SCP Room

انواع scp - اس سی پی
scp-261 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Safe

scp-261 چیست

توضیحات : SCP-261 یک ماشین فروش مواد غذایی بزرگ مشکی است که هیچ صفحه شیشه ای جلویی ندارد و یک صفحه کلید کوچک در سمت راست دارد. SCP-261 در یوکوهاما ، ژاپن پیدا شد. SCP-261 پس از تحقیق در مورد "یک دستگاه فروش اتوماتیک جادویی" که در اینترنت در گردش بود ، مورد توجه بنیاد قرار گرفت. SCP-261 در کوچه پس کوچه های پشت یک مرکز خرید بزرگ پیدا شد . روی آن دست نوشته ای به زبان ژاپنی به معنی "از کار افتاده" نوشته شده بود. SCP-261 در حالت عادی از هیچ نشانه خاصی برخوردار نیست و مشخص نیست در گذشته متعلق به چه مکان یا شخصی بوده و چگونگی قرار گرفتن آن در مکان فعلی نیز مشخص نیست.

از نظر داخلی ، SCP-261 به نظر می رسد یک دستگاه معمولی فروش است که برای فروش اقلام غذایی و آشامیدنی مجهز است. پس از زدن کلید و باز شدن درب ورودی ، هیچ ماده غیر عادی یافت نشد و مشخص شد که SCP-261 در واقع حاوی مواد غذایی یا نوشیدنی در داخلش نبوده است. صفحه کلید با این که به درستی کار می کند ، هیچ یک از مکانیزم های توزیع و قطعات داخلی را فعال نمی کند.

وقتی پول در SCP-261 قرار می گیرد و یک عدد سه رقمی روی صفحه کلید وارد می شود ، SCP-261 یک کالای تصادفی را به فروش می رساند. SCP-261 واحد پولی دیگری به غیر از "ین" (واحد پول ژاپن) قبول نمی کند . در صورت وارد کردن هر پولی بجز ین ، پول قبول نمی شود و از شکاف برگشت سکه باز می گردد . نحوه نمایش این موارد ناشناخته است. با این حال ، SCP-261 در هنگام باز بودن درب یا قرار دادن دستگاه های ضبط اطلاعات مانند دوربین در داخل scp-261 کار نمی کند. شماره وارد شده روی صفحه کلید هیچ تأثیری بر روی کالای فروخته شده ندارد و همچنین هیچ الگویی شناسایی نشده است. اقلام همیشه نوعی "میان وعده" هستند و معمولاً بسته بندی های براق و جلب توجه کننده دارند.

SCP-261 قادر است بدون برق کار کند ، اما عملکرد در این حالت باعث می شود که فروش خیلی سریعتر از حد معمول اتفاق بیفتد. اگر SCP-261 در مدت زمان کوتاه چندین بار استفاده شود و یا مقادیر زیادی پول قبل از فروش کالایی وارد شود ، SCP-261 شروع به توزیع اقلام عجیب و غریب می کند. در حالی که کاملا خوردنی است ، معمولا برای مصرف انسان مناسب نیست .

 

روش ویژه مهار : scp-261 فقط می تواند توسط کارکنان سطح 2 یا بالاتر استفاده شود . تمام اقلام تولید شده توسط scp-261 به همراه پول وارد شده باید ثبت شوند . scp-261 فقط هر ده بار در روز قابل استفاده است اما آزمایشات در مورد scp-261  شامل این محدودیت نمی شود . تمام اقلام تولید شده توسط scp-261 باشد توسط کارکنان بهداشت بنیاد برای مصرف تایید شود . درصورت انجام ندادن این کار هرگونه اثرات جانبی منفی بر عهده خود شخص بوده و بنیاد هیچ مسئولیتی یا در این باره قبول نمی کند . موارد خطرناک و یا مفید تولید شده با صرف هزینه توسط بنیاد ثبت و ضبط می شوند .

 

[ شرمنده کار داشتم واسه همین از اینجا به بعد رو گذاشتم تو مترجم :( ]

گزارش موارد فروخته شده در مرحله آزمایش 8:
800 ین برای هر مورد وارد شده است . اقلام هر 2 دقیقه توزیع می شود. SCP-261 به برق متصل است.

"Coke Zero" - یک قوطی رژیم غذایی کک ، بسته بندی به زبان انگلیسی.

"Cheetos" - یک کیسه کوچک غذای میان وعده چیتوز ، بسته بندی به زبان انگلیسی.

"Black Black" - یک بسته آدامس کافئین دار ، بسته بندی شده به زبان ژاپنی.

"Yan Yan" - یک مخروط یان یان منفرد ، با مات شدن هلو ، بسته بندی به زبان ژاپنی. شرکت Meiji Seika این عطر و طعم را تولید نمی کند.

”Pepsi: Dragon Twist” - یک قوطی کپا پپسی ، با اثری از عطر و طعم میوه ، بسته بندی به انگلیسی. طعم شناخته شده به عنوان Dragon Fruit. پپسی کو این محصول را تولید نمی کند.

"Darkside Cola" - یک "قوطی" با کناره های پلاستیکی شفاف ، بسته بندی شده به زبان ژاپنی. مایع داخل آن مشخص است. با باز شدن ، به نظر می رسد مایع در برابر هوا واکنش نشان می دهد و در طی چند ثانیه به رنگ سیاه تیره تغییر می کند. رنگ سیاه "به نظر می رسد دود بلند است" و قابل برگشت نیست. مزه مایع به عنوان "کولا ، با چیزی تند در آن" توصیف شده است.

