SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 035 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Keter

SCP 035 چیست

SCP-035 یک ماسک سفید  چینی هست که به ماسک تئاتر یا کمدی نیز معروفه
یک مایع چسبناک بسیار خورنده و تجزیه کننده دائماً از سوراخهای چشم و دهان SCP-035 تراوش می کند. هر چیزی که با این ماده تماس پیدا کند، به آرامی از بین می رود، به نظر می رسد شیشه کمترین واکنش رو نسبت به اثرات این ماده دارد، از این رو در SCP-035 جعبه ای شیشه ای نگهداری میشود. ارگانیسم های زنده ای که در تماس با ماده قرار می گیرند، تقریباً همان واکنش نشان میدن، و هیچ شانس بهبودی ندارند. مایع فقط از مقابل ماسک قابل رویت است و از طرف دیگر خارج نمی شود یا حتی قابل مشاهده نیست.

افراد در فاصله 1.5 تا 2 متری SCP-035 یا در دیدار با آن، تمایل زیادی به گذاشتن این ماسک بر صورتشون پیدا میکنند. هنگامی که SCP-035 بر روی صورت فرد قرار می گیرد، شخص دچار مرگ مغزی میشه و شخصیت SCP-035 جایگزین سوژه می شه.

در اثر تشرح مواد تجزیه کننده که از ماسک بر روی بدن شخص میریزه، اون فرد شروع به پوسیدن میکنه و زمان زیادی دوام نمیاره ولی تا وقتی هنوز از لحاظ فیزیکی توانایی تحرک داشته باشه SCP-035 از اون استفاده میکنه.

اگر SCP-035 روی صورت یک حیوان قرار بگیره هیچ اثری روی اون نداره.

 


محققان در گفتگو با SCP-035 اطلاعات ارزشمندی درباره سایر SCP ها و اطلاعات تاریخی گذشتگان به دست آوردن، زیرا SCP-035 ادعا می کند قدمت بسیار دارد و در زمان بسیاری از حوادث مهم حضور داشته. SCP-035 شخصیتی کاملاً هوشمند و کاریزماتیک از خود نشان می دهد، برای همه کسانی که با آن صحبت می کنند هم دوستانه و هم چاپلوس است. SCP-035 در تمام آزمونهای هوش و استعداد که به آن اعمال شده، امتیاز بالایی کسب کرده و به نظر می رسد دارای حافظه تصویری نیز هست.

با این حال ، تجزیه و تحلیل روانشناختی SCP-035 نشان داده قادر به تحمیل تغییرات ناگهانی و عمیق در وضعیت روانکاوی مخاطبش است. ثابت شده است که SCP-035 شخصیتی بسیار سادیستی دارد، که در اثر آن برخی را به خودکشی سوق می دهد و دیگران را فقط با چرب زبانی وادار به ارائه خدمت به خود میکند. SCP-035 اظهار داشته که از دانش ذهن انسان برخوردار است و در صورتی که وقت کافی برای آن در نظر گرفته شود ، می تواند دیدگاه های هر شخص را تغییر دهد.

 

 

روش های خاص مهار: SCP-035 درون یک شیشه مهر و موم شده با ضخامت حدود 10 سانتی متر نگهداری میشود. باید همیشه در یک اتاق محافظت شده از جنس فولاد و سرب باشد. درها باید همیشه قفل سه گانه داشته باشند، به استثنای اجازه ورود یا خروج پرسنل. همیشه حداقل دو نگهبان مسلح اعزام می شوند. نگهبانان باید همیشه بیرون بمانند و تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به داخل اتاق مهار را ندارند. یک روانشناس آموزش دیده قرار است همیشه در محل بماند. پرسنل تحقیقاتی نباید SCP-035 را به هیچ وجه لمس کنند. SCP-035 باید هر دو هفته یک بار به یک محیط مهر و موم شده جدید منتقل شود. هرکسی که با SCP-035 در تماس باشد ، باید فوراً از نظر روانشناسی ارزیابی شود.

 

 

SCP-035 همواره در حال قدرتمندتر شدنه و

معلوم نیست سازمان در ادامه با چه رخداد هایی روبرو بشه

 

 

 


نکات اضافی:

حدود 200 سال پیش، SCP-035 داخل یک دخمه مهر و موم شده در یک خانه متروکه در ونیز پیدا شد.

پیوست 035-01: معلوم شده است که SCP-035 می تواند هر چیزی را که دارای شکل انسانی است از جمله مانکن ها ، اجساد و مجسمه ها در اختیار خود در بیاورد و به تحرک وادارد تا به افراد زنده دست پیدا کند. هنوز خود scp  بی تحرک میباشد.

