SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 005 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Safe

SCP 005 چیست

از لحاظ ظاهری، SCP-005 شبیه یک کلید مزین شده و قدیمیه و مشخصات یک کلید معمولی تولید انبوه را که در دهه 1920 استفاده می شده داره. کلید هنگامی کشف شد که یک غیرنظامی از آن برای نفوذ به یکی از مراکز امنیتی سطح بالا استفاده کرده بود. به نظر می رسد SCP-005 توانایی منحصر به فرد در باز کردن انواع قفل رو چه مکانیکی و یا دیجیتالی داره. منشا این توانایی هنوز مشخص نشده است. ولی چیزی که لازمه فقط در دست و یا همراه داشتن کلیده تا هیچ قفلی شما رو محدود نکنه.

در حالی که ثابت شده SCP-005 در باز کردن تقریباً هر نوع قفلی موثر است، آزمایشات بیشتر نشان داده که در صورت پنهان کردن قفل یا مشاهده نشدن نوع قفل توسط شخصی که کلید رو در دست داره تقریباً در 50٪ موارد، SCP-005 موفق به بازکردن قفل نشد.

 آزمایشات بیشتری برای تعیین توانایی های شناختی این شی در حال انجام است. با این حال با اطمینان نمیشه درمورد محدودیت های این scp صحبت کرد.

روشهای مهار: SCP-005 به صورت مستقیم هیچ خطر ثابت شده ای نداره. به هر حال یک مسئول نظارتی سطح 4 برای نگهداری این شیئ و محافظت در برابر دزدیده شدنش انتخاب شده.

تصویر مخفی

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۱۰)

  • Mr.Ghost .14
  • ۱۶ مهر ۹۹ ، ۱۹:۵۴
  • من از این اس سی پی ها میخوام XD

    اگه داشتی باهاش چیکار میکردی؟ 
  • Mr.Ghost .14
  • ۱۶ مهر ۹۹ ، ۲۱:۰۷
  • دزدی خخ

    کلی فکرای شیطانی به سر آدم میزنه
    مثلا اگه رمز موبایل و تلگرام و .. هم باز کنه خیلی خوب میشه 😂😈
  • نازنین خاااااانم |=
  • ۱۸ مهر ۹۹ ، ۰۰:۰۰
  • داخل انیمیشن آبشار جاذبه یکی از قسمت ها این اس سی پس بودش

    چه جالب البته این مورد چیزیه که زیاد به ذهن میرسه شاید خیلی جاها استفاده کرده باشن
  • سلام .
  • ۰۹ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۴۵
  • ابشار جاذبه مربوط به چیزی مثل فراماسونری هستش

     

    درباره ابشار جاذبه نظریه های خیلی خیلی خیییییییییییییییلللللللللللییییییییی زیادی هست
  • scp mobile tasks force nine tailed foxs
  • ۱۹ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۰۹
  • افشین جان یک چیزی بگم و برم ...

    فرررضضضضضضیییییهههههه نه نظریه>:(

    مهم نیست هردو منظورو میرسونن .
  • علی اصغر
  • ۳۰ بهمن ۰۰ ، ۱۶:۱۷
  • سلام میشه از scp 3008 هم بذاری؟

  • علاقه مند به scp
  • ۰۷ مرداد ۰۱ ، ۲۰:۳۱
  • ای جانم بالاخره یکی ( یچیزی)  پیدا نخواد ما رو بکشه و تیکه تیکه کنه 

  • ۱۳۱۳ ۶۶۶ ۰۰۰۰
  • ۲۸ آبان ۰۱ ، ۱۸:۳۸
  • من خیلی scp ۱۴۷۱ رو دوست دارم

  • Mao
  • ۰۹ تیر ۰۲ ، ۱۱:۳۳
  • عالی بید 👍 

    من خودایی ب این کلید نیاز دارم رمز گوشی مامانمو باز کنم 👁👄👁😂

    ی عدد کلید جادویی scp لطفا 🥺😂

    قیمتش چند؟ 😂😂😂 (شوخی)

  • ALL*STAR
  • ۱۸ تیر ۰۲ ، ۱۱:۵۰
  • من یک وسیله ای مثل کریستال یا بلور دارم تو اب کوه رنگ اصفهان پیداش کردم البته من برای کنجاوی از مرزی که تأیین کرده بودن ادما نرن که مردم گم نشن یا ویزی بشه من رفتم  زیر اب یچیزی نور آبی ملایم اصلا ن بنفشه ن ابیه ن اصلا نمیتونم نورشو تأیین کنم همیشه روشنه میتونم با یک فرشته صحبت کنم و روزی از سال ببینمش صحبتش از طریق تله پاتی ذهنی و قلبی هست اما هرکسی میتونه ارتباط باد بگیره از سایت رادیو متا یوتوب رادیو متا تلگرام رادیو متا از سال ۹۵ من شروع کردم تحقیق کردن اسم فرشته اریل هست که باهاش صحبت میکنم و کریستال خودشه