SCP Room

انواع scp - اس سی پی
SCP 860 چیست

طبقه بندی شده در کلاس Safe

SCP 860 چیست

SCP-860 یک کلید آبی تیره با ظاهری غیرمعمول است. در فواصل زمانی ظاهراً تصادفی، عدد و ارقامی روی تیغه کلید ظاهر می شوند. بعداً مشخص شد که مختصات UTM هستند،از زمانی که SCP-860 تحت مراقبت سازمان بوده اعداد سه بار تغییر کرده و مختصاتی از نقاط مختلف کره زمین رو نشان داده.

SCP-860 هر دری که بر روی دیوار باشه رو باز میکنه و در مقابل قفل جعبه ها یا درهای شیشه ای واکنش نداره.
وقتی از SCP-860 برای باز کردن در استفاده می شه، اون در به مقصد معمول خود باز نمیشه بلکه به روی جنگلی که در میانش یک مسیر پیاده روی به عرض 80 سانتی متر وجود داره باز می شود. در مشاهدات اولیه در این جنگل غبار و مه آبی رنگ همه جا رو احاطه کرده.

روش های ویژه مهار: SCP-860 در یک جعبه چوبی کوچک نگهداری میشه. به خودی خود این جسم بی اثر است و به هیچ روش مهار دیگری احتیاج نیست.

 


به جنگلی که در پشت این در وجود داره SCP-860-1 گفته میشه.

به محض ورود هر شخصی به SCP-860-1، درب به طور خودکار بسته می شه. از داخل SCP-860-1 بنظر میاد در به یک دیوار بتونی بی نهایت متصل شده. هیچ نشانه ای از تلاش پرسنلی که داخل SCP-860-1 گیر افتادن برای بازگشتن و یا شکستن در صورت نگرفته است. گویا ارتباط شخصی که در پشت سرش بسته شده با سمت دیگر در قطع میشه.

داخل SCP-860-1 و در امتداد پیاده رو به در دیگه ای منتهی می شه که به یک دیوار بتونی نامحدود دیگر متصل است. این در دوم به مقصد همیشکی همون دری منتهی می شود که از SCP-860 برای باز کردن آن استفاده شده.

یعنی در واقع شما اگه با SCP-860 در یک اتاق رو باز کنید برای ورود به اتاق ناگزیر باید از جنگل مه آلودی که این بین بوجود اومده گذر کنید تا به انتهای اون برسید و در رو باز کنید.


تعدادی از وقایع غیرعادی توسط پرسنلی که در حال اکتشاف SCP-860-1 بودند گزارش شده.

4 نفر برای آزمایش به درون SCP 680-1 فرستاده شدند

 

 

چون خیلی طولانی بود من ترجمه گوگل زدم بخونید اصل ماجرا رو متوجه میشید.

قسمت هایی که بصورت █ هست یا اطلاعات ناقص هست مربوط به سایت اصلی و اطلاعات محرمانه هست که در دسترس ما نیستن.

 

 

