SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP-1048 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Safe

طبقه بندی شده در کلاس Keter

SCP-1048 چیست

توضیحات :  scp-1048 یک خرس عروسکی کوچک با قد 33 سانتی متر است که ابتدا بی خطر به نظر میرسید . در ابتدا scp-1048 هیچ علائمی در مورد خشم یا شاد نبودن از خود نشان نداده است . scp-1048  قادر است با حرکت کردن و فعالیت های محدود با دیگران تعامل کند . scp-1048 معمولا توسط کار های معمول ابراز علاقه با دیگران ارتباط بر قرار می کند مانند در آغوش گرفتن البته بعضی اوقات نقاشی های کودکانه ای نیز می کشد . scp-1048 همچنین در حال رقصیدن و پریدن نیز مشاهده شده است . تمام پرسنل به محبت او پاسخ مثبت داده اند حتی پرسنل کلاس D .

تلاش برای برقراری ارتباط با scp-1048 در مورد ماهیت آن شکست خورد . هر چند scp-1048 قادر به نشان دادن بله و خیر توسط حرکت است اما به سوالاتی که در مورد ماهیت آن پرسیده می شود بی توجهی می کند . فعلا مشخص نیست مه نمی خواهد جواب دهد یا نمی تواند . هرچند scp-1048 قادر به ترسیم ابتدایی است ، اما از آن برای کاری بیشتر از ابراز محبت استفاده نکرده است

رفتار ناهنجارتر تا بعد از ۷ ماه دیده نشد . دکتر کارور گفته است که ظاهرا scp-1048 قادر است در اطرفیان حس امنیت کاذب را ایجاد کند و از آنها نمونه ای از آنها را بدزدد .

 

روش ویژه مهار : قبلا آزاد بود در تمام site-24 آزادانه حرکت کنه . تمام افرادی که با scp-1048 تعامل داشتند دچار افزایش روحیه می شدند .

اما در حال حاضر  در مکان ناشناخته ای در site-24 در حال پرسه زدن است . scp-1048 فعلا در امنیت نگه داری می شود اما همچنان خطرناک است . بدلیل امکان اشتباه گرفتن خرس عروسکی با scp-1048 ، وارد کردن هیچ چیز خرس مانندی به site-24 مجاز نیست .

شناسایی و دیده شدن هرچیزی شبیه به خرس عروسکی  باید بلافاصله به پرسنل امنیتی گزارش داده شود .

دکتر کارور می گوید :«این یک شوخی نیست . ما نمی دانیم توانایی کامل scp-1048 چیست و چه چیز های را در خود گنجانده است».

 

نمونه های موجود خصمانه و خطرناک تولید شده توسط scp-1048 در حال حاضر scp-1048-A، scp-1048-B و scp-1048-C هستند .

 

SCP-1048-A: در تاریخ ██ / ██ / ████ ، SCP-1048-A در سایت 24 سرگردان کشف شد ، همراه با 1048-SCP-1048-A. scp شبیه یک خرس عروسکی است که از نظر اندازه و شکل شبیه SCP-1048 است ، اما کاملاً از گوش انسان ساخته شده است. شاهدان مصاحبه شده گزارش دادند که به نظر می رسد SCP-1048 در حال گشت و گذار در سایت 24 به همراه SCP-1048-A است. دکتر کارور به همراه یک تیم امنیتی به محل حادثه فراخوانده شدند. تیم امنیتی ابتدا وارد عمل شدند و سعی کردند SCP-1048-A را مهار کنند. هدف یک جیغ بلند ایجاد کرد که در شعاع 10 متری درد شدیدی را در چشم و گوش همه تحمیل می کرد. رشدهای شبیه گوش بلافاصله در 5 متری موضوع شروع به رشد می کنند و بدن آنها را در کمتر از 20 ثانیه می پوشاند. هر فرد مبتلا به این علامت در عرض 3 دقیقه جان خود را از دست داد ، در نتیجه کارکنان ، از جمله کل تیم امنیتی ، منجر به مرگ شدند. با کالبد شکافی مشخص شد که علت مرگ خفگی ناشی از انبوهی از رشد گوش مانند است که در دهان و نای همه قربانیان ظاهر می شود. قبل از رسیدن دکتر کارور ، SCP-1048 و SCP-1048-A از صحنه فرار کردند و از زمان حادثه هنوز محل مهار آنها وجود ندارد ، هرچند مشاهده های هر دو در چندین نوبت گزارش شده است. اندکی پس از وقوع این حادثه ، یک محقق فاقد یک گوش کشف شد. به گفته وی ، هنگام خواب از طریق روشهای ناشناخته گوشش برداشته شد. هیچ قربانی دیگری در برداشتن گوش یافت نشد ، بنابراین مشخص نیست که آیا SCP-1048 گوش بیشتری را از منبع دیگری به دست آورده است ، یا اینکه قادر به تکثیر اشیا یا مواد است.

