SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 524 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Safe

SCP 524 چیست

SCP-524 یک خرگوش سفید معمولی از گونه اروپایی است. از خز سفیدش با علائم سیاه متقارن روی بدنش قابل تشخیص است.

SCP-524 توانایی مصرف هر ماده ای را بدون توجه به خوراکی بودن نشان داده است. مانند هر عضو دیگری از گونه خود غذا می خورد، اگرچه می تواند موادی را بخورد که نه تنها غیرقابل خوردن، بلکه خطرناک هستند. SCP-524 جویدن چوب، فولاد، شیشه و در یک نمونه چندین کیلوگرم مواد رادیواکتیو ثبت شده است. SCP-524 هیچ اثر نامطلوبی را از هر چیزی که مصرف کرده است نشان نمی دهد.

پیوست: SCP-524 در خاموشی بزرگ در آگوست سال ██20 کشف شد. این SCP با جویدن راکتور، یک نیروگاه بزرگ برق را مختل کرده بود و در حالی که روی سیم بزرگی را میجوید، کشف شد.

 

علیرغم پارادوکس آشکار ، SCP-524 در صورتی که چیزی برای خوردن نباشد به طور کامل بدن خود را مصرف می کند. با جویدن دم شروع می شود، به آرامی از پاهای عقب می گذرد و به سمت سر می رود. وقتی SCP-524 از جلوی پاها و گردن خود می‌گذرد، به نوعی موفق می‌شود کل دهان خود را به داخل و خارج بچرخاند، کل سرش را گرفته و کاملاً ناپدید شود. تقریباً سی دقیقه بعد، SCP-524 دوباره در جایی اطراف محلی که خودش را خورده بود، ظاهر می شود و اساساً توسط این فرآیند آسیبی نمی بیند.

 

روش ویژه مهار: از آنجا که ماهیت کم خطری دارد، امنیت کمی برای این SCP لازم است. SCP-524 که بیشتر به عنوان "والتر" شناخته می شود ، باید تحت نظارت باشد تا از آسیب تصادفی هر ماده حیاتی در سایت جلوگیری کند. در حالی که تحت مراقبت مستقیم یکی از اعضای پرسنل نیست، ممکن است برای SCP-524 یک محفظه اختصاصی طراحی میشود، تقریباً 5 در 5 متر ، با حسگرهایی که نگهدارنده فعلی SCP-524 را از هرگونه فرار مطلع کند. به دلیل توانایی های آن، هیچ رژیم غذایی خاصی برای اختصاص دادن به این SCP وجود ندارد.

.تصویر مخفی

  • ᕼᗩᑎᗩ ...

SCP

SCP 524

SCP چیست

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۱۳)

  • scp Admin
  • ۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۹:۰۲
  • یهو شب خوابیم نیاد نصفمونو بخوره ؟ 😅

    کوچولو نترس 😶😶😶😶😶😶😂

    به دل نگیر
  • scp Admin
  • ۲۹ آبان ۹۹ ، ۱۹:۳۳
  • خب همه چی میخوره این یوقت اومد منم خورد 

    عرررررررررر.بیاد بخورات یک احمق کمتر(حالا از ادمین منو در نیاری حاجی)
  • scp Admin
  • ۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۶:۴۸
  • چرا دست بزن پیدا کردی 😂

    XD

    شوخی می کنم باهات جدی نگیر اگر ناراحت شدی ببخشید):
  • هونیا موتور
  • ۰۳ آذر ۹۹ ، ۲۰:۰۹
  • دوسش دارم نانازه

    آره فسقلیه ^-^
  • اسید سیتریک
  • ۰۳ آذر ۹۹ ، ۲۳:۰۰
  • چقد جالب

    بله بله ^-^
    البته به احتمال زیاد اینها خیالی هستن 
  • awtix
  • ۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۳:۴۴
  • من باید یه چن تا اهن و فولاد بزارم جلو خرگوشم ببینم میخوره یا نه=|

    شاید منم یه SCP تو خونه دارم و بی خبرم :O

    خرگوش داری؟؟؟!!

    ندی بهش ها ممکنه حالا واقعا قورت بده اونم حیوان هست نمی‌فهمه نکنی ها
  • awtix
  • ۰۴ آذر ۹۹ ، ۱۴:۴۸
  • داشتش ک بله دارم

    ن شوخی کردم

    مگ دیوونم طفلکو اذیت کنمXD

    احتمالش یه صدم درصده ک یهSCPباشه

    مخصوصن وقتی ک الان یه ساله دارمش

     

    اخی چند سالشه 
    آفرین خوبه حیوان آزاری نمیکنه یکدونه پسر خاله دارم تا گربه میبینه می‌ره دنبالش بعد من یکدونه از این سگ کوچولو ها از حدودا ۱۷ سالگی دارمش از اون که میبینتش اصن نمیاد کنارم کوچولو هست سگه ها ولی می‌ترسه الان سگه من هفت سالش رو بهمن تموم می‌کنه می‌ره تو هشت سال
  • awtix
  • ۰۴ آذر ۹۹ ، ۱۹:۵۴
  • الان چن روزی میشه ک رفته توی یه سالD=

    اوخیییی الهییی

    من عاشق سگم ولی چ کنیم ک اسلام دستمونو از پشت بسته:(

    من ک خودم اینو ک نجسه قبول ندارم

    ولی دگ نمیشه ک روی حرف خونواده چیزی گفت:)

    من که نجس بودنش رو قبول ندارم ممنون تازه یک سالشه اخییییی
  • امیر حسام رضایی
  • ۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۸:۲۸
  • WTF😐😐😑😑😑

  • Captain Amir
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۳۲
  • به نظرم بهتر بود تو دسته SAFE حضور  داشت 

  • آریا
  • ۳۱ تیر ۰۲ ، ۰۴:۲۵
  • منم ی گربه گوگولی داشتم ولی مجبور شدم که...... 

    ولش کنم

    (ToT)

  • SCP_049
  • ۱۴ فروردين ۰۳ ، ۱۴:۳۰
  • دقیقا چطور وقتی داره شکمش رو میخوره غذاش میره تو شکمشxd

  • Captain goony
  • ۲۷ تیر ۰۳ ، ۱۲:۳۸
  • چجوری دیوار سازمان رو نخورده؟