کاوش اول: D-3456

یک مرد 31 ساله قفقازی با میانگین ساخت و ساز است. زمینه روانشناختی قابل توجه نیست. تعیین کلاس D نتیجه پایین آمدن به دلیل [DATA EXPUNGED] است. D-3456 مجهز به یک چراغ قوه LED است ، یک دوربین فیلمبرداری دستی مجهز به جریان انتقال ، و یک هدست صوتی برای ارتباط با دکتر ███ در کنترل.) D-3456 SCP-860 را در درب منتهی به خانه ای متروکه در ███ خیابان ، ██████ ، آلمان. او کلید را می چرخاند و در را باز می کند ، و SCP-860-1 را نشان می دهد. D-3456 تکان دهنده دکتر: لطفا ادامه دهید. D-3456 مردد است و سپس از در عبور می کند. بعد از اینکه دو قدم برداشت ، صدای بلند بلندی شنیده می شود. D-3456 به سرعت می چرخد. درب بسته و به یک دیوار بزرگ بتونی متصل شده است. D-3456 به سمت آن حرکت می کند و تلاش می کند تا دستگیره را بچرخاند. D-3456: ████ ، این ████ قفل شده است! چطور جهنم شدم - دکتر ███: لطفا دنباله رو بروید ، D-3456. خروج باید در طرف دیگر باشد. D-3456 آه می کشد ، سپس می چرخد ​​و از دنباله راه می رود. پس از 64 متر راه رفتن ، D-3456 متوقف می شود. D-3456: آیا آن را شنیدید؟ دکتر ███: هیچ صدایی از طریق ارتباط صوتی وارد نشد. D-3456: به نظر می رسید مثل ... زوزه… یا ... یا چیزهای دیگر. از جنگل آمد ، دور به نظر می رسید. دکتر ███: یک زوزه؟ مثل گرگ؟ D-3456: دقیقاً Not نیست. عجیب به نظر می رسید تحریف شده دکتر ███: لطفاً از مسیر ادامه دهید. D-3456 با افزایش سرعت دوباره راه می رود. پس از 43 متر ، غبار شروع به ضخیم شدن می کند و سایه آبی عمیق تری پیدا می کند. D-3456: دیدن اینجا بسیار سخت می شود. این چراغ قوه isn't نیست - D-3456 ناگهان شروع به چرخش می کند. D-3456: [داد زدن]! ████! الان شنیدی؟ دکتر ███: هیچ چیز از طریق منبع تغذیه صوتی ، D-3456 حاصل نشد. چی شنیدی؟ D-3456: [فریاد زدن] همان چیزی که قبلاً انجام شده است! نزدیک تر! چگونه ... آن را نشنیدید ، این بود - دکتر ███: لطفاً به دنبال دنباله روی بروید ، D-3456. D-3456: [فریاد می زند] نه ، متوجه نمی شوید ، صدای غرش بلند از سمت چپ D-3456 شنیده می شود. D-3456 جیغ می کشد و از مسیر دنبال می شود. هر ده ثانیه صدای پله هایی که از پشت D-3456 می آید شنیده می شود ، از دور شروع می شود و حجم آن افزایش می یابد تا جایی که به نظر می رسد از D-3456 کمتر از یک متر فاصله دارند و در این هنگام متوقف می شوند. پس از دویدن 68 متر دیگر ، D-3456 به یک دیوار بزرگ بتونی می رسد که در آن در است. D-3456 با لگد به در باز می شود و سالن اصلی خانه متروکه را نشان می دهد. D-3456 وارد می شود ، می چرخد ​​و در را می بندد. دو دقیقه بعد ، او دوباره در را باز می کند ، خیابان aling را نشان می دهد. D-3456 برای هفته های بعد پارانویای شدید را نشان می دهد و ادعا می کند که در فاصله زمانی که تنها هستید ، همان زوزه را می شنود. به نظر می رسید که اثرات پس از هفته کمرنگ می شوند. D-3456 اکنون رفتار عادی دارد. تجزیه و تحلیل دقیق ارتباط صوتی نشان داد که صدای بسیار کمی در بار دوم متوقف شدن D-3456 قابل شنیدن است. فایل صوتی حاوی صدای تقویت شده را می توان در اینجا یافت.

 

کاوش دوم: D-5674

یک زن 27 ساله در آسیای جنوبی است که دارای آمادگی جسمانی کمتر از حد متوسط ​​است. زمینه روانشناختی نشان می دهد نمونه هراسی شدید. موضوع سابقه گسترده ای از [DATA EXPUNGED] دارد. D-5674 مجهز به یک چراغ قوه LED ، یک دوربین فیلمبرداری دستی مجهز به جریان انتقال ، و یک هدست صوتی برای ارتباط با دکتر ███ در کنترل.) D-5674 SCP-860 را در درب منتهی به خانه ای متروکه در ██ خیابان ، ██████ ، آلمان. او کلید را چرخانده و در را باز می کند ، و SCP-860-1 را نشان می دهد. D-5674 از در عبور می کند. بعد از اینکه او دو قدم برداشت ، صدای بلندی شنیده می شود. D-5674 می چرخد. درب بسته و به یک دیوار بزرگ بتونی متصل شده است. D-5674: [EXPLLETIVE REDACTED] دکتر ███: دنباله رو دنبال کنید ، D-5674. خروج در طرف دیگر است. D-5674 می چرخد ​​و از مسیر دنبال می شود. پس از 94 متر ، D-5674 متوقف شده و به سمت جنگل می چرخد. D-5674: آیا شما ... آن را دیدید؟ دکتر ███: چی؟ D-5674: آیا آنها… آن… دکتر see را دیدید:… بله؟ D-5674 ساکت است. دکتر ███: چه دیدی؟ D-5674 پاسخ نمی دهد. دوازده ثانیه بعد ، او راه رفتن در مسیر را از سر می گیرد. دکتر ███: D-5674 ، لطفا آنچه را که دیدید گزارش دهید ، ما به آن نیاز داریم - D-5674: هیچ چیز نبود. مه حتماً من را فریب داده است. D-5674 قبل از توقف دوباره 10 متر دیگر راه می رود. دکتر ███: D-5674 ، چرا متوقف شدی؟ D-5674: [یکنواختی کم] سکوت ... نمی توانید آن را بشنوید؟ دکتر ███: چی؟ D-5674: [یکنواخت کم] این به من زنگ می زند ... من مجبورم ... باید بروم ... دکتر ███: D-5674 ، شما نمی توانید - D-5674 هدست را برمی دارد و دوربین را روی زمین می گذارد ، رو به درختان. او ادامه می دهد تا از ناپدید شدن از چشم او خارج شود و به جنگل برود. تا اتمام شارژ باتری های دوربین هیچ اتفاقی بیشتر نمی افتد. ضمیمه: درب منتهی به خانه متروکه بسته باقی مانده است. تلاش برای برداشتن کلید از قفل ، مانند همه تلاش ها برای باز کردن یا شکستن در ، به شکست انجامید. هفت ماه پس از حادثه ، ناگهان در باز شد و تخلیه شدیدی شد