پیوست 035-02: SCP-035 تلاش برای فرار را آسان کرده است. این scp بسیاری از کارکنان محقق را متقاعد کرده است که به آن برای تلاش در آزادی کمک کنند. قیام شکست خورد. تمام کارکنانی که با SCP-035 در تماس بوده اند دستگیر شدند و ارزیابیهای اجباری روانپزشکی برای کلیه پرسنل در تماس با SCP-035 انجام شد.

پیوست 035-03: مشخص شده است که SCP-035 توانایی تله پاتی را دارد ، خواه میزبان داشته باشد یا نداشته باشد. SCP-035 حتی میتواند به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کند و از دانشی که می یابد به نفع خود استفاده کند. هنگام انتخاب افراد برای مکالمه با SCP-035 احتیاط زیادی به خرج داده میشود.

پیوست 035-04: SCP-035 به سایر SCP ها ، از جمله SCP-4715 و SCP-682 ، علاقه نشان داده است. دکتر واری (worry) ابراز نگرانی کرده است که در صورت اتصال SCP-035 به هر یک از اسسیپیها، قدرت بازسازی آنها فساد آن را نفی می کند میزبان دائمی و بسیار خطرناک می شود.

پیوست 035-05: بعد از چندین بار تلاش برای فرار ، و پس از بررسی سوابق حاوادث SCP-035 ، فرماندهی عالی دستور داد که آن را به طور دائمی در داخل سازمان مهر و موم کرده و اجازه ممنوعیت آزمایش و میزبان جدید را داد. چندین پرسنل نسبت به این مسئله اعتراض کرده اند، حتی برخی از آنها با خشونت رفتار کردند! در نتیجه، کلیه پرسنلی که با SCP-035 تماس داشتند تعویض شدند و قرار شد همه کارکنانی که با SCP-035 سر و کار دارند باید به طور مکرر تغییر داده شوند و تماس با آن تا حد ممکن محدود شود.

 

پیوست 035-06: کارکنان در فاصله 10 متری SCP-035 اخیراً احساس ناراحتی کرده اند و اظهار داشته اند که می توانند زمزمه های نامفهومی را بشنوند. چندین نفر دیگر از میگرن شدید رنج برده اند. SCP-035 کنترل شده است. تغییری در رفتار بی حرکت SCP-035 ایجاد نشده و هیچ صدایی ضبط نشده است.
برای کشف این تغییرات جدید، درخواست برای بازگرداندن حق آزمایش میزبان برای SCP-035 داده شد. اما درخواست رد شد.

 

پیوست 035-07: دیواره های سلول مهار کننده SCP-035 به طور ناگهانی شروع به ترشح ماده سیاه می کنند. آزمایش های انجام شده بر روی این ماده نشان داده است که ترکیب خون انسان بعلاوه موادیست که خاصیت خورندگی به آین ماده داده است. این ماده دارای pH 4/5 است و ثابت شده که بخاطر قرار گرفتن در معرض این ماده، به ساختارهای دیوار آسیب رسانده شده.

از همه قابل توجه تر ، به نظر می رسد که این مواد روی دیوار درحال شکل گیری الگوها و کلماتی است. به نظر می رسد این کلمات به زبانهای مختلف، از جمله ایتالیایی ، لاتین ، یونانی و سانسکریت هستند. تیم ترجمه شروع به کار کردند. ظاهرا الگوها، نمودارهایی هستند که قربانی و مراسم آیینی را به تصویر می کشد، و اغلب به سود شخصی که آنها را مرتکب شده است. چندین نفر از کارمندان بخاطر اینکه قربانی های رسم شده، شباهت غیرعادی به پرسنل مختلف و عزیزانشان دارند، شوکه شده اند.

محققان در حالی که داخل اتاق مشغول بررسی این الگوهای تازه شکل گرفته بودند، از شنیدن زمزمه های بلند و خنده های بلند و خسته کننده در فواصل نامنظم شکایت داشتند.

پرسنل این بخش که روزانه در نزدیکی و اطراف سلول مهار SCP-035 مشغول به کار هستند، دچار مشکلات روحی فاجعه باری شده اند ، با این همه، میزان خودکشی در کارکنان آن منطقه ، خواه فارغ از اینکه هرگز با SCP-035 تماس داشته اند یا نه، بالا بوده است.

تنها مورد تغییر در رفتار بی تحرک SCP-035 مربوط به شیشهایست که در آن نگهداری میشود. تخریب جعبه شیشه ای افزایش یافته است ، به طوری که شیشه گاهاً خرد و باعث پراکندگی گسترده آلاینده های SCP-035 شده است. این امر اغلب در زمان نامناسب اتفاق می افتد ، تاکنون منجر بهکشته شدن شش نفر از کارکنان تحقیق و سه کشته از افراد پاکسازی شده است.