SCP-1048-B: توسط چند نفر از کارمندان بنیاد در کافه تریای سایت 24 در ██ / ██ / was کشف شد. شکل ظاهری سوژه تقریباً یکسان با SCP-1048 بود ، اما به روشی نامنظم و تند حرکت کرد. شاهدان گزارش دادند که به نظر می رسید گویی چیزی در داخل SCP-1048-B در حال حرکت است. سوژه در ابتدا هیچ تلاشی برای تعامل نکرد ، تا اینکه در درز آن مشخص شد که به نظر می رسد دست و بازوی یک نوزاد انسانی است که بیرون می زند و هوا را می گیرد. با مشاهده این موضوع ، یک محقق زن به نام ████ ██████ فریاد کشید و SCP-1048-B با انتشار گریه ای بلند مانند شبیه به یک نوزاد انسان ، واکنش نشان داد. سپس موضوع سعی کرد [DATA EXPUNGED] محقق فریاد زده ، آسیب جدی داخلی وارد کند. در هرج و مرج بعدی ، یک تیم امنیتی مجبور به تحقیق [REDACTED] و محقق و SCP-1048-B شدند. تقریباً 3 ساعت پس از این حادثه ، دکتر ██████ در مطب خود بیهوش و خونریزی یافت. هنگام خواب سقط جنین روی او انجام شده بود و جنین 8 ماهه هرگز پیدا نشد. این فرضیه وجود دارد که SCP-1048 از کودک متولد نشده دکتر  برای ایجاد SCP-1048-B استفاده کرده است. اطلاعات مربوط به منشأ احتمالی SCP-1048-B نباید به بازماندگانی که در حال حاضر تحت درمان با حادثه SCP-1048-B هستند ، فاش شود ، زیرا دکتر کارور معتقد است که این برای بهبود آنها بسیار مضر است.

SCP-1048-C: موضوع شبیه خرس عروسکی شبیه SCP-1048 است ، اما کاملاً از ضایعات فلزی زنگ زده تشکیل شده است. سوژه اولین بار توسط دکتر کارور در هنگام نوشتن گزارش در مورد حادثه SCP-1048-B توسط on / ██ / sight مشاهده شد. سوژه وقتی متوجه شد دکتر کارور در حال مشاهده آن است ، از اتاق فرار کرد. در تلاش برای تعقیب SCP-1048-C ، دکتر کارور شاهد کشته شدن و معلول شدن پرسنل بنیاد بود زیرا این شخص در هنگام فرار خشونت شدید نشان داد.

SCP-1048-C از زمان مشاهده اولیه تاکنون مشاهده نشده است و مشخص نیست که آیا هنوز در مکانی در سایت 24 ساکن است یا خیر. از هر ماده ای که احتمالاً برای ساخت SCP-1048-C توسط SCP-1048 استفاده شده است نیز مشخص نیست .

ضمیمه 1048-1: SCP-2295 از نظر عملکرد شبیه SCP-1048 است ، اما تقریباً ضد التهاب است. تلاش ها برای ایجاد منشأ مشترک ادامه دارد.

در صورت مواجهه مجدد با SCP-1048-A یا SCP-1048-C احتیاط شدید لازم است.

 

 

نویسنده:scp mobile tasks force nine tailed foxs 

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۵)

  • scp mobile tasks force nine tailed foxs
  • ۱۸ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۴۷
  • شرمنده خوابم میومد واسه همین از scp-1048-A  به بعد دادم مترجم گوگل برام ترجمه کنه

    خیلی هم عالی .
  • scp mobile tasks force nine tailed foxs
  • ۱۹ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۵۷
  • یک چیزی این که گذاشتین کاتر درسته ولی اینکه مثل بقیه ( مثلا 5000 ) بزارید اول سیف بعدا کاتر درست تر می شه

    امن کاتر

    نوشتم امن ولی خونده نمی شود 

    گذاشتم ممنون که گفتی .
  • علاقه مند به scp
  • ۰۷ مرداد ۰۱ ، ۱۰:۱۳
  • آقا اینا دیگه چه مغز مریضی دارن همچین چیزایی از خودشون در میکنن 

    . آره منم دارم اگه میشد چندتا scp از خودم مینوشتم 
  • GIGA CHAD
  • ۲۹ بهمن ۰۱ ، ۱۵:۲۹
  • من اول فکر کردم چه نازه چرا هم زمان تو keter و هم زمان safe خوندم اولش فکر کردم ناز بود ولی بعدش که نگم برات یه پا جیسون ورهیز یا خدا چه وحشتناکه

  • یک بنده خدایی
  • ۰۷ فروردين ۰۳ ، ۱۶:۴۰
  • الان این کجاش خطرناکه