 

 

کاوش سوم: نمونه D-2562

یک مرد 35 ساله قفقازی است که دارای قدرت بدنی زیادی است. زمینه روانشناختی نشان می دهد [DATA EXPUNGED]. موضوع سابقه رفتار خشونت آمیز تحت فشار را نشان می دهد و مسئول قتل ██ افراد است. D-2562 مجهز به یک چراغ قوه LED ، یک دوربین فیلمبرداری دستی مجهز به جریان انتقال ، یک هدست صوتی برای ارتباط با دکتر ███ در کنترل و یک تبر آتش.)

D-2562 SCP-860 را در درب منتهی به خانه آقای ███████ واقع در خیابان ██████ انگلیس قرار می دهد. او کلید را می چرخاند و در را باز می کند ، و SCP-860-1 را نشان می دهد. D-2562 مردد است و سپس از طریق در ادامه می یابد. بعد از اینکه او دو قدم برداشت ، صدای بلندی شنیده می شود. D-2562 می چرخد. درب بسته و به یک دیوار بزرگ بتونی متصل شده است.

D-2562: حالا ... چی؟
دکتر ███: لطفاً برای از بین بردن درب از تبر تهیه شده استفاده کنید.
D-2562: اوه ... مطمئنی؟
دکتر ███: لطفا طبق دستورالعمل انجام دهید.

D-2562 دوربین را روی زمین و رو به روی خود و دیوار قرار می دهد و شروع به ضربه زدن با تبر می کند. قبل از اینکه سریع برگردد ، چهار بار به در ضربه می زند.

D-2562: ████! شنیدی؟
دکتر ███: هیچ صدایی از طریق ارتباط صوتی وارد نشد.
D-2562: صدای غرش بلند بود ، ای مرد ، چطور نتوانستی -
دکتر ███: لطفاً آرام باشید و به وظیفه خود ادامه دهید.

D-2562 مدام به جنگل نگاه می کند.

دکتر ███: D-2562 ، لطفا توافق ما را بخاطر بسپارید. اگر دستورالعمل های ما را دنبال نکنید -
D-2562: بله ، من این را می دانم ، فقط ... خوب است ... خوب ، مشکلی نیست ...

D-2562 تلاش های خود را برای از بین بردن درب از سر می گیرد. بعد از اینکه او دو بار به در برخورد کرد ، یک تکه چوب کوچک می شکند. D-2562 که ظاهراً از این امر تشویق می شود ، بیشتر به در ضربه می زند. پس از نه ضربه ، غرش فوق العاده بلندی به گوش می رسد. D-2562 جیغ می کشد و شروع به چرخش تبر در جهت دوربین می کند. پنجه بزرگ [DATA EXPUNGED] در جلوی لنز ظاهر می شود. D-2562 اتهامات ، و [DATA EXPUNGED]. مدتها پس از اتمام باتریهای دوربین ، و مدتها پس از اتمام باتریهای دوربین ، صدای [DATA EXPUNGED] به گوش می رسید و هیچ نشانه ای از توقف وجود نداشت. دکتر ███ تصمیم گرفت پس از ██ ساعت ارتباط صوتی را قطع کند.
 

 

کاوش چهارم: نمونه Subject-1 

یک مرد 41 ساله آفریقایی-آمریکایی است که از حد متوسط ​​بالاتر است. زمینه روانشناختی هیچ گونه ناهنجاری را نشان نمی دهد. فرد داوطلب در اکتشاف است. Subject-1 مجهز است با چراغ قوه LED ، یک دوربین فیلمبرداری دستی مجهز به جریان انتقال ، و یک هدست صوتی برای ارتباط با دکتر ███ در کنترل.)

Subject-1 SCP-860 را در درب منتهی به یک اتاق خالی در سایت-s قرار می دهد. او کلید را می چرخاند و در را باز می کند ، و SCP-860-1 را نشان می دهد. Subject-1 از طریق درب ادامه می یابد. بعد از اینکه دو قدم برداشت ، صدای بلند بلندی شنیده می شود.

Subject-1: در فقط بسته شد ، نه؟
دکتر ███: بله لطفا دنباله رو دنبال کنید خروج در طرف دیگر خواهد بود.