پیوست 035-08: با توجه به خودکشی/قتل، آسیب روحی، مرگ یا جنون دسته جمعی اعضای تیم تحقیقاتی که وظیفه ترجمه معابر به دست آمده از SCP-035 را دارند، تصمیم گرفته شد تا دیواره های داخلی و خارجی سلول مهار SCP-035 با SCP-148 پوشانده شود. SCP-035 به خوبی ثابت کرده بود که از سطح بالایی از مقاومت در برابر SCP-148 برخوردار است.

 

پیوست 035-09: استفاده از SCP-148 به خوبی کار کرده و باعث شده است که میزان روحیه و خودکشی تقریباً به سطح اولیه از SCP-035 برگردد. 

با این حال ، به نظر می رسد این ماده اثر منفی بودن سلول را تسهیل می کند و باعث ایجاد "اثر گلخانه ای" واقعی می شود. پرسنل داخل سلول اظهار داشتند که احساس وحشت ، ترس ، عصبانیت و افسردگی عمومی و همچنین شنیدن زمزمه های مداوم و تقریباً نامفهوم را هنگام ورود فوری احساس می کنند. اقامت طولانی مدت باعث میگرن شدید ، تمایل به خودکشی ، خونریزی شدید رگهای خونی اطراف چشم و داخل دهان و بینی ، خصومت عمومی با دیگران و افزایش زمزمه به حجم تقریباً کر کننده ای می شود که با یک خنده مسخره مداوم قطع می شود. قرار گرفتن در معرض بیش از سه  ساعت به طور حتم منجر به افتادن سوژه در روان پریشی عمیق و تلاش برای آسیب رساندن به خود یا دیگران می شود. بیشتر آنها به رغم صورت ، به لاتین یا یونانی صحبت می کردند. با وجود این واقعیت که قبلاً چند نفر نمی دانستند چگونه به زبانهای گفته شده صحبت کنند.

وجود خون در هر دو شکل کلمه و نمودار به طور نامتناسب افزایش یافته است ، دیواره ها بهم ریخته و سازه ها شروع به تداخل می کنند. ثابت شده که این ماده هم تمیز کردن آن دشوار است و هم خورنده تر از 2.4.PH که درابتدا ثبت شده بود، است. مهار SCP-035 به تدریج دشوارتر می شود و بحث برای بازگرداندن امتیازات میزبان آن بار دیگر مطرح شد. (درخواست ها رد شد)

 

پیوست 035-10: دیواره ها ، سقف و کف سلول مهار کننده SCP-035 اکنون کاملاً در خون اشباع شده است. تمام پرسنلی که وارد منطقه می شوند و از آن محافظت می کنند باید از لباس محافظ کامل Hazmat استفاده کنند. تمیزکاری مداوم در حال انجام است.

 

پیوست 035-11: میزان ، شدت و عود پدیده هایی که در سلول مهار کننده SCP-035 رخ می دهد تا حدی نگران کننده افزایش یافته است. شناخته شده است که درب سلول به دلخواه خود قفل می شود در حالی که پرسنل در آنجا هستند و نمی توانند برای مدتی آزاد شوند. زائده ها از گودالهای بزرگتر خون تشکیل می شوند و اغلب سعی می کنند پرسنل نزدیک آنها را بگیرند. دستگاه های الکترونیکی دیگر در داخل سلول کار نمی کنند ، و نور نمی تواند روشن شود، اگرچه هیچ دلیل فیزیکی برای کار نکردن آن وجود ندارد ، و کسانی که وارد می شوند مجبور می شوند از منابع نور بهغیر الکتریکی استفاده کنند. اقدامات پاکسازی هیچ تاثیر قابل تشخیصی بر روی سلول ندارند و دیواره ها با سرعت بسیار زیادی تخریب  و مجبور می شوند در بهترین حالت، ظرف یک هفته تعویض و ترمیم شوند. گاها مجبور میشوند SCP-035 رو به طور کامل به یک سلول جدید منتقل کنند، در حالی که سلول قبلی بسته شده و از بقیه تأسیسات جدا شده است.

 

تصویر مخفی

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۱۵)

  • لوک‍!∞ ツ꪿
  • ۲۰ مهر ۹۹ ، ۱۸:۱۸
  • واقعیه؟ |:

    صفحه scp چیست رو بخون 
  • لوک‍!∞ ツ꪿
  • ۲۰ مهر ۹۹ ، ۲۰:۳۰
  • آها

    پس خیالین..

