا (نکته داره این حرفم)

    اسم بازی SCP-087-B

    شلوار نو از کجا بیارم وای😱😱
  • Mr.paradox
  • ۰۵ آبان ۹۹ ، ۲۳:۴۲
  • دیگه کار از شلوار گزشت 

    فرش نو لازم داریم 

    الان اون ور تو میدنایت ویدیو واقعی از جن رو دیدم 

    ری ***م خدا امشب به دادم برسه 

    حالا شما تازه امدی اینو به افشین گفته بودم من وقتی بترسم 

    یا واقعا یه چیزو رو دوست داشته باشم شب تو خوابم میرم اونجا 

    و امشب تنها تو خونه هستم 

    خدایا خودت شبمو سحر کن 

    الان رخته خوابم دستاشو برام باز کرده داره چشمک میزنه میگه 

    امشب شب فراموش نشدنی خواهد بود عزیزم 

    این آغوش تلخ مرا می بلعد امشب 😵😵

    XDDDDDDD
    افشین چه بر سر شما آورده XD
    خدا به خیر کنه الان ساعت چهار و نیمه امیدوارم زنده باشی . _ .
  • T
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۱:۲۰
  • یا حضرت پشم صنعتی :/
    یا حضرت scp 2718 :|
    (این scp 2718 فقط تکون خوردن عددای بالاش حواس آدمو پرت می کنه *-* . - . .:..:. )
    یا حضرت scp 001
    یا حضرت بقیه scp ها :|
    یا حضرت  T
    0-0
    آروم باش  0-0
  • دانیال
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۱:۴۶
  • این اینقدر ترسناک نیست حاجی چرا آنقدر میترسی فوقش سکته می‌کنی (جانم) 

  • mr.paradox
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۶:۲۹
  • حاجی  تو فکر کن بری مانجورینگ رو ببین بعد شب دقیقا همون اتفاتات به صورت اول شخص برات تو خواب پخش بشه 

    نمیترسی ؟؟؟

    من این توانی رو کلاس 6 بعد دین ملک سلیمان کشف کردم 

    و کلا هم ادم عجیبی هستم  

    دیشب هم خیلی بهم خوش گزشت جاتون خالی تمام فیلم ها که دیدع بودم باهم قاطی شد و کلا دیشب عجیب غریب تمام شد 

    تک تک صنه هایی که تو میدنایت دیدم هم بود ولی دیشب جنا خوب حال دادن تو خواب من داشتم تو خونه متروکه دنبال جن میگشتم 

    اوایلش هم ترسناک بود ولی بعد کم کم باهام رفیق شدن بعد دامادشون شدم بعد جنگ جنی شروع شد اصلا دیشب کلی اتفاق افتاد 

    وبعد مردم و تمام عشق جنی هم به سرنجام نرسید 

    فقط نکته ترسناک اینه که من چند بار خواب ازدواج با جن رو دیدم   نکنه یکی از این جن ها روم کراش زده ؟؟؟؟

    خیلی عمیق بهشون فکر میکنی که توی ذهنت می مونن
    چه فیلم چه کلیپایی که به اسم واقعی منتشر میشن برای سرگرمی ببین به دید الکی بودن بهشون نگاه کن
    دخترای جن شنیدم خوشگلن ولی خب به درد نمیخورن نمیشه باهاشون کاری کرد😆 بخوای بغلش کنی از توش رد میشی
    فقط توی عالم خواب انگار شیطنت میکنن
  • دانیال
  • ۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۸:۳۶
  • من سه بار این بازی هارو تو 2 صبح کردم خیلی ترسناکه یکدونه سیستم ذغالی دارم از 11 سال پیش باهامه انقدر خاطره دارم ارتقاش هم ندادم حتی رمشو حال میکنم ولی ترسناکه ولی اگر مثل من به اجنه عادت نه خیلی هم خوبه XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    بازی ترسناک منم دوس دارم سری رزیدنت - شیطان درون - کابوس های کوچک - لیمبو اینا باحالن
  • mr.paradox
  • ۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۷:۱۲
  • اقا این بازی هایی که اقا دانیال میگه همشون یکی هست یا تک تک فرق دارن 

    از روی scp ها چندتا بازی فکر کنم ساختن 
  • دانیال حسینی
  • ۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۵:۵۶
  • فرق دارن مستر ببین نسخه معمولی آفلاین هست و داستانی ولی سکرت لابراتوری نه آنلاین هست و شما تو کلاس های مختلف قرار میگیری کلاس d chassis insigurince mtf mtf scp 

    ولی خیلی زیادتر هم هستن ولی اینا معروف ترن مخصوصا scp_087 B

    😮 که اینطووور
  • سلام.
  • ۲۸ اسفند ۹۹ ، ۰۱:۰۲
  • من فقط دماغی که هم اندازه یه سیبزمینی هستش رو میبینم 

    👃👃👃👃👃

    افرین منم برای اولین بار همینو میدیم دقت کن
  • توجه
  • ۲۶ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۵۰
  • روی اس سی پی 087 زوم کنید چی میبینید؟

  • TheEternity
  • ۲۸ دی ۰۱ ، ۱۶:۰۷
  • D-8432: لعنت به لعنتی من نمی خواهم لعنتی کنم -

    صورت مستقیماً 50 سانتی متر به سمت D-8432 حرکت می کند.

    گوگل ترنسلیت مرزهای اسیدیت رو جابجا کرد XD

  • پیدر scp ها
  • ۲۳ اسفند ۰۱ ، ۰۰:۰۱
  • واقعن ممنونم خیلی خفن بود ولی حالت نمیذونم چیچی چیکار می کرد

  • Abalfazllight
  • ۱۴ دی ۰۲ ، ۱۸:۱۹
  • آخر سر هم نفهمیدیم این scp چی میخواد😮‍💨😮‍💨

  • lencryl
  • ۲۶ اسفند ۰۲ ، ۱۹:۰۸
  • hala chetori baad az khondane in chiz bayad khab khosh bebinam vah