Subject-1 ادامه می دهد تا از مسیر دنبال شود. این بیشه تفاوت های قابل توجهی با اکتشافات قبلی نشان می دهد. مه کمی رنگ قرمز پیدا کرده است و از طریق منبع تغذیه صوتی غوغای نامفهومی به گوش می رسد ، هرچند به نظر می رسد Subject-1 از آنها بی خبر است. سوژه 123 متر راه می رود.

Subject-1: به نظر می رسد مکان با آنچه توصیف کردید متفاوت است ، دکتر. این به من می دهد - صبر کنید. جهنم؟

موضوع متوقف می شود. در جلوی او ، این مسیر به یک دو راهی میرسد که یکی از آنها از سنگ فرش ساخته شده است.

Subject-1: اوه ، دکتر؟ کدام ... کدام راه را باید بروم؟
دکتر ███: این ، این جدید است. ما قبلاً اینطور آشکار نکرده بودیم.
Subject-1:… خوب ، حدس می زنم من - [با فریاد] اوه ،!

Subject-1 برمی گردد. دنباله ناپدید شده است. هزاران درخت جایگزین آن شده اند. غبار به طور ناگهانی [DATA EXPUNGED] تبدیل می شود و صداها حجم بیشتری پیدا می کنند.

Subject-1: [فریاد می زند] ████ ، دکتر ، اینجا چه خبر است؟ این چه صدایی است؟
دکتر ███: لطفاً آرام باشید و مسیر سنگفرش را طی کنید.
Subject-1: من یک خوکچه هندی نیستم ، دکتر ، فقط به دلیل داوطلب شدن من این کار را نمی کنم - [فریاد می زنم] اوه خدای من!
دکتر ███: چی؟ respond ، پاسخ دهید ، چه چیزی می بینید؟

Subject-1 شروع به جیغ زدن می کند و در مسیر سنگفرش ادامه می یابد. صدا ها ناگهان متوقف می شوند و فقط فریادهای Subject-1 به گوش می رسد. او قبل از پرتاب ناگهانی دوربین به زمین ، 143 متر می دود. جیغ های Subject-1 متوقف می شوند. دوربین به سمت جنگل چرخانده شده است. غبار اکنون آنقدر ضخیم است که می تواند بینایی کاملاً فراتر از دو متر را مسدود کند.

دکتر ███: █████ ، آیا من را می شنوید؟
Subject-1: [داده های منقضی شده]
دکتر ███: █████؟
Subject-1: [داده های منقضی شده]
دکتر ███: وای خدا.

هیچ پاسخ بیشتری از Subject-1 دریافت نمی شود. سه ثانیه قبل از تمام شدن باتری دوربین ، صدای بسیار کمی به گوش می رسید. تجزیه و تحلیل فایل ویدیو دو کره زرد درخشان را برای یک فریم در ثانیه آخر ویدیو نشان داد. بعداً صدا تقویت شد و در اینجا قابل شنیدن است. به پیشنهاد دکتر ، صدا برعکس شد: فایل اصلاح شده را می توان در اینجا شنید.

 

 

ویدیو مربوط به یک بازی شبیه سازی شده از این SCP

 


تصویر مخفی

  • scp Admin

نظرات شما باعث دلگرمی و ادامه فعالیت سایت می باشد!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات  (۶)

  • ♡°•°miss. vampaer°•°♡
  • ۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۲:۵۸
  • به معنای واقعی شت/: 

    باید درجه خطرشو بالاتر میبردن /:

    کاش میشد منم می تونستم برم اونجا عررررررر):

    انصاف نی 

    میسی خیلی خفن بید

    safe درجه خطر نیست، زحمت نگهداریشه
    که این کلیدی بیش نیست میذارنش توی یه جعبه و بدون استفاده کردن خطری برای کسی نداره
  • اراد
  • ۲۷ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۳۹
  • scp 860 _1 جنگل اونجا نیست scp 860_1 اون موجود هست که تو scp 860 اومده بیرون و نگهداریش میکنن

    scp 860 کلیده، 1-860 جنگله
  • Mahdi
  • ۰۹ آبان ۰۰ ، ۰۲:۲۰
  • یعنی کسی بره تو دیگه راه برگشت نداره 

  • ح
  • ۲۶ خرداد ۰۱ ، ۱۴:۰۴
  • scp 862 هم داریم که موجودی هست شبیه یونیکورن و خیلی کیوته

  • ح
  • ۲۹ خرداد ۰۱ ، ۲۲:۰۳
  • ببخشید  اس سی پی 2-860

  • چیکار داری دختر نیستم 😂
  • ۳۰ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۸:۵۸
  • با تفنگ میرم تو جرش میدم