    بهله 
  • Antar Barqi
  • ۲۱ مهر ۹۹ ، ۰۸:۱۰
  • چرا نابودش نمی کنن آخه؟

    حتما هنوز فایده ای براشون داره
  • دانیال
  • ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۰:۲۳
  • دمت گرم این در خواستی من بود خدا خیرت بده مشتی

    خواهش میکنم جزو scp های معروف و خاصه 
    ممنون بخاطر معرفیش
  • لوک‍!∞ ツ꪿
  • ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۰:۵۳
  • ولی خیلی خفنن لامصبا..

    آره موقع خوندن مطلب اگه خیالی فرضشون نکنی حس جالبی دارن
    اصلا اس سی پی هارو با همین فرض مینویسن
  • awtix
  • ۰۳ آذر ۹۹ ، ۰۱:۰۹
  • ولی من این حرفتو قبول ندارماا.این ک خیالین:|
    جانم.اگر نبودن که پدرمون اومده بود جلو چشممون قطعا خیالین شاید 1 در 1000000000000000

    واقعی باشن من باور ندارم
  • awtix
  • ۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۳:۲۶
  • شاید یسریاشون خیالی باشن ولی من قبول ندارم ک همشون اینطور باشن

    احتمالن این سازمانه خاسته مارو از وجود چنین چیزای عجیب و ترسناکی مطلع کنه ک بعدن مردم نگن ک چرا نگفتید

    هم خاسته الکی جلوه شون بده ک مردم نترس و یه مشکل اساسی ب مشکلات قبلیشون اضافه نشه

    چون رسمن فقد همینمون مونده

    چون من ب شخصه از یسریاشون واقن میترسمDX

    اصن فکر واقعی بودنشون ادمو دیوونه میکنه:|

     

    خب ببین هر کی نظری داره
    من شخصاً به آدم فضایی ها اعتقاد دارم ولی میگم تا چهارصد سال پیش هیچ نشانه ای ازش دیگه پیدا نشده.
    ممکنه نظر تو هست ولی اگر واقعی باشه یک انفجار هسته میشه تو کل دنیا مثلا ۶۸۲ که با بمب اتمی هم از بین نمیره دیگه اونوقت بدبختیم
  • محمد طاها اسلامی
  • ۰۸ دی ۹۹ ، ۱۲:۵۴
  • سلام

    لطفا scp-148 رو هم بزار (:

    راستی من میدونم چطوری نابود میشه 

    اگه ماسکشو برداری و از وسط بشکونیش دیگه از بین میره و یا با گاز سمی

    شاید فک کنی از خودم میگم /=

    بور نمیکنی بیا ببین  aparat.com/v/mw8b3

    یکی دیگه هم هست که باید تو گوگل بزنی scp-049 vs scp-035

     

    اوکی میزنم همین الان
  • SCP GAMER
  • ۲۰ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۲۳
  • NABODSH NMICONAN CHON MOMCEN ROHSH AZAD BESHE

  • Ya'll can call me SIMP
  • ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۰۹
  • این اینترویو ک گیفشو گذاشتی

    ی شوخی خفنی با ۰۴۹ کرد گفت معشوقشهXD

    *ولی ت اینترویو ۰۴۹ اینطوری شد: 

    049: "فقط میتونم امیدوار باشم ک تا اونجایی ک میشه منو ازش دور نگه دارن"

    - "خوب اون سایتی ک قراره ببرنت..."

    049: "Oh no"

    اینترویوش گاد بود*

    همچنین ی تیکه اینترویو، ۰۳۵ گفت

    YOU NEVER KISSED ANYONE IN YOUR LIFE LET ALONE FU-

    خدایا ینی عاشقشم- XD

  • ماهان محبوبی فر
  • ۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۶:۱۱
  • ممنون خیلی بخاطر هوشش دوسش دارم ولی دوست دارم ببینمش و ازش بپرسم اگر آزاد شی هدفت چیه؟

  • TheEternity
  • ۲۸ دی ۰۱ ، ۱۷:۰۸
  • کوتاه:چه چندشه =/

  • ی تیکه ابر تنها🗿🍺
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۲۰:۳۳
  • گودرت 🗿✨️

  • مرتضی
  • ۰۳ آذر ۰۲ ، ۱۰:۴۸
  • چرا از همه scp ها اتلاعات نمی زاری

  • Abalfazllight
  • ۱۳ دی ۰۲ ، ۲۰:۵۷
  • سلام. ببخشید اگه میشه میخواستم که از SCP-3812 هم مطلب بزارید بل تشکر🙏🙏