SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 682 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Keter

SCP 682 چیست

SCP-682 یک موجود بسیار بزرگ شبیه خزنده هاست و بسیار هوشمنده و قادر به تکلم هم هست. این موجود دارای قدرت، سرعت، عکس العمل سریع و قدرت ترمیم و بازیابی بدنش بسیار بالاست و برای آروم کردن و مهار قدرتش در مجرایی طویل حاوی اسید بسیار قوی نگهداری میشه که بدنش همواره در حال تجزیه شدن باشه و اجازه احیا و بازیابی کامل بهش نمیدن. با این حال اونقدر قدرتمنده که چندین بار سعی کرده فرار کنه و به دیوارهای بتونی سازمان خسارت زیادی وارد کرده.

SCP-682 دیده شده که حتی با بدن 87٪ تخریب شده یا پوسیده در حال حرکت و صحبت کردن بوده و در واقع تنها چیزی که آرومش میکنه اسید با غلظت بالاست.

 

سازمان این SCP رو خطرناک اعلام کرده و در دسته keter قرار داده و چون راه مطمئن و پایدار برای مهار قدرتش وجود نداره گروه 05 با اکثریت آرا تصمیم گرفتن که نابود بشه ولی حتی با استفاده از SCP های دیگه هنوز موفق به این کار نشدن و هربار موجود به سرعت ترمیم و درمان میشد. SCP-682 از هر موجود زنده از جمله انسان ها متنفره و همواره میگه انسان ها چندش آورن.

 

صحبت کردن پرسنل سازمان با SCP-682 به دلیل احتمال خشونت و عصبانیتش ممنوع اعلام شده

 

برای از بین بردن این موجود از  SCP-409 استفاده شد ولی نتیجه مطلوبی ایجاد نشد و پس از حدود 60 درصد متبلور و کریستاله شدن، فرایند متوقف شد و قسمت کریستال شده منفجر شد و SCP-682 با وجود صدمه بسیار شدید و از دست دادن اندام ها دوباره شروع به رشد و بهبودی کرد و فشار عصبی وارد شده باعث شد خسارت زیادی به محفظه مهار وارد کند.

 

محققان در صدد کسب مجوز برای استفاده از SCP-689 برای نابودی این موجود هستند این درخواست در حال حاضر در انتظار تأیید است.

همچنین دکتر Gears پیشنهاد داده است که از SCP-182 برای برقراری ارتباط با SCP-682 استفاده شود. SCP-182 ابراز تمایل نکرده و از ورود به جایگاه مهار SCP-682 خودداری می کند.

 

 

 

تصویر مخفی

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۱۴)

  • Mr Ghost
  • ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۹:۳۳
  • پشمام ! شبیه کرت کانرزه!

    از نظر خزنده بودن آره ولی از نظر ظاهر این چهارپاست ولی اون با دو پا راه میرفت 
  • Mr Ghost
  • ۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۵
  • عه از کجا میشناسیش؟ :/

    الان گوگل کردم دیدمش
    فیلمشم که قبلا دیده بودم 
  • Antar Barqi
  • ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۰:۳۲
  • هوم...

    عحب :/

    درباره قدرتاش خیلی توضیح داده نشده یا من نخوندم :/؟

    در همین حد که نوشتم چیز خاص بیشتری نداره
  • mr.paradox
  • ۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۴
  • اقا میشه یه اسم خودمونی تر هم تو پرانتز براش بزاری 

    اینجوری که میگه اس سی پی 69 برا از بین بردن اس سیپی  68 استفاده شد ادم نمیفهمه چی به چیه 

    تو کی من کیم اینجا کجاست و ادم گیج میزنه  

    البته اگه امکانش هست چون میدونم زحمت زیادی داری میکشی 

    دمت گرم 

    اینا معمولا اسم دوم ندارن نمیشه از خودم اسم بذارم که
  • mr.paradox
  • ۲۲ مهر ۹۹ ، ۲۳:۱۲
  • از خودت اسم بزاری اشکالی نداره که اسم اصلی رو بزار بعد تو پرانتز اسم خودمونی طور 

    مثلا من برا اون مرده که برا مریض های تنها که دارن میمیرن میره و سیگاره داره با خودم اسم لوتی تنها رو گزاشتم 

    اینجوری یک فان هم میشه 

    خخ 

    ولی بازم من که زیاد وارد نیستم نمیدونم تو هرچی که باشه چهار تا وب بیشتر از من پاره کردی XDXDXD 

    بازم تشکر 

    سعی میکنم اونایی که به یه scp دیگه اشاره دارن رو لینک کنم به پست همون scp
    رنگشون نارنجی میشه
    اینطوری معلومه که دارم در مورد همون scp حرف میزنم یا یه scp دیگه
  • رهام
  • ۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۵۲
  • سلام می دونید تمساح که اومده دریاچه جیتگر همون scp 682 هست ؟؟//

    جانم.scp ها وجود ندارن.اون تمساح نژادش ایرانی نیست.scp ها وجود ندارن که
  • رهام
  • ۰۲ دی ۹۹ ، ۱۲:۱۷
  • فقط یک شوخی بود معلومه که وجود ندارن

    اورین اورین
  • سلام .
  • ۱۱ اسفند ۹۹ ، ۱۱:۱۸
  • من این مارمولک رو هم با لگو ساختم. حالا باز هم بگو XD

     

    سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره XD
  • Reza
  • ۰۵ فروردين ۰۱ ، ۰۱:۳۸
  • اس سی پی 173 میتونه شکستش بده؟ 

  • شش
  • ۰۷ خرداد ۰۱ ، ۱۵:۵۱
  • شنیدم که دومین scp قوی بعد از 3812 ئه ولی اونقدر قدرت خاصی نداره که:/

    مثلا یکی میگفت که به راحتی میتونه جهانو نابود کنه:/

  • کت نوارم حلع؟
  • ۲۳ آبان ۰۱ ، ۲۲:۱۹
  • من عاشق scp682 ام خیلی قدرتش زیاده

  • هاجی
  • ۰۸ آبان ۰۲ ، ۱۵:۲۷
  • سلام من محمد طاها ملتمسی 

    هم

     

  • scp Ali
  • ۲۱ آذر ۰۲ ، ۲۲:۵۷
  • سلام 

    شما در مورد چند تا scp مطلب گذاشتین؟ 

    راستی در مورد scp 002  و scp 001 هم توضیح بدید

    خیلی ممنون 🙏

  • Mose
  • ۰۱ دی ۰۲ ، ۱۹:۳۰
  • شما مگی اینا واقعی نستن پس چرا سازمانش وجود داره اینا توش هست