"The Little Bakery: 7 Grain" - یک لوله کوچک به اندازه یک آب نبات با یک دکمه سبز ، ساخته شده از آلومینیوم ، بسته بندی به زبان انگلیسی. هنگامی که قسمت بالایی پیچ خورده است ، توده ای از "خمیر" اکسترود می شود. "دوغ" حاوی چندین آنزیم و باکتری است که هنوز شناسایی نشده اند. در اثر تماس با هوا ، این مواد باعث بالا آمدن و "پخت" خمیر می شوند ، و باعث از بین رفتن میکروب ها می شود. یک قرص نان کوچک و گرد به وزن 250 گرم تولید می کند. طعم خوب ، جویدنی توصیف شده است.

"Lemon Clams" - کیسه پلاستیکی ضخیم با یک لوله پلاستیکی در طرف آن ، حاوی آب و دوازده صدف ، بسته بندی به زبان هلندی. به دنبال دستورالعمل های روی بسته ، لوله پلاستیکی مانند یک "چوب براق" ترک خورد. مایعات موجود در کیسه به بخار تبدیل شد و از حفره ای که در قسمت بالای کیسه باز می شد خارج شد و یک محقق را کمی سوزاند. بخار دادن پس از سی و هشت ثانیه به پایان رسید و پس از آن مشخص شد که صدف ها کاملاً پخته شده و با طعم لیمو ملایم تزریق می شوند. در تحقیقات ، صدف ها هیچ گونه ثبت شده ای مطابقت ندارند.

"Diet Ghost" - قوطی حاوی نمونه ای از SCP-2107. بسته بندی به زبان انگلیسی بود. آزمایش انجام شده بر روی این نمونه نتایج مشابهی را با سایر موارد موجود در SCP-2107 فراهم کرده است. این اولین باری است که SCP-261 شی SC SCP دیگری را به فروش می رساند.

"<ناشناخته>" - کیسه مش کوچک پر از اهرام کوچک و چند رنگ ، بسته بندی به زبان ناشناخته. هرم در مقایسه با گچ از نظر طعم و قوام ، طعم بسیار سخت و ناخوشایندی دارد. هرم ها در آب داغ قرار می گیرند ، باز می شوند و "رشته هایی" تولید می کنند که به سرعت حل می شوند ، آب را همان سایه هرم می کنند. آب طعم اضافی نداشت ، اما آزمایش نشان داد که در مواد معدنی ، کربوهیدرات و پروتئین ، با چندین ماده معدنی که در حال حاضر مشخص نیست ، افزایش چشمگیری وجود دارد. مشخص شد که این مطالب با مصرف روزانه مواد مغذی توصیه شده برای انسانهای بزرگسال مطابقت دارد. محققان در مصرف آب دو ساعت بعد گرفتگی معده را گزارش کرد ، اما هیچ اثر دیگری نداشت.

"<ناشناخته>" - جعبه آلومینیومی با یک پنجره شیشه ای کوچک در کنار آن ، و یک دکمه گرد بزرگ در بالا ، بسته بندی به زبان ناشناخته. جعبه یکپارچه است و به نظر می رسد پر از حیوانات کوچک و گردی است که با خز پوشانده شده اند و هر کدام دارای سه پنجه کوچک و یک چشم بزرگ هستند. با فشار دادن دکمه ، داخل جعبه به سرعت گرم می شود و حیوانات کوچک را زنده می پزد. صداهای خفه و خراش در طی فرآیند پخت برای چندین ثانیه شنیده می شد. بعد از یک دقیقه و سی ثانیه ، صفحه جلویی باز می شود و امکان دسترسی به حیوانات اکنون پخته شده را فراهم می کند. پروفسور کاین داوطلب خوردن حیوانات شد و هیچ محقق دیگری حاضر به این کار نبود. طعمی که به عنوان ترد و بسیار تند همراه با کمی گوشت گاو توصیف شده است.

"<ناشناخته>" - قوطی آلومینیومی بلند و نازک ، بسته بندی به زبان ناشناخته. باز شدن قوطی باعث واکنش شیمیایی مایع درون قوطی شد. ظاهراً مایع برای اتمسفر اکسیژنه در نظر گرفته نشده بود و با شدت منفجر شد و باعث چندین مجروحیت و کشته شدن دو محقق شد. آزمایش متوقف شد و منطقه پاک شد. به مدت چندین روز در منطقه آزمایش بوی مرکبات مشاهده شد.

 

نویسنده:scp mobile tasks force nine tailed foxs 

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۶)

  • 049
  • ۱۹ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۰۶
  • سلام این عکسه رو از کجا آوردی که  گذاشتی؟

     

    از گوگل ایمیج 
  • درسته عکسی که بنظرم واقع گرایانه تر باشه میذارم ولی اگه عکس بهتری مدنظر داری برای بعدی ها لینکشو بده تا همونو بذارم 

    .
  • منم
  • ۱۸ دی ۰۰ ، ۰۰:۱۲
  • چیتوز ؟؟؟؟؟

    ولی عجب چیزی باحالی

  • scp mobile tasks force nine tailed foxs
  • ۲۵ بهمن ۰۰ ، ۰۹:۵۴
  • بله چیتوز افتخار کن

  • محمدمهدی فرخی فکرت
  • ۰۲ اسفند ۰۰ ، ۱۶:۳۴
  • بیشتر شبیه یه پورتال میاد دنیاییه

  • ناکاهارا چویا
  • ۱۶ فروردين ۰۳ ، ۱۹:۴۸
  • وقتی اوتاکویی و بانگو فنی وقتی یوکوهاما رو میبینی ذوق مرگ میشی نمونش خودم