SCP Room

انواع scp - اس سی پی
scp 1499 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Safe

scp 1499 چیست

 

توضیحات: SCP-1499 یک ماسک ضد گاز مدل GP-5 شوروی است. آزمایش انجام شده بر روی جسم نشان می دهد که عملکرد اصلی خود را حفظ کرده است. اثرات ناهنجار SCP-1499 هنگامی که انسان SCP-1499 را روی سر خود قرار می دهد ، فعال می شود.تقریباً یک ثانیه بعد از محکم شدن کامل SCP-1499 روی سر سوژه ، او از دید بقیه محو میشود.

آزمایش نشان داده است که بی سیم های رادیویی دو طرفه با وجود غیرقابل شناسایی بودن شخص، قادر به تبادل اطلاعات هستند. به محض پوشیدن SCP-1499 ، افراد مورد آزمایش محیط کاملاً متفاوتی را نسبت به شرایط قبل از استفاده از SCP-1499 گزارش می کنند. افراد گزارش کرده اند که با برج های بلند سیاه رنگ احاطه شده اند و نیز موجوداتی را در این چشم انداز دیده اند. این موجودات، با نام SCP-1499-1، به عنوان انسان نماهای برهنه و بلند قد با پوست تیره توصیف شده اند که دارای پوشش ضخیمی از یک ماده چسبناک ناشناخته هستند. نمونه‌های SCP-1499-1 همچنین دارای تعداد زیادی چشم و دهان هستند که بدنشان را پوشانده است. پس از برداشتن SCP-1499 از سر، سوژه ها در همان مکانی که هنگام پوشیدن آن بودند، دوباره ظاهر می شوند.

 

 

روش نگهداری:SCP-1499 باید در یک جعبه قفل دار که همیشه توسط دو عامل محافظت می شود، نگهداری شود. آزمایش مربوط به SCP-1499 مستلزم این است که مجوز پرسنل سطح 4 متوقف شود. آزمودنی ها برای برقراری ارتباط با محققان از یک بی سیم کوچک در زیر SCP-1499 استفاده می کنند. به دلیل خطر از دست دادن SCP-1499 دیگر آزمایش توسط افراد کلاس D انجام نمی شود. اگر افراد مورد آزمایش به هر نوع خطری وارد شوند ، باید بلافاصله SCP-1499 را بردارند.

 

 

 

 

مقسی که دیدید 

 

فان افشینی

 

 

 

 

تصویر مخفی

  • SCP: Contaminat breach

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۱۲)

  • ♪♪HANANE ♪♪
  • ۰۹ دی ۹۹ ، ۱۹:۱۰
  • دندون اون اس سی پی و اوت دختره که توی کاغذ بود و اینو بدید من دیگه واقعاا باهاتون کاری ندارم!

    جالب بید مرسی که گذاشتی @-@

    خواهش.ترکیب خوبی است
  • ⛩ سنپای
  • ۲۲ دی ۹۹ ، ۱۲:۴۸
  • عه scp173 همینجوری خطرناک هست دیگه تا دندونم مسلحش کردی؟ 😅😂

    خخخخخ.با اجازه فان افشین هست آخه افشین این ۱۷۳ رو خیلی دوست داره
  • محمد طاها اسلامی
  • ۰۶ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۲۷
  • آخ آخ یه کاری انجام بدیم

    یه کلاس دی بره به scp_096 نگاه کنه بعد یا اون ماسکو بزاره یا scp بعد ببینیم scp_096 چیکار میکنه

    عجب فکریا! XD

    من تو بازی گذاشتم آروم شد ماسک رو در آوردم بالا رو نگاه کردم و در رفتم
  • محمد طاها
  • ۲۶ بهمن ۹۹ ، ۱۶:۵۴
  • عه مگه میشه از دست scp_096 در رفت XD والا ما رو مریخ هم بریم میاد دنبالمون بعضی وقتا با خودم میگم داداش اندر منه XD

    نه تا کره مریخ دیگه نمیتونه بیاد رفتم خوندم مگر اینکه یک ادم 096 رو بفرسته فضا(عجب ادم مرض داری پس)
  • محمد طاها
  • ۲۷ بهمن ۹۹ ، ۱۳:۴۷
  • اقا چیشد دوباره مردید؟ چرا مطلب نمیزارید؟ خسته شدم :(

    دارم ترجمه مینمایم "-"
  • محمد طاها
  • ۲۸ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۴۰
  • اجی میدونم تو زنده ای اون پسرارو میگم -_- تو که خوبی اس سی پی ادمینم خب (نمیدونم چی بگم) اما scp; continat breach یکم جو رو زیاد میکنه

    اینم دلگرمی XD

    جدی نگیر بابا شوخی ممیکنم (B

    چی

    چی گفتی 😬😬
    1-تلفظ درست اسم من contaminat breach

    2- اگر مطلب زدم


    (شوخی😂😁)
  • محمد طاها
  • ۲۸ بهمن ۹۹ ، ۱۵:۴۲
  • وای غلط کردم اصلا واسه چی تو خوندی؟ XD

    ای بشر من کجا تو کجا
    بیا دعوا >:)

    البته من گفته باشم چه یه نفر چه چند نفر من در میرم XD

    ارهه


  • آرتمیس
  • ۱۸ فروردين ۰۰ ، ۱۶:۰۱
  • سلام و درود. من این مطالب را در ناملیک به صورت پادکست گوش می دم و واقعا جالب هستند ، با وجود اینکه هنوز در اوایل دهه دوم عمرم هستم اما به هیچ عنوان نمی ترسم راستش شاید این مطالب کمی هم به من آرامش بدن و ازشان در داستان هام استفاده کنم . و لطفاً ... اگر شما به ناملیک و پادکست پاد دسترسی دارید خواهش می کنم درباره ی scp ها اطلاعات بیشتری به نمایش بزارید . 

    بله من خودمم شنیدم.نه ما دسترسی نداریم
  • Hi
  • ۲۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۳:۰۴
  • Scp 173 سرباز شوروی شد 😂😂

  • رو 049 کراش دادم :/
  • ۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۳۸
  • دمت گرم یلی وقته دارم فکر می کنم ببینم این چیه

     

  • Ye amin
  • ۱۸ تیر ۰۲ ، ۲۳:۱۲
  • من اینو میخاممممم

  • کامرد میجر شوروی یوری صغرایف یاlmp123
  • ۱۹ آبان ۰۲ ، ۱۰:۱۹
  • حاجی کم موند یونیفورم  نظامی ارتش شوروی بدن اون یارو تو عکس دیگه رسما وات دهل ایز دیس