SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 3006 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Euclid

SCP 3006 چیست

این scp یه فیلم آنلاین با عنوان "ما شماره یک هستیم" هست که مربوط به برنامه تلویزیونی lazy town و یکی از شخصیت های اون یعنی روبی روتنه که در ویدیو در یک فضای بسته در حال رقصیدن و حرکات موزونه.

با هر بار کامل دیدن این ویدیو تعداد روبی روتن های داخل اون 2 برابر میشه یعنی اول یدونه روبی روتن داره میرقصه دفعه بعدی که فیلم کامل دیده بشه میشه 2 تا و هربار عدد در 2 ضرب میشه. و البته پرسنل ضبط فیلم که در پشت صحنه فیلم هستند از جمله صدابردار و فیلم بردار هم دوبرابر میشن که ابتدا مشخص نبود چون با زیاد شدنشون هم سعی میکردن جلوی کادر دوربین ظاهر نشن ولی وقتی اونقدر زیاد شدن که چاره ای جز اشغال کردن صفحه نداشتن این مورد نمایان شد.

این ویدیو بخاطر پخش شدنش در اینترنت و بازدید بالاش اونقدر روبی روتن ها زیاد شدن که بخاطر کمبود جا و فشردگیشون به هم موقع رقصیدن ناخواسته به هم آسیب میزنن و با پوستای کنده شده و چهره خونین به سختی حرکات موزون انجام میدن. تلاش شرکت آلفابت برای حذف این ویدیو از اینترنت و جلوگیری از آپلود مجددش هنوز ادامه داره.

این ویدیو بارها آپلود شده و چند قسمت و اثر مختلف ازش دیده شده و نتیجه زیاد شدن روبی روتن ها نیز یکسان نبوده. حتی توی یکی از ویدیوها آدم یا آدم نماهای توی نمایش متوجه زیاد شدنشون میشدن و وحشت میکنن و از ترس فریاد میکشن.

 

لازم به ذکره که ویدیو هایی که آپلود میشن نوعی ارتباط با هم برقرار میکنن و دیدن هر ویدیو روی بقیه هم تاثیر میذاره و باعث افزایش تعداد بقیه هم میشه.

 

چون روش مهار این مورد و جلوگیری از آپلود ویدیو سخت هست در دسته EUCLID قرار میگیره.

 

برای دیدن نتایج مختلف فیلم که بعد از ازدیاد کاراکترها اتفاق میفته از سایت اصلی گزارش هارو مطالعه کنید کلیک

 

تصویر مخفی

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۱۴)

  • عمو سیوی
  • ۲۰ مهر ۹۹ ، ۰۷:۵۴
  • این چ باحال بود 😂😂😂

    آره یکم کمدی-ترسناکه 

    .
  • Antar Barqi
  • ۲۰ مهر ۹۹ ، ۰۸:۱۴
  • ظاهرا تخیل اونا خیلی قویه :|

    ما هم میتونیم زیاد سخت نیست 
  • حنانه
  • ۲۲ مهر ۹۹ ، ۲۲:۵۱
  • یعنی الان من ویدیوش رو نگاه کنم تعدادم زیاد میشه؟ ._.

    البته نه اینکه باور کرده باشم

    فقط بحال بید ._.

    نه تعداد تو نه 
    تعداد اون رقصنده ی توی ویدیو زیاد میشه 
    بد نوشتم؟؟؟ 
    .
  • حنانه
  • ۲۲ مهر ۹۹ ، ۲۳:۳۴
  • نه بد ننوشتی

    من حواسم نبود (c95) (c105) (c103)

    الان دوباره خوندم متوجه شدم

    واقعا تعج کردم چرا همچین فکری کردم . _ .

     

    طوری نیست
    منم یکم نگارشم بد بوده وگرنه اینطوری نمیشد
    ازین استیکرا اینجا نذار کار نمیکنن
  • ghost
  • ۱۰ دی ۹۹ ، ۱۳:۱۲
  • wtf???

    من بچگی این رو خیلی نگا میکردم پشمام ریخت

    هزاران نسخه ساختی 👀😂
    دست مریزاد 😂🌹
  • ghost
  • ۱۰ دی ۹۹ ، ۱۳:۱۲
  • wtf???

    من بچگی این رو خیلی نگا میکردم پشمام ریخت

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • 1Direction Fan
  • ۲۰ مهر ۰۰ ، ۱۴:۱۹
  • چقدرطنزه😐😂😂😂

  • TheEternity
  • ۲۸ دی ۰۱ ، ۱۷:۱۰
  • یه جورایی ویدیوش زندس یعنی؟

    "حتی توی یکی از ویدیوها آدم یا آدم نماهای توی نمایش متوجه زیاد شدنشون میشدن و وحشت میکنن و از ترس فریاد میکشن."

     

     

  • Captain Amir
  • ۰۵ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۲۳
  • منم کلی ایده برای Scp دارم کاش میتونستیم به سایت اصلیش ارائه بدیم

  • آریا
  • ۰۱ مرداد ۰۲ ، ۰۲:۱۴
  • الان پشمام مونده خودم ریختم._.

     

  • نام ندارم :/
  • ۲۹ مرداد ۰۲ ، ۰۱:۱۷
  • میشه لطفاااااا اس سی پی ۰۵۳ رو بزاریددددددد

  • Null
  • ۰۴ آبان ۰۲ ، ۲۳:۱۵
  • فیلمش رو از کجا ببینم؟

  • امیر
  • ۰۹ آبان ۰۲ ، ۲۱:۱۵
  • من با این خاطره دارم با من این کار رو نکنین

     

  • Scp343
  • ۰۳ فروردين ۰۳ ، ۱۸:۱۹
  • چرا باید توی ایوکلید باشه؟