SCP Room

انواع scp - اس سی پی
scp 2328 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Euclid

scp 2328 چیست

توضیحات: SCP-2328 ساختاری شبیه به انسان مذکر، تقریباً از 18 تا 21 سال سن و 180 سانتی متر قد است. به نظر می رسد که یک لباس پلاستیکی حاوی پلاستیک سبز و یک ماسک ضد گاز سیاه پوشیده است ،و اندام او به جز قسمت هایی از صورت که از طریق سوراخ های ماسک آن قابل مشاهده است مشخص نیست. با این حال، رادیوگرافی نشان می دهد که لباس مهارکننده، ماسک ضد گازو پوست صورت SCP-2328 یک قطعه متحرک غیر قابل جداسازی است و فضای داخلی لباس محافظ SCP-2328 منحصراً با مواد زاید خانگی مانند روزنامه ها ، اجزای سازنده وسایل آشپزخانه و حمام و غذای فاسد پر شده. این ماده هیچ اجزای انسانی قابل تشخیصی ندارد ،به جز برای پوست صورت که قابل مشاهده است.

SCP-2328 علیرغم ترکیب غیر زنده اش، جاندار، عاقل و قادر به گفتار است و از یک انسان عادی قابل تشخیص نیست. زباله های خانگی که معمولاً از همان مواد موجود در لباس SCP-2328 تشکیل شده اند ، به طور مداوم در مکان های تصادفی اطراف SCP-2328 ظاهر می شوند.

هنگامی که SCP-2328 در فضای باز یا در یک محیط مشابه غیر مسدود است، تمام مواردی که تولید می کند در 100 متری SCP-2328 خودنمایی می کنند. وقتی در داخل سازه ای ساخته شده توسط بشر باشد ، مانند خانه یا ظرف حمل و نقل ، تمام مواد تولید شده از آن بدون در نظر گرفتن مسافت ، در هر کجای آن سازه ظاهر می شوند. زباله ها بدون توجه به اندازه محیط اطراف SCP-2328 با سرعت متوسط ​​12 متر مکعب در روز تولید می شوند.

به نظر می رسد تولید زباله SCP-2328 یک عملکرد غیر ارادی است که SCP-2328 هیچ کنترلی بر آن ندارد. با این حال ، محتوای زباله و میزان تولید می تواند بر اساس وضعیت عاطفی SCP-2328 تغییر یابد. SCP-2328 به طور معمول حاوی مواد زباله ای است که در کیسه هایی تولید می شود ، و به طور مداوم از فیلتر سبز سمت چپ ماسک گاز تولید می کند. با این حال ، SCP-2328 زباله ای که تولید می کند بسیار کثیف و پوسیده خواهد بود. SCP-2328 هیچ یک از اثرات منفی روانی را که معمولاً با قرار گرفتن طولانی مدت در محیط ناپاک مرتبط است ، متحمل نمی شود.

در عوض ، این اثر معکوس را تجربه می کند، به طور تدریجی شادتر می شود زیرا محیط اطراف آن به طور فزاینده ای کثیف و پر از زباله های تولید شده می شود و با تمیز شدن محیط اطراف ، افسرده می شود. SCP-2328 همچنین نارسایی شدید عاطفی و فکری را نشان می دهد و حتی در تصمیم گیری های ساده و مستقل نیز بسیار مشکل دارد. به نظر می رسد تمایل SCP-2328 برای برقراری ارتباط با کارمندان دیگر بیشتر از نارضایتی آن از احتمال حذف مواد زائد باشد.

 

روش های مهار:

روشهای ویژه مهار: SCP-2328 قرار است در محل کشف اولیه آن قرار داشته باشد و تا زمانی که نیازی به خنثی سازی نداشته باشد ، نباید از محل خارج شود. یک تیم امنیتی چهار نفره باید همیشه در محل بماند و از ورود همه و غیرنظامیان به محل مهار جلوگیری کند. همه پرسنل باید در هر زمان که در محل نگهداری محلول SCP-2328 هستند، لباس محافظتی در برابر آسیب های زیستی بپوشند.

تمام زباله های تولید شده توسط SCP-2328 باید تا زمانی که ممکن است در محل نگهداری شوند تا همکاری SCP-2328 حفظ شود. به صورت ماهانه، تمام زباله‌های سه ماهه یا بیشتر در محل باید به نزدیک‌ترین محل دفع بنیاد منتقل شوند، فهرست‌بندی شوند، و براساس ویژگی‌ها و دفعات تولید، بایگانی یا دفع شوند. SCP-2328 باید تحت این تصور نگهداری شود که تمام زباله های تولید شده آن در یک مرکز ذخیره سازی خارج از سایت نگهداری می شود.

تصویر مخفی

  • SCP: Contaminat breach

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۵)

  • امید
  • ۲۱ دی ۹۹ ، ۱۶:۵۶
  • چه scp عجیبى بود میتونید در یک زمان راجع به scp-000پست بزارید ممنون

    Scp 00 وجود نداره یک شایعه است در واقع تو سایت اصلی نیست پس نداریم همچین موجودی.ممنون
  • ⛩ سنپای
  • ۲۲ دی ۹۹ ، ۱۲:۴۶
  • scp زباله ساز 😂

    دقیقاً
  • hideous phantom
  • ۰۹ اسفند ۹۹ ، ۱۴:۳۲
  • " به نظر می رسد تولید زباله SCP-2328 یک عملکرد غیر ارادی است که SCP-2328 هیچ کنترلی بر آن ندارد. با این حال ، محتوای زباله و میزان تولید می تواند بر اساس وضعیت عاطفی SCP-2328 تغییر یابد. "

     

    این تیکشو خوندم اصن پوکیدم از خنده هههههههههههههههههههههههههههه

    XDDDDDDDDDDDDDDD
  • طاها
  • ۲۶ مرداد ۰۲ ، ۱۹:۰۶
  • خدا یا یه اس سی پی خلق کن ب طور غیر ارادی پول تولید کنه

  • Full name 0
  • ۱۴ فروردين ۰۳ ، ۱۹:۰۷
  • سلام scp 6687 رو بزار داخله ایرانه